Dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2015-2016 oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.

Data publikacji 2014-12-05
Data zakończenia 2014-12-15 09:30:00
Instytucja Powiat Lubartowski
Miejscowość Lubartów
Województwo lubelskie
Branża
  • Tablice,
  • Podświetlane znaki i szyldy,
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 252753 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301950002, 315232000, 444234005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2015-2016 oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
2. Zamawiający przewiduje dostawę tablic rejestracyjnych do siedziby Zamawiającego
w następujących ilościach:
- tablice rejestracyjne samochodowe jednorzędowe typu: zwyczajne, tymczasowe tymcz. Badawcze, indywidualne, zabytkowe: 18.000 sztuk,
- tablice rejestracyjne samochodowe dwurzędowe typu: zwyczajne, tymczasowe tymcz. Badawcze, indywidualne, zabytkowe: - 600 sztuk,
- tablice motocyklowe typu: zwyczajne, tymczasowe tymcz. Badawcze, indywidualne, zabytkowe: - 800 sztuk,
- tablice motorowerowe typu: zwyczajne, tymczasowe tymcz. Badawcze, - 600 sztuk.
Ilość zamawianych tablic rejestracyjnych może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.
3. Tablice rejestracyjne muszą być zgodne z wzorem i wymaganiami określonymi
w przepisach obowiązujących na dzień ich dostawy do siedziby Zamawiającego.
4. Dostawy będą odbywać się partiami według potrzeb Zamawiającego.
5. Tablice należy dostarczać w trwałych opakowaniach zawierających po 100 szt. tablic, opisanych w czytelny sposób z podaniem przedziału numerów rejestracyjnych.
6. Termin dostawy jednej partii oraz wtórników tablic nie może być krótszy niż 1 dzień oraz dłuższy niż 5 dni roboczych tj. dni robocze poniedziałek - piątek).

7. Okres gwarancji na dostarczone tablice ma wynosić minimum 12 miesięcy, licząc od dnia wydania tablic rejestracyjnych właścicielowi w celu oznaczenia pojazdu.
8. Wykonawca na swój koszt zobowiązany będzie do odbioru przynajmniej raz w miesiącu
z magazynu Zamawiającego wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych przeznaczonych do złomowania i dokona ich utylizacji we własnym zakresie i na własny koszt.

9. Szczegółowy zakres i i sposób realizacji zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do niniejszej siwz.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Lubartowski
Ulica ul. Słowackiego 8
Nr domu 8
Miejscowość Lubartów
Kod Pocztowy 21-100
Województwo lubelskie
Tel 081 8552865
Fax 081 8543324
Internet www.powiatlubartowski.pl
Regon 43101919300000
E-mail techniczny@powiatlubartowski.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 2 000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. Uwaga: W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca winien załączyć do oferty oryginał lub kopię potwierdzenia wykonania przelewu wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie wraz z ofertą dokumentu w oryginale, Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 Pzp zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank Spółdzielczy w Lubartowie nr konta: 49 8707 0006 0021 2063 2000 0002 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na dostawę tablic rejestracyjnych
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do produkcji tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi lub tłoczenia numerów rejestracyjnych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 roku, poz.1137 z późn. zm). Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia nie spełnia
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek, jeżeli wykaże należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy tablic rejestracyjnych, zrealizowanych w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi lub tłoczenia numerów rejestracyjnych, każda z dostaw za kwotę minimum 50.000,00 zł brutto. Zamaiwjący dokona oceny na zasadzie spełnia - nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu uprawnień do produkcji tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi lub tłoczenia numerów rejestracyjnych oraz o posiadaniu ważnego certyfikatu na zgodność tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1522)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli przed wystawieniem faktury Wykonawca udokumentuje wpływ tych zmian na koszty wykonania zamówienia oraz uzyska pisemną akceptację Zamawiającego na zmianę wysokości wynagrodzenia. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Przedłużenie okresu gwarancyjnego
Kryt 2p 10
Kryt 3 Termin dostawy
Kryt 3p 10
Adres strony internetowej siwz www.powiatlubartowski.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Lubartowie ul. Słowackiego 8 21-100 Lubartów pok nr 261 od poniedziałku do piątku w godz 7:30-15:30
Data składania wniosków 15/12/2014
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Starostwo Powiatowe w Lubartowie ul. Słowackiego 8 21-100 Lubartów Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)