Zakup i dostawa środków czystości oraz produktów do sprzątania

Data publikacji 2014-12-09
Data zakończenia 2014-12-17 10:00:00
Instytucja Okręgowy Szpital Kolejowy w Katowicach - s.p.z.o.z.
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Środki organiczne powierzchniowo czynne,
  • Różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych,
  • Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach,
  • Pasty i kremy,
  • Pasty i proszki czyszczące,
  • Alkaliczne środki czyszczące,
  • Preparaty piorące,
  • Worki i torby,
  • Papier toaletowy,
  • Ręczniki papierowe do rąk,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 403390 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398111001, 398121008, 398130004, 337630006, 337610002, 337212002, 337211001, 392242000, 392243403, 392243300, 339220009, 189300007, 398317003, 398110000, 395258006, 398220000, 398313009, 398316002, 398200006, 337119006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawa środków czystości oraz produktów do sprzątania z podziałem na Pakiety: Pakiet nr 1: Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz produktów do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 4.610 szt. Pakiet nr 2: Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz produktów do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 14.690 szt., 172 op., 200 par. Pakiet nr 3: Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz produktów do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 868 szt., 12 kpl. Pakiet nr 4: Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz produktów do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 95.130 szt. Pakiet nr 5: Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz produktów do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 130 szt. Pakiet nr 6: Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz produktów do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 15 kanistrów. Pakiet nr 7: Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz produktów do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 25 op. Pakiet nr 8: Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz produktów do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 1.895 szt., 55 kpl. Pakiet nr 9: Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz produktów do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 115 szt. Pakiet nr 10:
Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz produktów do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 76 szt. Pakiet nr 11: Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz produktów do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 70 szt.

Opis

Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz produktów do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 4.610 szt.Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz produktów do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 14.690 szt., 172 op., 200 par.Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz produktów do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 868 szt., 12 kpl.Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz produktów do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 95.130 szt.Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz produktów do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 130 szt.Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz produktów do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 15 kanistrów.Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz produktów do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 25 op.Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz produktów do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 1.895 szt., 55 kpl.Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz produktów do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 115 szt.Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz produktów do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 76 szt.Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz produktów do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 70 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Okręgowy Szpital Kolejowy w Katowicach - s.p.z.o.z.
Ulica ul. Panewnicka 65
Nr domu 65
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-760
Województwo śląskie
Tel 32 605 35 00
Fax 32 605 35 08
Internet http://kolejowy.katowice.pl
Regon 27626768600000
E-mail osk_katowice@op.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 11
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał: Pakiet nr 1: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 15.000,00 zł brutto, Pakiet nr 2: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 18.000,00 zł brutto, Pakiet nr 3: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 4.000,00 zł brutto, Pakiet nr 4: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 5: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 7.000,00 zł brutto, Pakiet nr 6: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 4.000,00 zł brutto, Pakiet nr 7: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 3.000,00 zł brutto, Pakiet nr 8: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 25.000,00 zł brutto, Pakiet nr 9: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 10: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 11: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 500,00 zł brutto, odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Określenie dostaw, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Za główne dostawy uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt. 6.2.1 SIWZ tj. Pakiet nr 1: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 15.000,00 zł brutto, Pakiet nr 2: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 18.000,00 zł brutto, Pakiet nr 3: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 4.000,00 zł brutto, Pakiet nr 4: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 5: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 7.000,00 zł brutto, Pakiet nr 6: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 4.000,00 zł brutto, Pakiet nr 7: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 3.000,00 zł brutto, Pakiet nr 8: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 25.000,00 zł brutto, Pakiet nr 9: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 10: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 11: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 500,00 zł brutto, odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot postępowania. Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są: 1) Poświadczenie; lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy. 2) Oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt.1 Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W razie konieczności szczególnie, gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio w pkt 1) i pkt 2), budzą wątpliwości zamawiającego lub, gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające a) Karta Charakterystyki (Karty Bezpieczeństwa) produktu, zgodnie z ustawą o Substancjach i Preparatach Chemicznych z dnia 11 stycznia 2001r. (Dz. U. nr 11, poz. 84 ze zm.). Karta winna być sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie Karty Charakterystyki Substancji Niebezpiecznej i Preparatu Niebezpiecznego (Dz. U. Nr 140, poz. 1171 z dnia 3 lipca 2002r.); b) Rejestracja produktu biobójczego c) Ulotka informacyjna dla produktu z Pakietu nr 11
Inne dokumenty 1 Załącznik nr 1 - Formularz oferty; 2 Załącznik nr 2 - Formularze cenowe; 3Załącznik nr 3 - Oświadczenie o terminie płatności; 4 Załącznik nr 4 - Oświadczenie o terminie dostawy; 5 Załącznik nr 5 - Oświadczenie o nieupadłości Firmy; 6 Załącznik nr 6 - Oświadczenie o podwykonawcach; 7 Załącznik nr 7 - Wykaz wykonanych dostaw; 8 Załącznik nr 11 - Projekt umowy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy tylko i wyłącznie na warunkach i zasadach określonych w Projekcie umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.ogloszenia.propublico.pl/osk_katowice lub www.kolejowy.katowice.pl
Adres uzyskania siwz Dział Zakupów i Inwestycji siedziby Zamawiającego
Data składania wniosków 17/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Sekretariat siedziby Zamawiającego
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)