ZAKUP I DOSTAWA FORTEPIANU KONCERTOWEGO - PSM W TARNOBRZEGU

Data publikacji 2014-12-06
Data zakończenia 2014-12-13 11:00:00
Instytucja Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia
Miejscowość Tarnobrzeg
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 253119 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 373100004, 391133000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcę (do siedziby Zamawiającego - Tarnobrzeg, ul. Wyszyńskiego 1) transportem własnym instrumentu muzycznego - fortepianu koncertowego o cechach opisanych w pkt 2.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) instrument nowy lub używany po gruntownym remoncie, nie starszy niż 50 lat,
b) instrument wykonany ręcznie w technologii tradycyjnej
c) klawisze wykonane ze świerku europejskiego odporne na przebarwienia antypoślizgowe,
d) półtony czernione, 88 klawiszy - 7 1/3 oktawy,
e) 3 pedały mosiężne liry,
f) rama wykonana z szarego żeliwa frezowana na obrabiarkach CNC,
g) naciąg strun - krzyżowy, wykonany z miedzianego nawoju na rdzeniu stalowym,
h) strojnica - siedmiowarstwowa wykonana z klonu,
i) kołki stroikowe - hartowana, nierdzewna stal, niklowane,
j) kolektor brzmienia - rezonator stalowy,
k) zamek klapy i pokrywy klawiatury,
l) obudowa zewnętrzna i wewnętrzna z 17 warstw sklejki klonowej,
m) warstwowa klonowa strojnica,
n) płyta rezonansowa ze świerku europejskiego o grubości 9 mm w ognisku czaszy, zwężająca się do 6 mm na jej obrzeżach,
o) szkielet wykonany z 5 belek litego drewna świerkowego o gęstości min. 45 cm3,
p) żebra płyty rezonansowej wykonane z sosny cukrowej, klejone ręcznie do płyty,
q) mostki klejone ręcznie z drewna klonowego
r) dno rezonansowe wykonane z drewna świerkowego o grubości 9 mm w ognisku czaszy, zwężającym się do 6 mm na obrzeżach płyty,
s) pulpit z drewna topoli - pięć pozycji ustawienia,
t) długość: min. 272 cm do 274 cm
u) szerokość: min. 154 cm do 156 cm
v) wyposażenie dodatkowe - ława fortepianowa - w kolorze fortepianu, regulacja wysokości siedziska, pokrycie siedziska: naturalna skóra.
3. Za równoważne instrumenty w stosunku do wskazanych instrumentów muzycznych Zamawiający uzna takie oferowane przez Wykonawców instrumenty, które pod względem artystycznym, wykonawczym technicznym oraz funkcjonalnym i użytkowym będą równoważne do opisanych w przedmiocie zamówienia. Za równoważne pod względem:
a) artystycznym i wykonawczym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrument, które umożliwią na etapie jego eksploatacji osiągnięcie zakładanych walorów artystycznych w trakcie wykonywania utworów muzycznych,
b) technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie tak wykonane instrumenty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie co zawarty w opisie przedmiotu zamówienia instrument.
Uwagi:
a) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
b) W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych, udowodnienie ich funkcjonalnej i użytkowej równoważności z systemami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy.
c) Przedmiot zamówienia obejmuje również pierwsze strojenie instrumentu z intonacją instrumentu po jego wniesieniu i ustawieniu (pozostawieniu) we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w siedzibie Zamawiającego oraz strojenie z intonacją po pierwszym roku użytkowania.
4. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do:
a) Udzielenia minimum 3 letniego okresu gwarancji.
b) Zapewnienia bieżącej konserwacji i napraw w okresie gwarancji w systemie door to door,
5. Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 24 grudnia 2014 roku.
6. Kod CPV:
a) 37.31.00.00-4 - instrumenty muzyczne,
b) 39.11.33.00-0 - ławy.
7. Termin i sposób płatności - płatne przelewem, jednorazowo po zakończeniu realizacji dostawy instrumentów w terminie 14 dni od daty otrzymania rachunku (faktury).
8. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki jakiegokolwiek elementu przedmiotu zamówienia do jego naprawy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zgłoszenia usterki. Reakcja Wykonawcy na dokonane przez Zamawiającego zgłoszenie - 24 godziny.
