Sukcesywny druk siatek winylowych, plakatów, zaproszeń, programów, roll-up, naklejek i innych publikacji przewidywanych do wydania na potrzeby Orkiestry Sinfonia Varsovia

Data publikacji 2014-12-09
Data zakończenia 2014-12-17 10:00:00
Instytucja Orkiestra Sinfonia Varsovia
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 255175 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 221000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywny druk siatek winylowych, plakatów, zaproszeń, programów, roll-up, naklejek i innych publikacji przewidywanych do realizacji w okresie obowiązywania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia, którą można (bezpłatnie) odebrać w siedzibie zamawiającego przy ul. Grochowskiej 272 w godz. 8.00 - 16.00 lub pobrać ze strony internetowej zamawiającego: www.sinfoniavarsovia.org

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Orkiestra Sinfonia Varsovia
Ulica ul. Grochowska 272
Nr domu 272
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 03-849
Województwo mazowieckie
Tel 22 620 03 74
Fax 22 620 03 74
Internet www.sinfoniavarsovia.org
Regon 14124621700000
E-mail biuro@sinfoniavarsovia.org
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: samorządowa jednostka kultury
Rodzaj zam inny samorządowa jednostka kultury
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/08/2016
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 zamówienia (realizowane na podstawie odrębnych umów), których przedmiot obejmował wykonywanie, przez okres minimum 12 miesięcy, usług dla danego zamawiającego dotyczących sukcesywnego drukowania siatek winylowych i/lub albumów i/lub broszur i/lub folderów i/lub plakatów, o wartości każdego z wykazanych zamówień nie mniejszej niż 150.000 zł. brutto w okresie 12 miesięcy.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany, za zgodą obu Stron, postanowień zawartej umowy pod warunkiem zajścia co najmniej jednej z poniższych okoliczności: a) w przypadku zmiany danin o charakterze publicznoprawnym, w tym podatku VAT, Strony zawrą aneks do niniejszej umowy uwzględniający powstałe zmiany, b) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian z uwagi na zmianę obowiązujących przepisów prawa, Ponadto jeżeli zmiany wskazane w lit. a - b poniżej będą miały wpływ na koszty realizacji zamówienia a do upływu terminu zakończenia Umowy pozostanie okres dłuższy niż 6 miesięcy, Strony mogą ustalić zmianę wynagrodzenia Wykonawcy spowodowaną: a) istotną zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ( Dz.U. z 2002, Nr 200, poz.1679 z późniejszymi zmianami). , b) zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.sinfoniavarsovia.org
Adres uzyskania siwz ul. Grochowska 272, 03-849 Warszawa
Data składania wniosków 17/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce ul. Grochowska 272, 03-849 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)