DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO

Data publikacji 2014-12-05
Data zakończenia 2014-12-15 09:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania do pisania tekstów,
  • Systemy operacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 252929 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302313000, 311540000, 486200000, 480000008, 483170003, 302321407
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego sprzętu komputerowego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych rozwiązaniom opisanym w szczegółowych opisach przedmiotów zamówienia, przy zachowaniu parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim musi odpowiadać sprzęt, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
2. Część Pierwsza:
Dostawa sprzętu komputerowego:
KOMPUTER STACJONARNY - 7 SZTUK,
MONITOR - 7 SZTUK,
UPS - 7 SZTUK,
Część Druga:
Dostawa plotera
PLOTER - 1 SZTUKA
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Specyfikacje Techniczne stanowiące Załączniki do SIWZ:
- Załącznik nr 1 dla części pierwszej zamówienia,
- Załącznik nr 7 dla drugiej części zamówienia.
4. Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę formularze Specyfikacji Technicznej stanowią oświadczenia Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego dla zamówienia, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
5. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu na okres wskazany w specyfikacji technicznej stanowiącej załączniki do SIWZ lub w razie braku takiego zapisu na okres . miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo - jakościowego, o ile gwarancja producenta nie stanowi inaczej.
2. W trakcie trwania gwarancji, Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń dotyczących błędnego działania sprzętu w dni robocze, w godzinach pracy Wykonawcy. Zgłoszenia błędnego działania przedmiotu umowy będą przekazywane telefonicznie oraz potwierdzone za pomocą faksu lub wiadomości e-mail. Potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia jest potwierdzenie doręczenia faksu lub wiadomości e-mail.
3. W przypadku gdy transport gwarancyjny realizowany jest w formie wysyłki kurierskiej lub pocztowej, jego forma musi umożliwiać Zamawiającemu stwierdzenie doręczenia sprzętu do Wykonawcy.
4. Koszty transportu zgłoszonych do naprawy gwarancyjnej urządzeń do punktu serwisowego i z punktu serwisowego ponosi w całości Wykonawca.
5. W przypadku odbioru osobistego uszkodzonego sprzętu, Wykonawca dokona odbioru w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zgłoszenia nieprawidłowości działania, w godzinach pracy Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia awarii sprzętu w ciągu 72 godzin w dni robocze od momentu zgłoszenia.
7. W przypadku braku możliwości usunięcia awarii w określonym wyżej terminie, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu sprzęt zastępczy, o takim samym standardzie i funkcjonalności.
8. W przypadku awarii dysku twardego i braku możliwości jego naprawy nośnik pozostaje u Zamawiającego.
9. Okres trwania gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy.
10. W przypadku, gdy Wykonawca nie wykona obowiązków wynikających z pkt. 2-5, Zamawiający ma prawo zlecić dowolnej firmie naprawę sprzętu, a kosztami obciążyć Wykonawcę, jednocześnie zachowując prawo do kary umownej i odszkodowania oraz prawo do uprawnień wynikających z gwarancji.
11. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia ostemplowanych kart gwarancyjnych w języku polskim dla każdego elementu przedmiotu zamówienia.

Opis

KOMPUTER STACJONARNY - 7 SZTUK,
MONITOR - 7 SZTUK,
UPS - 7 SZTUK
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca Załączniki do SIWZ:
- Załącznik nr 1 dla części pierwszej zamówienia.PLOTER - 1 SZTUKA
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca Załącznik do SIWZ:
- Załącznik nr 7 dla drugiej części zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
Ulica ul. Konarskiego 1-3/428
Nr domu 1-3
Nr miesz 428
Miejscowość Bydgoszcz
Kod Pocztowy 85-066
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 052 5835422
Fax 052 5835452
Internet www.powiat.bydgoski.pl
Regon 09235621900000
E-mail info@powiat.bydgoski.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 7
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz Specyfikacji Technicznej stanowi oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego dla zamówienia, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Inne dokumenty Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, zgodnie z art. 44 ustawy Pzp Załącznik nr 3 do SIWZ. Pełnomocnictwo, jeżeli osoba składająca i podpisująca, w imieniu Wykonawcy, oświadczenia i inne pisma, nie jest osobą upoważnioną na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub innego dokumentu dołączonego do oferty. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale i wystawione przez osobę,-y udzielającą,-e pełnomocnictwa albo załączone jako kopia poświadczona notarialnie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach: 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Istotne zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć przedmiotu umowy wyłącznie w przypadku: - zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu, jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do momentu zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację o zaprzestaniu produkcji oferowanego przez siebie sprzętu i zaoferować w to miejsce przedmiot umowy o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem Zamawiającego w zakresie wskazanym w SIWZ oraz przedstawienia na piśmie propozycji istotnych zmian w zakresie specyfikacji technicznej i funkcjonalnej w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaoferowanego w ofercie; - zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w sytuacji gdyby wystąpiły okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy; - zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu działania siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; - zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia wskutek działania osób trzecich, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, które nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; Zmiany umowy wymagają dla swojej ważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę pod rygorem nieważności jego postanowień.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.powiat.bydgoski.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz
Data składania wniosków 15/12/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz Kancelaria Ogólna pokój nr 448.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)