Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie kanapek oraz paczek żywnościowych

Data publikacji 2014-12-08
Data zakończenia 2014-12-15 08:30:00
Instytucja Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koluszkach
Miejscowość Koluszki
Województwo łódzkie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 401678 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 853210005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest
1. Przygotowanie i dostawa kanapek dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum w ilości maksymalnej około 150 szt. dziennie przez 177 dni
w których dzieci uczęszczają do szkoły tj. ogółem 26.550 sztuk.
Kanapki dowiezione powinny być do:
Szkoły Podstawowej w Długiem, około 8szt.
Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Gałkowie Dużym, około 27szt.
Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 1 w Koluszkach przy ul. Zagajnikowej 12, około 40szt.
Szkoły Podstawowej nr 2 i Przedszkole nr 1w Koluszkach przy ul. Kościuszki 16, około 43szt.
Gimnazjum nr 2 w Koluszkach przy ul. Mickiewicza 8, około 10szt.
Szkoła Podstawowa w Różycy, około 19szt.
Szkoła Podstawowa w Będzelinie, około 3szt.
Zamawiający przyjmuje, że codziennie będzie dostarczane ogółem około 150 sztuk kanapek. Kanapka powinna być zapakowana w torebkę papierową jednorazowego użytku wraz z serwetką. Ilość kanapek do poszczególnych szkół będzie uzgodniona z M.G.O.P.S. w Koluszkach. O wszelkich zmianach ilości Zamawiający będzie informował Wykonawcę z 2 - dniowym wyprzedzeniem.
Wykonanie, przechowywanie i dostarczanie kanapek powinno odbywać się w odpowiednich warunkach higieniczno - sanitarnych.
Kanapki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia.
Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie 12.01.2015r do 31.12.2015r. z uwzględnieniem przerw w organizacji nauki (ferie zimowe, przerwa wakacyjna, przerwy świąteczne itp.).
Ilości kanapek zależeć będą od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, które w decydującym stopniu zależą od ilości faktycznych uczestników zajęć lekcyjnych i ilości dzieci zakwalifikowanych do dożywiania.
Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Dyrektorami szkół lub osobami upoważnionymi przez nich oraz Zamawiającym.
Za sprawy organizacyjne oraz harmonogram dostarczania i wydawania kanapek dzieciom korzystającym z dożywiania odpowiadają Dyrektorzy szkół lub osoby upoważnione przez nich.
Skład kanapki:
a) duża bułka
b) masło
c) zamiennie: plaster szynki, żółty ser, pasztet
d) liść sałaty lub pokrojony ogórek
Do każdej kanapki należy dostarczyć jogurt - od 125 - 150 g
2. Przygotowanie paczek żywnościowych dla rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej w ilości maksymalnej około 4.620 sztuk paczek na rok rozłożonych na poszczególne miesiące.
Zestaw I dla rodziny, który powinien być w paczce:
1) chleb krojony 0,50 kg - 2 szt.
2) cukier 1 kg - 1 szt.
3) margaryna np. Delma 0,5 kg - 1 szt.
4) śledzie w pomidorach netto 160- 200g - 1 szt.
5) pasztet wieprzowy 150- 250 g - 1 szt.
6) kaszanka - 0,5 kg.
7) kiełbasa wieprzowa - 0,5kg
8) dania obiadowe - od 480g do 500g - 2 szt.( fasola + pulpety)
Zestaw II dla rodziny, który powinien być w paczce:
1) chleb krojony 0,5 kg - 2 szt.
2) olej słonecznikowy 1 litr - 1 szt.
3) herbata ekspresowa 100szt. - 1 op.
4) parówki - 1 kg
5) paprykarz 300g - 1 szt.
6) dania obiadowe - od 480g do 500 g - 2 szt.( klopsiki + gołąbki)
3. Przygotowanie paczek żywnościowych dla osób znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej w ilości maksymalnej około 4.760 sztuk paczek na rok rozłożonych na poszczególne miesiące.
Zestaw I dla jednej osoby, który powinien być w paczce:
1) chleb krojony 0,50kg - 1 szt.
2) margaryna np. Delma 250g - 1 szt.
3) śledzie w pomidorach nett 160 - 200 g - 1 szt.
4) kaszanka 0,50 kg - 1 szt.
5) pasztet wieprzowy 150- 250 g - 1 szt.
6) dania obiadowe - od 480g do 500 g - 2 szt.( fasola + pulpety)
Zestaw II dla jednej osoby, który powinien być w paczce:
1) chleb krojony 0,50 kg - 1 szt.
2) parówki 0,50 kg - 1 szt.
