Usługa administracji elektronicznymi usługami Biblioteki Uniwersyteckiej

Data publikacji 2014-12-04
Data zakończenia 2014-12-12 10:00:00
Instytucja Uniwersytet im. A. Mickiewicza
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 251553 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa administracji elektronicznymi usługami Biblioteki Uniwersyteckiej
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik A do SIWZ).
3.3. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazujący zakres dostawy.
3.4. Przedmiot zamówienia nie może być dzielony przez Wykonawców, oferty nie zawierające wyceny pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
3.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet im. A. Mickiewicza
Ulica ul. Wieniawskiego 1
Nr domu 1
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-712
Województwo wielkopolskie
Tel 061 8294440, 8291232
Fax 061 8294012, 8291103
Internet www.amu.edu.pl
Regon 00001293330000
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 36
Wadium 2 500.00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 2 do SIWZ].
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj. Wykonawca wykonał bądź wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 3 usługi polegającą na administrowaniu elektronicznymi usługami biblioteki akademickiej, o wartości nie mniejszej niż 18.000,00 zł brutto każda oraz załączy dowody potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów oraz załącznika nr 4 do SIWZ. W przypadku wykazania dostaw w walutach innych niż złoty, Zamawiający będzie stosował przeliczanie walut wg kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Urzędzie Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich
Potencjał Potencjał techniczny do wykonania zamówienia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 2 do SIWZ].
Zdolne osoby zdolne do wykonania zamówienia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 2 do SIWZ].
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia Załącznik nr 2 do SIWZ)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Czas reakcji
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.ogloszenia.propublico.pl/uam
Adres uzyskania siwz siedzibie Zamawiającego, ul. Wieniawskiego 1 , Poznań, Dział zamówień Publicznych , pokoj nr 301
Data składania wniosków 12/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego, ul. Wienaiwskiego 1, Poznań, Dział zamówień Publicznych, pokój nr 301
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Formularz ofertowy Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik Pełnomocnictwo, o którym mowa w punkcie 10.3., Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie Dokument złożenia wadium ZOBOWIĄZANIE do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Zamiast niniejszego Formularza można przedstawić inne dokumenty, w szczególności: 1. pisemne zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp 2. dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia UWAGA: niniejsze Oświadczenie składa każdy podmiot na zasobach, którego Wykonawca polega wskazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a które to podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia.
Informacje dodatkowe Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: 36 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)