II przetarg nieograniczony - Dostawa i montaż mebli dla pomieszczeń Muzeum Miejskiego w Żorach

Data publikacji 2014-12-08
Data zakończenia 2014-12-16 10:00:00
Instytucja Katowicka SSE S.A.
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Meble,
  • Biurka i stoły,
  • Meble biurowe,
  • Regały biurowe,
  • Systemy aktowe,
  • Zestawy wystawowe,
  • Wieszaki na odzież,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Sprzęt wystawowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 253743 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391300002, 391210006, 391212008, 391325001, 391500008, 391411003, 391310009, 391540006, 391330003, 391360004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla potrzeb Muzeum Miejskiego w Żorach.
Zamówienie dotyczy dostawy i montażu mebli podzielonych na III pakiety:

- PAKIET I - sala konferencyjna poziom -1: stoły składane, wózek do przewozu
stołów, wieszaki na stroje;
- PAKIET II - wyposażenie biur poziom 0: stół owalny, regały i nadstawki biurowe,
kontener z szufladami, wieszak na ubrania
- PAKIET III - sala konferencyjna, korytarze, hol wejściowy, poziom -1 i 0, wyposażenie galerii i sali konferencyjnej zestaw zawiesi (zestawy szyn, linki stalowe, haki stalowe z automatycznymi stoperami), ramy zatrzaskowe typu OWZ, zestawy systemu linkowego do zawieszania plakatu o formacie B1 w wolnej przestrzeni, naścienny system linkowy do zawieszania plakatu o formacie B1, system ścianek wystawienniczych, potykacze wodoodporne typu OWZ

Szczegółowy opis zamówienia z podziałem na poszczególne pakiety został określony
w Załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ.

Wykonawca zobowiązuje się do
- dostarczenia (wraz z rozładunkiem) przedmiotu zamówienia do siedziby Muzeum Miejskiego mieszczącej się w Żorach przy ul. Muzealnej 1,
- montażu i ustawienia mebli oraz wyposażenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego

Zamawiający wymaga, aby dostarczone meble były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi. Meble muszą spełniać wymagania pod względem BHP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca dołączy do ofert oświadczenie, że zastosowane materiały, z których będą wykonane meble posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa lub certyfikat zgodności z PN lub aprobatą techniczną oraz że wykonane zostaną zgodnie z wymogami i przepisami BHP przewidzianymi dla danego typu stanowiska pracy - Załącznik nr 7.

Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia uwzględniając wymagania Zamawiającego w zakresie parametrów opisanych w Załączniku nr 8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu do akceptacji próbki kolorów (wybarwień) przed przystąpieniem do wykonywania przedmiotu zamówienia.
Podczas dostawy i montażu mebli, Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia na własny koszt podłóg i ścian przed ich zniszczeniem. W przypadku powstania uszkodzeń powłok wykończeniowych pomieszczeń podczas dostarczania lub montowania mebli Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawy na własny koszt.
Termin dostawy i montażu mebli musi być uzgodniony z Zamawiającym z 3-dniowym wyprzedzeniem.
Wszystkie meble oraz pozostałe elementy przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe
i winny posiadać certyfikaty zgodności z normami dotyczącymi jakości mebli oraz niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Katowicka SSE S.A.
Ulica ul. Wojewódzka 42
Nr domu 42
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-026
Województwo śląskie
Tel 032 2510736
Fax 032 2513766
Internet ksse.com.pl
Regon 27307352700000
E-mail m_pachucki@ksse.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: art. 3
Rodzaj zam inny art. 3
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 Pzp.
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 42
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie wykonawcy zgodnie ze SIWP
Wiedza Oświadczenie wykonawcy zgodnie ze SIWP
Potencjał Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu, okoliczność, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Zdolne Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu, okoliczność, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Sytuacja oświadczenie wykonawcy zgodnei ze SIWP
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy a) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty związane ze zrealizowaną częścią zamówienia, b) konieczność zmiany harmonogramu dostaw przedmiotu umowy i finansowania na wniosek Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych, c) w trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd Zamawiającego np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców w postępowaniu poprzedzającym wybór najkorzystniejszej oferty, d) w sytuacji gdy dostarczenie przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą nie będzie możliwe z przyczyn obiektywnych w postaci wycofania przez producenta danego modelu towaru. W jego miejsce Wykonawca po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego dostarczy towar tożsamy spełniający warunki określone w SIWZ, o parametrach nie gorszych niż model wskazany w ofercie. Zachowana pozostaje w tym przypadku cena przedmiotu zamówienia określona w złożonej ofercie na pierwotny model, e) zmiana ustawowej stawki podatku VAT f) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: - gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego, - z powodu działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w określonym pierwotnie terminie, - konieczności zmiany zakresu dostaw będących przedmiotem umowy, gdy ich wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego o czas proporcjonalny do zmniejszonego zakresu, - realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem umowy na dostawy będące przedmiotem zamówienia, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań o czas niezbędny do usunięcia przeszkody.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 termin wykonania
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.ksse.com.pl
Adres uzyskania siwz Katowicka SSE S.A. Podstrefa Jastrzębsko - Żorska ul. Muzealna 1/1, 44-240 Żory
Data składania wniosków 16/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Katowicka SSE S.A. Podstrefa Jastrzębsko - Żorska ul. Muzealna 1/1, 44-240 Żory
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)