9. W przypadkach, o których mowa w punkcie 8, okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio:
1) w przypadku naprawy - o okres wykonywania naprawy,
2) w przypadku dokonania wymiany - o okres gwarancji.
10. Przed wyborem najkorzystniejszej oferty (na etapie oceny merytorycznej) Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia przedstawicielom Zamawiającego przetestowania instrumentu w siedzibie Zamawiającego lub w innym dogodnym dla Wykonawcy i Zamawiającego miejscu.
W przypadku testowania instrumentów poza siedzibą Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do umożliwienia na jego koszt pobytu (przejazd tam i z powrotem, zakwaterowanie i wyżywienie) dwóch wskazanych przez Zamawiającego przedstawicieli. Termin spotkania będzie ustalany w trybie indywidualnym, jednak niezwłocznie po wystosowaniu takiej prośby przez Zamawiającego. Procedura oceny merytorycznej instrumentów przewidywana jest przez okres nie dłuższy niż 7 dni od dnia otwarcia ofert. Celem przetestowania instrumentu jest potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (zgodność oferowanego instrumentu z przedmiotem zamówienia) oraz ocena instrumentu pod kątem kryterium oceny - jakość.
Zamawiający zastrzega sobie, iż oceniany przez Zamawiającego na etapie testowania instrument, będzie tożsamym z tym, który w późniejszym terminie (w przypadku powierzenia realizacji zamówienia) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu. Od strony praktycznej będzie to oznaczało dostarczenie przez Wykonawcę (pod rygorem wypowiedzenia umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy) instrumentu o numerach fabrycznych zaznaczonych na etapie testowania przez przedstawicieli Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia
Ulica ul. kard. Wyszyńskiego 1
Nr domu 1
Miejscowość Tarnobrzeg
Kod Pocztowy 39-400
Województwo podkarpackie
Tel 015 8223561
Fax 015 8223561
Internet http://www.psmtbg.pl
Regon 00070788600000
E-mail psm.tg@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 24/12/2014
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
Wiedza Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz złożenie wykazu (wzór w SIWZ) zrealizowanych minimum 3 zamówień o podobnym charakterze tj. dostarczenie Zamawiającym profesjonalnych instrumentów muzycznych i akcesoriów o łącznej wartości co najmniej 150.000,00 złotych brutto każde zamówienie, w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
Potencjał Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
Zdolne Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
Sytuacja Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Minimum 3 zamówienia o podobnym charakterze tj. dostarczenie Zamawiającym profesjonalnych instrumentów muzycznych i akcesoriów o łącznej wartości co najmniej 150.000,00 złotych brutto każde zamówienie, w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty a) oświadczenie Wykonawcy o sposobie realizacji zamówienia, w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy z podaniem zakresu powierzonych prac (wzór w SIWZ), b) formularz oferty (wzór w SIWZ). c) wykaz (wzór w SIWZ) zrealizowanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (poświadczeń) czy zostały zrealizowane należycie; stosownie do dyspozycji zawartej w § 1 ust. 4 rozporządzenia przywołanego na wstępie Zamawiający wymaga uwzględnienia w wykazie co najmniej dostaw określonych w pkt. V.B niniejszego SIWZ, załączając jednocześnie dowody potwierdzające czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie - dowodami, o których mowa powyżej, z zastrzeżeniem zapisów §9 ust. 2 w/w rozporządzenia są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; - w przypadku zamówień na dostawy - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej; w przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. d) opracowania własne, wydruki internetowe, karty techniczne (foldery) sporządzone w języku polskim - zawierające opisy proponowanych instrumentów i akcesoriów, na podstawie których Zamawiający będzie w stanie dokonać wstępnej oceny zgodności proponowanych instrumentów i akcesoriów z wymaganymi w przedmiocie zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Jakość
Kryt 2p 40
Adres strony internetowej siwz http://www.psmtbg.pl
Adres uzyskania siwz Tarnobrzeg, ul. kard. Wyszyńskiego 1
Data składania wniosków 13/12/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Tarnobrzeg, ul. kard. Wyszyńskiego 1
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)