Realizacja imiennych talonów na artykuły żywnościowe i środki czystości (higieniczno-sanitarne) pierwszej potrzeby dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 2 stycznia 2015 r. do dnia 31 grudnia 2015 r.

Data publikacji 2014-12-05
Data zakończenia 2014-12-16 10:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego,
  • Produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 399486 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 153000001, 154000002, 155000003, 156000004, 158000006, 398000000, 337000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja imiennych talonów obejmujących artykuły
żywnościowe i środki czystości (higieniczno-sanitarne) pierwszej potrzeby w ilości ok. 190 talonów dla 190 osób miesięcznie - dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 2 stycznia 2015 r. do dnia 31 grudnia 2015 r.
Wykonawca przystępujący do przetargu musi posiadać co najmniej trzy czynne punkty sprzedaży detalicznej artykułów żywnościowych i środków czystości (higieniczno-sanitarnych) pierwszej potrzeby położone w Grudziądzu w trzech rejonach miasta: rejon I - okolice Śródmieścia i Starego Miasta, rejon II - okolice Tarpna, rejon III - okolice osiedli: Kopernika, Kawalerii Polskiej i Strzemięcina

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Ulica ul. Waryńskiego 34A
Nr domu 34A
Miejscowość Grudziądz
Kod Pocztowy 86-300
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 696 87 00
Fax 56 696 87 02
Internet www.mopr.grudziadz.pl
Regon 00574243300000
E-mail administracja@mopr.grudziadz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg reguły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia
Wiedza Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg reguły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia
Potencjał Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg reguły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia
Zdolne Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg reguły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia
Sytuacja Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg reguły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana postanowień umowy może być dokonana jedynie w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty (art. 144 ustawy) lub zmian istotnych w wypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności: a) zmiany punktu sprzedaży - gdy wystąpią zdarzenia losowe lub wskutek siły wyższej, których strony umowy nawet przy dołożeniu należytej staranności nie mogły przewidzieć w chwili jej zawarcia, powodujące, że wydawanie klientom MOPR artykułów żywnościowych i środków czystości (higieniczno-sanitarnych) pierwszej potrzeby w danym punkcie sprzedaży jest niemożliwe. W takich okolicznościach Wykonawca niezwłocznie wskaże Zamawiającemu inny punkt sprzedaży detalicznej artykułów żywnościowych i środków czystości (higieniczno-sanitarnych) pierwszej potrzeby, położony w tym samym rejonie miasta Grudziądza, b) zmiany cen - gdy nastąpi niezależny od Wykonawcy wzrost cen artykułów żywnościowych i środków czystości (higieniczno-sanitarnych) pierwszej potrzeby wynoszący co najmniej 25% w stosunku do cen wskazanych w ofercie. Okoliczność taką Wykonawca musi udokumentować przedkładając faktury lub rachunki od producentów lub własnych dostawców, c) zmiany stawki podatku VAT - zmiana cen jednostkowych artykułów żywnościowych i środków czystości (higieniczno-sanitarnych) pierwszej potrzeby w trakcie obowiązywania umowy z powodu zmiany stawki podatku VAT będzie podlegała automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bipmopr.grudziadz.pl
Adres uzyskania siwz Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Waryńskiego 34A w Grudziądzu, pokój nr 104, I piętro
Data składania wniosków 16/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Sekretariat Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie ul. Waryńskiego 34A w Grudziądzu, pokój nr 101, I piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)