Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych dla Oddziałów ZUS w: Biłgoraju, Kielcach, Lublinie i w Radomiu

Data publikacji 2014-12-09
Data zakończenia 2014-12-17 09:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 403926 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301923200
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej poniżej 134 tys. euro, jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowych, nie regenerowanych i nie napełnianych, zalecanych przez producenta urządzenia (drukarki komputerowej), do którego są przeznaczone, tonerów (160 szt.) oraz taśm barwiących (155 szt.). Drukarki te eksploatowane są w Oddziałach ZUS w Biłgoraju , w Kielcach, w Lublinie i w Radomiu. Dopuszcza się dostarczenie materiałów równoważnych, tj. innych niż oryginalne - fabrycznie nowych, nieużywanych, nie zawierających żadnych znamion wcześniejszej eksploatacji ( nie regenerowanych i nie napełnianych), o wydajności i jakości wydruku (nierozmazywanie się nadruku, nie przerywanie ciągłości nadruku, nie brudzenie drukowanych stron) nie gorszych od zalecanych przez producenta urządzenia, do którego są przeznaczone i kompatybilnych z tym urządzeniem.
1.1. Wszystkie oferowane materiały muszą być wolne od wad technicznych, kompletne, dostarczone w opakowaniach (pojemnikach, obudowach) stosowanych typowo dla danego produktu przez producenta, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt oraz nazwę producenta - odpowiednio do wymagań dla danego rodzaju materiału eksploatacyjnego;
1.2. Wykonawca, który oferuje materiały równoważne, na potwierdzenie spełniania wymagań jakościowych materiałów w zakresie wydajności, złoży wraz z ofertą dokument (w szczególności może być to zaświadczenie lub raport z badań) wystawiony przez podmiot niezależny od wykonawcy i producenta (dystrybutora) potwierdzający, że przedstawiona w ofercie wydajność znamionowa materiałów ustalona była zgodne z właściwą normą ISO w zakresie wydajności: ISO/IEC 19752 - dla tonerów do urządzeń monochromatycznych;
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
1.4. Wspólny Słownik Zamówień: 30125110-5 - dostawa tonerów do drukarek; 30192320-0 dostawa taśm do drukarek igłowych.
2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy - opisane w SIWZ.
3. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zam. Publicznych ( Dz. U. z 2013 r. , poz. 907 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą.
4. Wymagany termin wykonania zamówienia: 7 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy - do każdego z Oddziałów ZUS objętych zamówieniem.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie
Ulica ul. Tomasza Zana 36,38c
Nr domu 36,38c
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-601
Województwo lubelskie
Tel 081 5357402
Fax 081 5357402
Internet www.zus.pl
Regon 00001775600442
E-mail koczkodajw@zus.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.zus.pl
Rodzaj zamówienia Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 7
Wadium Wniesienie wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym warunku. Wykonawca spełni ten warunek, jeśli złoży oświadczenie o spełnianmiu warunków udziału w postępowaniu, októrych mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - wg załącznika do SIWZ
Wiedza Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym warunku. Wykonawca spełni ten warunek, jeśli złoży oświadczenie o spełnianmiu warunków udziału w postępowaniu, októrych mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - wg załącznika do SIWZ
Potencjał Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym warunku. Wykonawca spełni ten warunek, jeśli złoży oświadczenie o spełnianmiu warunków udziału w postępowaniu, októrych mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - wg załącznika do SIWZ
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym warunku. Wykonawca spełni ten warunek, jeśli złoży oświadczenie o spełnianmiu warunków udziału w postępowaniu, októrych mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - wg załącznika do SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym warunku. Wykonawca spełni ten warunek, jeśli złoży oświadczenie o spełnianmiu warunków udziału w postępowaniu, októrych mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - wg załącznika do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające dokument (w szczególności może być to zaświadczenie lub raport z badań) wystawiony przez podmiot niezależny od wykonawcy i producenta (dystrybutora) potwierdzający, że przedstawiona w ofercie wydajność znamionowa materiałów ustalona była zgodne z właściwą normą ISO w zakresie wydajności: ISO/IEC 19752 - dla tonerów do urządzeń monochromatycznych.
Inne dokumenty I.W przypadku oferty wspólnej (np. konsorcjum ) 1/ spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. III.3, będzie oceniane łącznie. 2/ oświadczenie, o którym mowa w ppkt. III.4.1 (z art. 22 ust.1 ustawy), składają wspólnie wszyscy wykonawcy lub pełnomocnik wykonawcy a pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty, 3/ brak podstaw do wykluczenia musi wykazać każdy ze składających ofertę wspólną poprzez złożenie wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.2 i III.4.4
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy opisane w SIWZ
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zus.pl
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX. pokój nr 902 - budynek 38C
Data składania wniosków 17/12/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, piętro IV, pokój nr 406- budynek 38C.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. SIWZ zamieszczona będzie na stronie internetowej Zamawiającego: www.zus.pl od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych tj. od 09.12.2014r. do upływu terminu składania ofert; 2. SIWZ w formie papierowej (bezpłatna), można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX. pokój nr 902 - budynek 38C lub otrzymać pocztą; 3. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są Włodzimierz Kwiatkowski tel.(81) 535-74-44; e-mail: Włodzimierz.Kwiatkowski@zus.pl i Włodzimierz Koczkodaj, tel./fax: (81) 535-77-94; e-mail: Włodzimierz.Koczkodaj@zus.pl w godzinach : 07:15 -15:15; 4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.12.2014r. o godzinie 09:30 w siedzibie Zamawiającego, piętro IV, pok. 414 -budynek 36A; 5. Termin związania ofertą - 30 dni od daty składania ofert - bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert; 6. Ustanawianie dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy niniejszego zamówienia; 7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, o których mowa w art. 151a ustawy; 8. Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją zamówienia (o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy), tj. dotyczących zatrudnienia osób bezrobotnych i młodocianych w celu przygotowania zawodowego, niepełnosprawnych i innych, o których mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego; 9. Na podstawie art. 27.1 ustawy Zamawiający ustala faksową (nr faksu: 81 535-77-94) lub elektroniczną (Włodzimierz.Koczkodaj@zus.pl) formę przekazywania informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień - w postaci skanów podpisanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego ; przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania korespondencji. Niezależnie od powyższego ustalenia zawsze dopuszczalna jest forma pisemna ( w szczególności forma ta jest obowiązująca dla oferty i dokumentów składanych jako uzupełnienie oferty na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 3 ustawy) z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie. W zakresie określonym ustawą, Zamawiający będzie zamieszczał dokumenty i informacje dotyczące niniejszego postępowania na stronie internetowej www.zus.pl
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)