Sukcesywna dostawa art. spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Suchorączku w 2015r

Data publikacji 2014-12-09
Data zakończenia 2014-12-22 10:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Sucharączku
Miejscowość Więcbork
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Soki owocowe i warzywne,
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Przetworzone owoce i orzechy,
  • Oleje zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Mleko,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Produkty przemiału ziarna,
  • Produkty z ziaren zbóż,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 403072 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 30000001, 31425003, 32119002, 150000008, 151100002, 151130003, 151311303, 152200006, 152340007, 152400002, 153200007, 153300000, 156000004, 153322006, 154110002, 155000003, 155115008, 156100007, 158000006, 156130008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Suchorączku w roku 2015 z podziałem na części I Mięso drobiowe II Wędliny III Mięso wieprzowe ( półtusze) IV Nabiał V Art. spożywcze VI Owoce i warzywa przetworzone VII Pieczywo art. piekarnicze VIII jajka IX Mleko pełnotłuste X Ryby mrożone i przetworzone XI konserwy rybne

Opis

szczegółowy opis zamówienia znajduję się w SIWZ zał. nr 1Aszczegółowy opis zamówienia znajduję się w SIWZ zał. nr 1Bszczegółowy opis zamówienia znajduję się w SIWZ zał. nr 1Cszczegółowy opis zamówienia znajduję się w SIWZ zał. nr 1Dszczegółowy opis zamówienia znajduję się w SIWZ zał. nr 1Eszczegółowy opis zamówienia znajduję się w SIWZ zał. nr 1Fszczegółowy opis zamówienia znajduję się w SIWZ zał. nr 1Gszczegółowy opis zamówienia znajduję się w SIWZ zał. nr 1Hszczegółowy opis zamówienia znajduję się w SIWZ zał. nr 1Iszczegółowy opis zamówienia znajduję się w SIWZ zał. nr 1Jszczegółowy opis zamówienia znajduję się w SIWZ zał. nr 1K

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dom Pomocy Społecznej w Sucharączku
Ulica Suchorączek 51
Nr domu 51
Miejscowość Więcbork
Kod Pocztowy 89-410
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 0-52 389 70 51
Fax 0-52 389 70 51
Internet dps-suchoraczek.lo.pl
Regon 00029643700000
E-mail iabialczyk@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: samorządowa jednostka organizacyjna
Rodzaj zam inny samorządowa jednostka organizacyjna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 11
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Wadium nie przewiduję się wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie oświadczenia składanego przez wykonawcę o którym mowa w art 22 ust 1 ustawy
Wiedza ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie oświadczenia składanego przez wykonawcę o którym mowa w art 22 ust 1 ustawy
Potencjał ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie oświadczenia składanego przez wykonawcę o którym mowa w art 22 ust 1 ustawy
Zdolne ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie oświadczenia składanego przez wykonawcę o którym mowa w art 22 ust 1 ustawy
Sytuacja ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie oświadczenia składanego przez wykonawcę o którym mowa w art 22 ust 1 ustawy
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Inne dokumenty formularz ofertowy wraz z załącznikami
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy w następujących okolicznościach: 1. Zmiana ceny oferty w wyniku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 2. W przypadkach wystąpienia okoliczności nie wynikających z winy Wykonawcy. (w tym zmiany cen producenta ) 3. Zmiany danych adresowych oraz danych osób odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy; 4. zwiększenia bądź zmniejszenia ilości zamawianych produktów w zależności od potrzeb -W przypadku zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych dostaw, natomiast w przypadku zwiększenia ilości przedmiotu zamówienia Wykonawca otrzyma wynagrodzenie obliczone po cenach określonych w formularzu cenowym. 5. zmiany zamawianego asortymentu jeżeli nastąpi taka konieczność 6. Możliwość waloryzacji ceny o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za ubiegły kwartał z mocą na następny kwartał, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia podania do publicznej wiadomości stosowanego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych dotyczący okresu ostatnich 3 m-cy publikowany na stronie internetowej Głównego Urzędu Statystycznego (www.stat.gov.pl.)
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz dps-suchoraczek.lo.pl
Adres uzyskania siwz Dom Pomocy Społecznej w Suchorączku, 89-410 Więcbork
Data składania wniosków 22/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Dom Pomocy Społecznej w Suchorączku, 89-410 Więcbork, biuro nr 1
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)