3) herbata ekspresowa 50szt. - 1 op.
4) cukier 1 kg - 1 szt.
5) dania obiadowe - od 480g do 500 g - 2 szt.( klopsiki + gołąbki)
Paczka żywnościowa powinna być zapakowana w torbę jednorazowego użytku.
We wtorki powinien być przygotowany zestaw nr I, a w piątki zestaw nr II.
Powyższe zakresy usług są jedynie ilościami szacunkowymi określonymi dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia mniejszej lub większej ilości poszczególnych usług, w zależności od ilości świadczeniobiorców MGOPS w Koluszkach. Przewidywane ilości poszczególnych usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę, co do ilości faktycznie zamówionych przez Zamawiającego usług w toku realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym.
Wydawanie i rozwiezienie paczek.
Paczki powinny być dowiezione do miejscowości Gałkówek (siedziba NFZOZ Esculap s.c. ul. Dzieci Polskich 6c) ok. 20 paczek żywnościowych ( w tym około 10 paczek dla rodzin i około 10 dla osób samotnych).
Pozostałe paczki powinny być wydawane w lokalu, znajdującym się w centrum Koluszek.
Wykonanie, przechowywanie i dostarczanie paczek żywnościowych powinno odbywać się w odpowiednich warunkach higieniczno - sanitarnych.
Paczki żywnościowe muszą być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia.
Wydawanie paczek powinno być we wtorek oraz piątek w godzinach 12:00-14:00.
Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy (fax., e-mail) imiennej listy uprawnionych do odbioru paczek żywnościowych do 10 dnia każdego miesiąca.
W szczególnych przypadkach tj. choroba, niesprzyjające warunki atmosferyczne, kiedy osoba bądź rodzina nie będzie w stanie osobiście dotrzeć do miejsca wydawania paczek żywnościowych, wówczas Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć paczkę żywnościową do miejsca zamieszkania danej osoby na własny koszt

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koluszkach
Ulica ul. Brzezińska 32
Nr domu 32
Miejscowość Koluszki
Kod Pocztowy 97-040
Województwo łódzkie
Tel 44 714 58 25
Fax 44 714 58 25
Internet www.bip.mgopskoluszki.wikom.pl
Regon 59000621500000
E-mail mgops.koluszki@gmail.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka Organizacyjna Gminy
Rodzaj zam inny Jednostka Organizacyjna Gminy
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek, tj. Wykonawca znajduje się w rejestrze zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej właściwym dla siedziby podmiotu.
Wiedza Posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy usługi, każda o wartości odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjał Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca dysponuje podczas realizacji zamówienia jednym lokalem znajdującym się w centrum Koluszek. Lokal w którym będą przygotowywane, przechowywane kanapki oraz przygotowywane i przechowywane paczki żywnościowe musi spełniać warunki określone w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 136, poz. 914) oraz Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 852/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych. Lokal w którym będą wydawane paczki żywnościowe musi spełniać warunki określone w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 136, poz. 914) oraz Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 852/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych. Lokal musi być odebrany przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Ponadto Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony wówczas gdy Wykonawca wskaże minimum dwie osoby posiadające aktualne książeczki zdrowia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Zdolne Ponadto Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony wówczas gdy Wykonawca wskaże minimum dwie osoby posiadające aktualne książeczki zdrowia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Sytuacja Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Inne dokumenty Na ofertę składają się wszystkie dokumenty i załączniki wymagane niniejszą SIWZ: 1. W celu potwierdzenia posiadania uprawnienia do wykonania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Wykonawca dołącza oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ, 2. W celu wykazania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca załączy oświadczenie wraz z wykazem, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy usługi, każda o wartości odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 3. W celu potwierdzenia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca dołączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące złącznik nr 4 do SIWZ; W przypadku gdy inny podmiot udostępni Wykonawcy na czas realizacji zamówienia lokal zlokalizowany w centrum Koluszek, wówczas należy załączyć do oferty pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy przedłożyć: a/ Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia- zał. nr 5 do SIWZ; b/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c/ aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; d/ aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5. Inne dokumenty: a/ Formularz oferty przetargowej (Załącznik nr 1 do SIWZ); b/Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym rejestrze.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin płatności faktur
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.bip.mgopskoluszki.wikom.pl
Adres uzyskania siwz Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koluszkach, ul. Brzezińska 32, 95 - 040 Koluszki, woj. łódzkie
Data składania wniosków 15/12/2014
Godzina składania wniosków 08:30
Miejsce Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koluszkach, ul. Brzezińska 32, 95 - 040 Koluszki, woj. łódzkie, pok. nr 12
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)