Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Muszynie

Data publikacji 2014-12-09
Data zakończenia 2014-12-19 10:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Muszyna
Województwo małopolskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Warzywa przetworzone,
  • Przetworzone owoce i orzechy,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Margaryna i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 254839 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009, 154000002, 155000003, 154311009, 158000006, 153300000, 152000000, 153311709, 153321005, 158100009, 31425003, 31000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych artykułów spożywczych: mięsa i produktów mięsnych, tłuszczów zwierzęcych i roślinnych, produktów mleczarskich, pieczywa, jaj, ryb, produktów rolnictwa i ogrodnictwa, produktów przemiału ziarna i skrobi oraz przetworzonych owoców i warzyw

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dom Pomocy Społecznej
Ulica ul. Zielona 26
Nr domu 26
Miejscowość Muszyna
Kod Pocztowy 33-370
Województwo małopolskie
Tel 0-18 471 40 14
Fax 0-18 477 76 04
Regon 49198948200000
E-mail dpsmuszyna@pro.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 7
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/06/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące : 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, 2)posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, 5) nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Wiedza Ocena spełniania wymaganych warunków, będzie dokonywana na podstawie treści n/w oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków lub nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających ich spełnianie, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty będą uznane za odrzucone. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1)wypełnioną i podpisaną ofertę na wybranych formularzach cenowych (zał. nr 1 siwz) 2)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ( zał. nr 2 siwz ) 3)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( zał. nr 3 siwz ) 4)zaakceptowany projekt umowy (zał. nr 4 siwz) 5)oświadczenie potwierdzające, że oferowane artykuły są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz, że Wykonawca posiada system HACCP lub rozpoczął wdrażanie systemu HACCP (zał. nr 5 siwz).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.starostwo.nowy-sacz.pl
Adres uzyskania siwz Dom Pomocy Społecznej , 33-370 Muszyna ul. Zielona 26
Data składania wniosków 19/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Dom Pomocy Społecznej , 33-370 Muszyna ul. Zielona 26 , pokój nr 42
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)