sukcesywna dostawa artykułów spożywczych

Data publikacji 2014-12-05
Data zakończenia 2014-12-15 10:00:00
Instytucja Polska Akademia Nauk Dom Rencisty
Miejscowość Konstancin-Jeziorna
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Sprzęt nadawczy,
  • Aparatura nadawcza wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 399506 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 151000009, 155000003, 31425003, 153311709, 158110006, 32210006, 32223006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji sukcesywnej dostawy artykułów spożywczych do Domu Rencisty położonego w Konstancinie - Jeziornej przy ul. Chodkiewicza 3/5. Zamówienie obejmuje następujący asortyment towarów:
CZĘŚĆ I mięso i wędliny
CZĘŚĆ II owoce, warzywa i produkty pochodne
CZĘŚĆ III wyroby piekarsko-ciastkarskie
CZĘŚĆ IV mleko i produkty mleczarskie
CZĘŚĆ V różne produkty spożywcze
CZĘŚĆ VI ryby przetworzone i konserwowane oraz mrożonki
2. Szczegółowy wykaz asortymentowy zawiera załącznik numer 07 do SIWZ.
3. Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Konstancinie - Jeziornej ul. Chodkiewicza 3/5. Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach.
4. Cykliczne dostawy będą realizowane jak następuje:
- Część I mięso i wędliny - w drugim dniu od złożenia zamówienia
od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 14.00.
- Część II warzywa, owoce i produkty podobne - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku
w godz. od 7.30 do 14.00.
- Część III wyroby piekarsko-ciastkarskie - codziennie w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do soboty
w godz. od 7.00 do 8.30.
- Część IV mleko i produkty mleczarskie - codziennie w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do soboty
do godz. 7.00.
- Część V różne produkty spożywcze - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku
w godzinach od 7.00 do 14.00.
- Część VI ryby przetworzone i konserwowane oraz mrożonki - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku
w godz. od 7.00 do 14.00.
5. Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę, o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości.
6. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji.
7. W przypadku użycia w SIWZ znaków towarowych, patentowych lub pochodzenia, stosownie do treści art. 29 ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych na zasadach wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Zaproponowane przez Wykonawcę produkty równoważne muszą spełniać wymagania określone w Załączniku nr 07 do SIWZ (Szczegółowy wykaz asortymentowy). W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego tj. zobowiązany jest do złożonej oferty dołączyć opis tych rozwiązań potwierdzający wymagania jakościowe proponowanego produktu.
8. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument.
9. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie. Minimalny poziom wykorzystania asortymentu określa się na poziomie 70 % zamówienia podstawowego. Pozostała część zamówienia tj. 30% asortymentu stanowi prawo opcji i Zamawiajacy nie jest obowiązany do jego zamówienia
11. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
12. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy, stanowiących nie więcej niż 15% wartości zamówienia podstawowego.
13. Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu.
14. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji.
15. Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranego pracownika.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Polska Akademia Nauk Dom Rencisty
Ulica ul. Chodkiewicza 3/5
Nr domu 3/5
Miejscowość Konstancin-Jeziorna
Kod Pocztowy 05-510
Województwo mazowieckie
Tel 22 7564116, 7547176
Fax 22 7564116
Internet www.dr.pan.pl
Regon 00032571300180
E-mail domrencisty@dr.pan.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: placówka zapewniajaca całodob. opiekę oso. niepełnosprawnym, przewlwkle chorym lub os.
Rodzaj zam inny placówka zapewniajaca całodob. opiekę oso. niepełnosprawnym, przewlwkle chorym lub os.
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w tryb. art. 67 ust.1 pkt 7 stanowiących nie więcej niż 15 % zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunkiem wystarczającym będzie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 10. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonywana będzie w sposób: spełnia / nie spełnia warunku, w oparciu o dokumenty, które mają dostarczyć wykonawcy.
Wiedza Wykonawca winien wykonać lub aktualnie wykonywać ( w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie główne dostawy odpowiadające swym zakresem części zamówienia (w sposób wskazany poniżej) stanowiącej przedmiot oferty o wartości łącznie minimum: dla części I 140 000,00 zł brutto (dostawa mięsa i wędlin), dla części II 60 000,00 zł brutto (dostawa owoców, warzyw, i produktów podobnych), dla części III 50 000,00 zł brutto dostawa wyrobów piekarsko-ciastkarskich), dla części IV 70 000,00 zł brutto (dostawa mleka i produktów mleczarskich), dla części V 50 000,00 zł brutto (dostawa różnych produktów spożywczych), dla części VI 30 000,00 zł brutto (dostawa ryb przetworzonych, konserwowanych i mrożonek), Ocena spełnienia powyższego warunku dokonywana będzie w sposób: spełnia / nie spełnia warunku, w oparciu o dokumenty, które mają dostarczyć wykonawcy.
Potencjał Warunkiem wystarczającym będzie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonywana będzie w sposób: spełnia / nie spełnia warunku, w oparciu o dokumenty, które mają dostarczyć wykonawcy.
Zdolne Warunkiem wystarczającym będzie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonywana będzie w sposób: spełnia / nie spełnia warunku, w oparciu o dokumenty, które mają dostarczyć wykonawcy.
Sytuacja Warunkiem wystarczającym będzie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonywana będzie w sposób: spełnia / nie spełnia warunku, w oparciu o dokumenty, które mają dostarczyć wykonawcy.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Wypełniony i dołączony do oferty FORMULARZ OFERTOWY
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wykonawca, który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę będzie zobowiązany do podpisania umowy załączonej do SIWZ (załącznik nr 06), która stanowi jego integralną część. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w przypadku braku dostępności zaoferowanych produktów na rynku - w takim przypadku dopuszcza się możliwość dostarczenia innych produktów o właściwościach równych lub lepszych niż w przedstawionej ofercie. 3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy: a. zmiany w zakresie asortymentu, jeśli konieczność ich wprowadzenia wynika z uwarunkowań rynkowych niezależnych od stron, b. zmiany w zakresie terminów dostaw, w sytuacji gdy jest to korzystne dla Zamawiajacego
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin platności
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.dr.pan.pl
Adres uzyskania siwz Polska Akademia Nauk Dom Rencisty im. dr Witolda Orłowskiego 05-510 Konstancin-Jeziorna, ul. Chodkiewicza 3/5
Data składania wniosków 15/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w Domu Rencisty PAN w Konstancinie-Jeziornej ul. Chodkiewicza 3/5. pok. 6 (Kierownik Działu Administracyjnego)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)