| 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: ZADANIE NR 1:
 a) biletów okresowych miesięcznych normalnych imiennych w I strefie na wszystkie linie (w formie elektronicznej) o nominale 80,00 zł w ilości 240 sztuk,
 b) biletów okresowych miesięcznych normalnych na okaziciela w I strefie na wszystkie linie (w formie elektronicznej) o nominale  122,00 zł w ilości  1548 sztuk,
 c) 18 sztuk kart na okaziciela (Elektroniczna Białostocka Karta Miejska stanowiąca nośnik biletów),
 dla uprawnionych pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, upoważniających do korzystania ze zbiorowej komunikacji miejskiej na terenie miasta Białegostoku,
 ZADANIE NR 2:
 a) biletów okresowych miesięcznych normalnych imiennych w I strefie na wszystkie linie (w formie elektronicznej) o nominale 80,00 zł w ilości 50 sztuk,
 b) biletów jednorazowych normalnych w I strefie, na wszystkie linie (w formie papierowej) o nominale  2,80 zł w ilości  7 844 sztuk,
 upoważniających do korzystania ze zbiorowej komunikacji miejskiej na terenie miasta Białegostoku, dla uprawnionych pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku oraz uczestników i osób z ich otoczenia projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
 
 2. Wielkość zakupu biletów i kart na okaziciela jest wielkością szacunkową i Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia o ok. 40% ilości dostarczanych biletów i kart z możliwością proporcjonalnego zmniejszenia ceny.
 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach (rodzajach) zamawianych biletów.
 4. Rozliczenie z Wykonawcą dokonywane będzie na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie i ilości faktycznie dostarczonych biletów i kart.
 
 5. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
 a) termin płatności: do 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Zamawiającego,
 
 b) nie przewiduje się wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
 
 c) forma zapłaty - jak we wzorze umowy - załącznik nr  6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
 
 d) dostawa będzie realizowana sukcesywnie przez okres trwania umowy, poprzez częściowe dostarczanie biletów i kart, stosownie do aktualnych potrzeb Zamawiającego, do miejsca siedziby Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy, w uzgodnionej wcześniej ilości i terminie,
 
 e) Wykonawca będzie obowiązany do dochowania należytej staranności przy realizacji zobowiązań umownych oraz do ścisłej i stałej współpracy z Zamawiającym.
 
 6. Podwykonawstwo:
 
 a) Zamawiający  nie zastrzega, że Wykonawca ma obowiązek osobistego wykonania kluczowej części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom,
 
 b) w przypadku powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,
 
 c) jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
 
 d) w przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez Podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
 | 
		
		
			                									
						| Biuletyn | 1 | 
							                							                							                									
						| Nazwa | Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku | 
							                									
						| Ulica | ul. Malmeda 8 | 
							                									
						| Nr domu | 8 | 
							                							                									
						| Miejscowość | Białystok | 
							                									
						| Kod Pocztowy | 15-440 | 
							                									
						| Województwo | podlaskie | 
							                									
						| Tel | 0-85 678 31 03 | 
							                									
						| Fax | 0-85 678 31 00 | 
							                									
						| Internet | http:// www.mopr.bialystok.pl | 
							                									
						| Regon | 00233317700000 | 
							                									
						| E-mail | moprbia@atlasnet.pl | 
							                							                									
						| Obowiązkowa | Tak | 
							                									
						| Dotyczy | 1 | 
							                									
						| Rodzaj zamówienia | Administracja samorządowa | 
							                							                									
						| Rodz zam | D | 
							                							                							                									
						| Czy częsci | Nie | 
							                									
						| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej | Nie | 
							                									
						| Czy dialog | Nie | 
							                									
						| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających | Nie | 
							                									
						| Czas | D | 
							                									
						| Data zakończenia | 15/12/2015 | 
							                									
						| Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. | 
							                									
						| Zaliczka | Nie | 
							                									
						| Uprawnienie | Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (oryginał). | 
							                									
