| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Regionalny Szpital
|
| Ulica |
ul. Łopuskiego 31
|
| Nr domu |
31
|
| Miejscowość |
Kołobrzeg
|
| Kod Pocztowy |
78-100
|
| Województwo |
zachodniopomorskie
|
| Tel |
94 3530262
|
| Fax |
94 3554408
|
| Internet |
www.szpital.kolobrzeg.pl
|
| Regon |
00031149600000
|
| E-mail |
Monika.Derwisz@szpital.kolobrzeg.pl
|
| Obowiązkowa |
Nie
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Rodz zam |
B
|
| Czy częsci |
Nie
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Okres trwania zamówienia |
42
|
| Wadium |
2 020,00
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
|
| Wiedza |
wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Za spełniony warunek Zamawiający uzna wykazanie realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej tożsamej z przedmiotem zamówienia zrealizowaną w obiektach szpitalnych, o wartości nie niższej niż 100 000,00 zł. brutto
Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę wykaz - załącznik nr 7 do SIWZ
|
| Zdolne |
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że:
- dysponuje Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
- dysponuje osobą uprawnioną do kierowania i nadzorowania robót sanitarnych;
- dysponuje osobą uprawnioną do kierowania i nadzorowania robót elektrycznych.
Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na tę osobę nakłada Prawo budowlane.
Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę wykaz - załącznik nr 8 do SIWZ oraz oświadczenie - załącznik nr 9 do SIWZ
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów
i oświadczeń.
|
| Sytuacja |
Opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumen¬tu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość 150 000,00 zł - należy dołączyć dowód opłacenia polisy
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok podm zag 2 |
Tak
|
| Dok podm zag 3 |
Tak
|
| Dok podm zag 4 |
Tak
|
| Dok podm zag 5 |
Tak
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w formie aneksu w następujących przypadkach:
1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia lub wysokości wynagrodzenia Wykonawcy np. z uwagi na zmianę stawki VAT (wynagrodzeni może być odpowiednio zwiększone lub zmniejszone w zależności od tego jaka będzie zmiana stawki podatku VAT),
2) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub dokonanie przez Zamawiającego zmiany w technologii wykonania robót,
3) pojawi się rozbieżność pomiędzy dokumentacją określoną w §1 ust. 2 niniejszej umowy, a stanem rzeczywistym skutkującym koniecznością wprowadzenia zmian projektowych lub zmian technologii wykonania robót przewidzianych w ofercie Wykonawcy, której nie można było stwierdzić przed rozpoczęciem wykonywania prac,
4) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.;
5) brak dostępu do mediów na skutek awarii w dostawach energii elektrycznej, wody czy innych mediów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, proporcjonalnie o czas trwania awarii,
6) jeżeli strony dopuściły zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy dopuszczalna jest także zmiana postanowień umowy obejmująca wydłużenie terminu ważności zabezpieczeń, jeżeli strona trzecia, od której zależy przedłużenie ważności zabezpieczenia nie wydała zgody na takie przedłużenie, Wykonawca zobowiązany jest skorzystać z innych form zabezpieczenia;
7) udzielenia przez Zamawiającego Wykonawcy zamówienia uzupełniającego lub dodatkowego, którego wykonanie uniemożliwia zakończenie prac objętych umowa podstawową w terminie.
8) zmianę jakości, parametrów lub innych charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia.
9) zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy wywołaną przerwami w realizacji robót przez Zamawiającego - niezależnych od Wykonawcy.
10) zmiany formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
11) ograniczenia zakresu robót.
12) zmiany kierownika robót lub inspektora nadzoru.
13) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy.
14) zlecenia wykonania robót zamiennych po uprzednim przeprowadzeniu negocjacji.
15) Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.
16) Zmiany kierownika budowy lub inspektora nadzoru budowlanego.
2. Wszelkie zmiany istotnych postanowień Umowy, o których mowa w ust. 1 dokonywane będą na pisemny wniosek Wykonawcy, który winien być zaopiniowany przez Inspektora Nadzoru. Do wniosku winien być dołączony ewentualnie nowy harmonogram rzeczowo-finansowy robót. Zmiana wysokości wynagrodzenia będzie dokonywana wyłącznie na podstawie udzielenia odrębnego zamówienia na zasadach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie do 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 4 niniejszego paragrafu, Wykonawca może żądać od Zamawiającego wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonanej części umowy.
|
| Kod kryterium |
A
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.szpital.kolobrzeg.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
Regionalny Szpital w Kołobrzegu
Łopuskiego 31
78-100 Kołobrzeg
|
| Data składania wniosków |
23/12/2014
|
| Godzina składania wniosków |
09:00
|
| Miejsce |
Regionalny Szpital w Kołobrzegu
Łopuskiego 31
78-100 Kołobrzeg
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|