Dostawa żywności na potrzeby Stołówki Szkolnej GZS w Łagowie

Data publikacji 2014-12-10
Data zakończenia 2014-12-18 10:00:00
Instytucja Gminny Zespół Szkół w Łagowie
Miejscowość Łagów
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego,
  • Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 404224 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 151100002, 151311305, 151120006, 151000009, 158110009, 152210003, 31425003, 32200009, 155000003, 153311709, 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Gminnego Zespołu Szkół w Łagowie, w szczególności: mięso i produkty mięsne, różne artykuły żywnościowe, produkty mleczarskie, warzywa i owoce świeże, pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie, mrożone warzywa, owoce, potrawy, ryby, jaja.

Zamawiający podzielił zamówienie na osiem części. Opis każdej części oraz szczegółowe warunki dostaw dla każdej części przedstawiono poniżej natomiast wymagania ilościowe poszczególnych produktów przedstawiono w załącznikach 1A-H.

CZĘŚĆ I - MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE
1.Przewidywana częstotliwość dostaw: codziennie, nie później niż do godziny 7.30 rano.
2.Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalone będą na podstawie jadłospisów dekadowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
3.Produkty należy dostarczać w pojemnikach z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością, szczelnie zamkniętych. Każdy asortyment produktów winien być dostarczony w oddzielnym pojemniku.
4.Okres przydatności do spożycia dla mięsa winien wynosić nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego.
5.Okres przydatności do spożycia wędlin winien wynosić nie mniej niż 14 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego.
6.Do każdego pojemnika powinna być dostarczona etykieta zawierająca, co najmniej następujące dane:
- nazwę produktu
- termin przydatności do spożycia
- nazwę dostawcy - producenta, adres
- warunki przechowywania
- oznaczenia partii produkcyjnej
- oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami.

CZĘŚĆ II - RÓŻNE ARTYKUŁY ŻYWNOŚCIOWE
1.Przewidywana częstotliwość dostaw codziennie nie później niż do godziny 8.00 rano.
2.Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów dekadowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
3.Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż ¾ terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.


UWAGA!
Podana przez Zamawiającego ilość odnosi się do wymienionego w opisie produktu netto i nie uwzględnia wagi opakowania, zalewy, przypraw, itp.

CZĘŚĆ III - PRODUKTY MLECZARSKIE
1.Przewidywana częstotliwość dostaw: trzy razy w tygodniu do godziny 7.30 rano.
2.Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów dekadowych, tworzonych na bieżąco według potrzeb Zamawiającego.
3.Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.

CZĘŚĆ IV- WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE
1.Przewidywana częstotliwość dostaw: 2-3 razy w tygodniu.
2.Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów dekadowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
3.Produkty muszą być świeże, I klasy, pierwszego gatunku, zgodne z polskimi normami.

CZĘŚĆ V- PIECZYWO, WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE
1.Przewidywana częstotliwość dostaw: codziennie od poniedziałku do piątku (najpóźniej do godz. 7:30 rano).
2.Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na podstawie jadłospisów dekadowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.

CZĘŚĆ VI- MROŻONE WARZYWA, OWOCE, POTRAWY
1.Przewidywana częstotliwość dostaw 2-3 razy w tygodniu (w zależności od potrzeb Zamawiającego).
2.Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów dekadowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
3.Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż ¾ terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.

CZĘŚĆ VII- RYBY
1.Przewidywana częstotliwość dostawy 1 raz w tygodniu lub raz na 2 tygodnie (w zależności od potrzeb Zamawiającego).
2.Szczegóły, dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będąca na podstawie jadłospisów dekadowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
3.Produkty powinny być zgodne z polskimi normami.
4.Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.

CZĘŚĆ VIII - JAJA
1.Przewidywana częstotliwość dostaw 1 raz w tygodniu.
2.Szczegóły dotyczące ilości dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów dekadowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
3.Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 25 dni.

Wykonawca do każdej dostawy zobowiązany jest do dołączenia dokumentu magazynowego (dowodu dostawy lub dokument WZ) z wyszczególnieniem produktów i ich ilości.

2. Warunki dodatkowe dotyczące dostaw żywności:
1.Zamawiający podaje ceny jednostkowe, wartość netto i brutto w formularzu cenowym - stanowiącym załączniki nr 1A÷H (każdy załącznik dotyczy innej części - zgodnie z powyższym opisem). Wykonawca szacuje koszty dostawy na ilości maksymalne podane w formularzach cenowych.
2.Podane ilości artykułów żywnościowych (w załącznikach 1A÷H) są wartościami szacunkowymi w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania ich w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo, możliwość nie wykorzystania zamówienia /całej ilości żywności określonej w ofercie.
3.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia jak również zgodność z odpowiednimi normami.
4.Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności
i żywienia (Dz. U. 2010 r. Nr 136 poz. 914 z późn. zm.) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
5.Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczanie zamawianych artykułów do siedziby zamawiającego na własny koszt i ryzyko, transportem przystosowanym do przewozu żywności, jak również do rozładunku towaru i złożenia go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
6.Zamawiający będzie zamawiał u Wykonawców wybrane artykuły żywnościowe
w dni powszechne z wyłączeniem ferii świątecznych, wakacji letnich i zimowych oraz innych dni,
w których Stołówka Szkolna nie podaje obiadów.
7.Zamówienia na dostawy bieżące, zgodne z potrzebami zamawiającego będą składane z min. jednodniowym wyprzedzeniem, telefonicznie, faksem lub w czasie dostawy na następną dostawę.
8.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
9.Kwoty określone w poszczególnych załącznikach cenowych nie mogą ulec zmianie przez cały okres obowiązywania umowy.
10.Zamawiający nie przewiduje prowadzenia rozliczeń w walutach obcych.
11.Nie przewiduję się waloryzacji ceny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Siwz - Część I-VIII.