						| Wiedza | Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (oryginał). | 
							                									
						| Potencjał | Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (oryginał). | 
							                									
						| Zdolne | Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (oryginał). | 
							                									
						| Sytuacja | Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (oryginał). | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak | 
							                									
						| Dok grup kap 1 | Tak | 
							                									
						| Dokument podmiotów | Tak | 
							                									
						| Inne dokumenty | Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty:
a) wypełnionego i podpisanego Formularza oferty z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 
b) pełnomocnictwa podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna),
c) w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
d) pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. | 
							                									
						| Niepełnosprawne | Nie | 
							                									
						| Kod trybu zamówienia | PN | 
							                									
						| Czy zmiana umowy | Tak | 
							                									
						| Zmiana umowy | 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę, polegającą na:
a) zmianie terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
- jeżeli jego niedotrzymanie wynika z działania siły wyższej, 
- wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,
b) zmianie w zakresie przedmiotu umowy:
- w związku ze  zmniejszeniem przedmiotu umowy ze względu na nie zrealizowanie przedmiotu umowy w całości, tj. w ilościach (liczbie biletów i kart  wykazanych w ofercie Wykonawcy), bez konieczności zachowania formy pisemnej,
- w związku z dokonaniem zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach (rodzajach) zamawianych biletów,
- w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz przepisów wewnętrznych regulujących  zasady korzystania ze środków komunikacji miejskiej na terenie miasta Białegostoku i sprzedaży biletów komunikacji miejskiej, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
c) zmianie wynagrodzenia w przypadku:
- ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) na dany rodzaj dostawy o kwotę powstałą w wyniku zmiany stawki podatku VAT,
- zmiany ceny urzędowej, o której mowa w § 4 ust. 4 wzoru umowy, o kwotę powstałą w wyniku zmiany ceny urzędowej na podstawie uchwały Rady Miejskiej,
- zmiany ilości przedmiotu umowy - wówczas zmiana wynagrodzenia będzie obliczona w oparciu o ceny jednostkowe wymienione w ofercie Wykonawcy, będącej załącznikiem do umowy, przy zachowaniu upustu udzielonego Zamawiającemu przez Wykonawcę i z uwzględnieniem ilości rzeczywiście wykonanych dostaw,
- zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz przepisów wewnętrznych regulujących  zasady korzystania ze środków komunikacji miejskiej na terenie miasta Białegostoku i sprzedaży 
biletów komunikacji miejskiej, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron - w związku z dokonaną zmianą umowy,
d) zmianie umowy wynikającej z innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy lub zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego,
e) dokonaniu zmian umowy w związku z wprowadzeniem podwykonawcy (w sytuacji, gdy Wykonawca w ofercie zadeklarował realizację umowy siłami własnymi), rezygnacji lub zmianie podwykonawcy, za wyraźną zgodą Zamawiającego oraz na warunkach określonych w SIWZ, a w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmianą zakresu dostaw planowanych do powierzenia podwykonawcom, za zgodą Zamawiającego.
2. Wszystkie postanowienia określone w pkt. 1 mogą stanowić  katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, ale nie stanowią one jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody, zarówno przez Zamawiającego jak i Wykonawcę. Każda zmiana umowy wprowadzona będzie w trybach i procedurach opisanych w umowie. 
3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
b) zmiany danych teleadresowych osób wskazanych do kontaktów między Stronami. | 
							                									
						| Kod kryterium | A | 
							                									
						| Adres strony internetowej siwz | http:// www.mopr.bialystok.pl | 
							                									
						| Adres uzyskania siwz | Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok, woj. podlaskie. | 
							                									
						| Data składania wniosków | 15/12/2014 | 
							                									
						| Godzina składania wniosków | 09:45 | 
							                									
						| Miejsce | siedziba Zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok, sekretariat. | 
							                									
						| Termin | Obowiązuje termin | 
							                									
						| Termin związania ofertą | 30 | 
							                									
						| Informacje dodatkowe | Zamówienie, w części dotyczącej Zadania Nr 2, współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, w związku z realizacją przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu. | 
							                									
						| Czy unieważnienie | Nie |