Uwaga:
Jeśli w jakimkolwiek punkcie załącznika nr 1 lub 1A:H do Siwz użyto nazwy towarowej - Wykonawca może złożyć ofertę na towar równoważny do towaru, który wymieniono przy użyciu nazwy towarowej. W tym wypadku wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem tzw. równoważności artykułów żywnościowych wskazanych w formularzu ofertowym, spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczone przez niego artykuły spełniają takie same wymagania jak produkty określone przez Zamawiającego dotyczące składu produktu, jego jakości, trwałości itp. parametrów

Opis

1. Przewidywana częstotliwość dostaw: codziennie, nie później niż do godziny 7.30 rano.
2. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalone będą na podstawie jadłospisów dekadowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
3. Produkty należy dostarczać w pojemnikach z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością, szczelnie zamkniętych. Każdy asortyment produktów winien być dostarczony w oddzielnym pojemniku.
4. Okres przydatności do spożycia dla mięsa winien wynosić nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego.
5. Okres przydatności do spożycia wędlin winien wynosić nie mniej niż 14 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego.
6. Do każdego pojemnika powinna być dostarczona etykieta zawierająca, co najmniej następujące dane:
- nazwę produktu
- termin przydatności do spożycia
- nazwę dostawcy - producenta, adres
- warunki przechowywania
- oznaczenia partii produkcyjnej
- oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami.1. Przewidywana częstotliwość dostaw codziennie nie później niż do godziny 8.00 rano.
2. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów dekadowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż ¾ terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.


UWAGA!
Podana przez Zamawiającego ilość odnosi się do wymienionego w opisie produktu netto i nie uwzględnia wagi opakowania, zalewy, przypraw, itp.1. Przewidywana częstotliwość dostaw: trzy razy w tygodniu do godziny 7.30 rano.
2. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów dekadowych, tworzonych na bieżąco według potrzeb Zamawiającego.
3. Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.1. Przewidywana częstotliwość dostaw: 2-3 razy w tygodniu.
2. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów dekadowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
3. Produkty muszą być świeże, I klasy, pierwszego gatunku, zgodne z polskimi normami.1. Przewidywana częstotliwość dostaw: codziennie od poniedziałku do piątku (najpóźniej do godz. 7:30 rano).
2. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na podstawie jadłospisów dekadowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.1. Przewidywana częstotliwość dostaw 2-3 razy w tygodniu (w zależności od potrzeb Zamawiającego).
2. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów dekadowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż ¾ terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.1. Przewidywana częstotliwość dostawy 1 raz w tygodniu lub raz na 2 tygodnie (w zależności od potrzeb Zamawiającego).
2. Szczegóły, dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będąca na podstawie jadłospisów dekadowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
3. Produkty powinny być zgodne z polskimi normami.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.1. Przewidywana częstotliwość dostaw 1 raz w tygodniu.
2. Szczegóły dotyczące ilości dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów dekadowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
3. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 25 dni.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gminny Zespół Szkół w Łagowie
Ulica Ul. Zapłotnia 1
Nr domu 1
Miejscowość Łagów
Kod Pocztowy 26-025
Województwo świętokrzyskie
Tel 41 307 47 30
Fax 41 307 47 30
Regon 26064077800000
E-mail wnawrocki@o2.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Gminny Zespół Szkół w Łagowie
Rodzaj zam inny Gminny Zespół Szkół w Łagowie
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 8
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp - załącznik nr 4 do Siwz. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
Wiedza Dostawca musi wykazać, że w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata, to za okres prowadzenia działalności, wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia na kwotę co najmniej, (odpowiednio dla każdej części) - załącznik nr 7 do Siwz: Część I - Mięso i produkty mięsne - 36.000,00 zł brutto. Część II - Różne artykuły żywnościowe - 20.000,00 zł brutto. Część III - Produkty mleczarskie - 13.000,00 zł brutto. Część IV -Warzywa i owoce świeże - 22.000,00 zł brutto. Część V - Pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie - 11.000,00 zł brutto. Część VI - Mrożone warzywa, owoce, potrawy - 7.000,00 zł Część VII - Ryby - 6.500,00 zł Część VIII - Jaja - 1.800,00 zł Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp - załącznik nr 4 do Siwz. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp - załącznik nr 4 do Siwz. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp - załącznik nr 4 do Siwz. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1) Wypełniony formularz ofertowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do Siwz, 2) Wypełniony formularz cenowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1A÷H do Siwz. 3) Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeżeli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy lub gdy z innych wymaganych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania, ewentualnie notarialnie potwierdzona za zgodność kopia pełnomocnictwa, 3) Jeżeli o zamówienie wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument potwierdzający ustanowienie przez reprezentanta w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówień publicznych, 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, tych podmiotów (jeśli dotyczy) - zgodnie z załącznikiem nr 8 do Siwz.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy: a) w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia asortymentu towarów wskazanych w umowie w formularzu asortymentowo-cenowym, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości umowy; b) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT możliwa jest zmiana cen proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku podwyżki jak i obniżki. Zmiana cen wymaga udokumentowania przez wykonawcę i każdorazowo wyrażonej zgody przez zamawiającego w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. Wartość umowy zmienia się odpowiednio.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.lagowgmina.biuletyn.net
Adres uzyskania siwz Gminny Zespół Szkół w Łagowie, ul. Zapłotnia 1, 26-025 Łagów, pok. nr 103 - sekretariat w godzinach urzędowania Zamawiającego.
Data składania wniosków 18/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Gminny Zespół Szkół w Łagowie, ul. Zapłotnia 1, 26-025 Łagów, pokój nr 103- sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)