Dostawa artykułów biurowych i papierniczych oraz tuszy i tonerów według bieżących potrzeb Zamawiającego przez okres 12 miesięcy

Data publikacji 2014-12-10
Data zakończenia 2014-12-22 11:00:00
Instytucja Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 405234 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301976442, 301251105, 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i papierniczych oraz tuszy i tonerów według bieżących potrzeb Zamawiającego przez okres 12 miesięcy.
Zamawiający podzielił asortyment na 3 pakiety. Szczegółowy opis części zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularz asortymentowo - cenowy.
Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość pakietów.
Pakiet nr 1
Artykuły biurowe
CPV - 30190000-7
Wykonawca gwarantuje, że dostarczony w ramach niniejszej umowy asortyment będzie nowy, nieużywany, wolny od wad, spełniający wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, najwyższej jakości oraz w stanie nadającym się do użytkowania.
Pakiet nr 2
Papier ksero
CPV - 30197644-2
Wykonawca gwarantuje, że dostarczony w ramach niniejszej umowy asortyment będzie nowy, nieużywany, wolny od wad, spełniający wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, najwyższej jakości oraz w stanie nadającym się do użytkowania.
Pakiet nr 3
Tusze i tonery do drukarek, faksów i kserokopiarek
CPV - 30125110-5
CPV - 30125100-2
1. Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych oryginalnych lub równoważnych w oryginalnych opakowaniach zamkniętych hermetycznie przez producenta, fabrycznie nowych.
2. Za fabrycznie nowe Zamawiający uznaje materiały eksploatacyjne wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem, na aktualnej gwarancji producenta.
3.Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany produkt będzie kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, że zastosowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
4.Zamawiający zgodnie z art. 30 ust 5 i 6 ustawy dopuści oferowanie produktów równoważnych, pod warunkiem, że:
a) ich stosowanie nie narusza praw gwarancyjnych producentów drukarek,
b) są fabrycznie nowe,
c) posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt,
d) pojemność czy też wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych (wydajność tonerów winna zostać potwierdzona dołączonym do oferty zaświadczeniem podmiotu uprawnionego do kontroli jakości lub zaświadczeniem niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzającym przeprowadzenie testów wydajnościowych zgodnie z normami STMC, ISO IEC 19752, ISO IEC 24711, ISO IEC 24712, ISO IEC 19798 lub równoważnymi, dla każdego oferowanego produktu.
5.Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony.
6.Użycie tonerów i tuszy nie może powodować utraty gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone.
7.Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów odbiega na niekorzyść od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, może zażądać od Wykonawcy zamiany materiału oferowanego na materiał nowy.
8.Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia wykonania ekspertyzy, jeżeli w trakcie użytkowania dostarczonych materiałów posiadany przez niego sprzęt ulegnie uszkodzeniu. W przypadku potwierdzenia uszkodzenia sprzętu przez użycie niewłaściwego materiału, Wykonawca zobowiązany będzie do poniesienia kosztów zleconej ekspertyzy oraz naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie producenta na swój koszt. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia na czas wykonania naprawy, w terminie do 3 dni, urządzenia zastępczego, o takich samych lub lepszych parametrach. W razie stwierdzonego przez autoryzowany serwis producenta urządzenia trwałego i uniemożliwiającego eksploatację uszkodzenia Wykonawca pokryje wszystkie koszty zakupu i dostawy nowego urządzenia, o takich samych lub lepszych parametrach. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt odebrać materiały będące przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad.
9.W przypadku trzeciej reklamacji danego typu materiału eksploatacyjnego Zamawiający może żądać dostaw materiałów oryginalnych.
Zamawiający niezależnie od w/w wymagań żąda, aby w przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie następującej treści: oświadczam, że oferowane w ofercie materiały eksploatacyjne są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu i będą w pełni z nim współpracowały. W przypadku awarii z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego zobowiązuję się do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie i pokrycia w całości szkód jakie awaria ta spowodowała, oraz że wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną kwestionowanych, a dostarczonych przeze mnie materiałów eksploatacyjnych przeprowadzę na własny koszt
Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
Szczegółowe warunki dostawy przedmiotu zamówienia określaj wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.

Opis

144 pozycje w pakiecie3 pozycje w pakiecie57 pozycji w pakiecie

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku
Ulica ul. Grabiszyńska 105
Nr domu 105
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 53-439
Województwo dolnośląskie
Tel (071) 783-13-73
Fax (0-71) 362-15-12
Internet www.dctk.wroc.pl
Regon 93271739200000
E-mail zamowienia@dctk.wroc.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże wykonanie, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw lub usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie artykułów w charakterze przedmiotu zamówienia, każde o wartości nie mniejszej niż: Nr zadania Kwota w PLN pakiet 1 18 000,00 pakiet 2 11 000,00 pakiet 3 20 000,00 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przy ocenie spełniania warunków przez osoby wspólnie składające ofertę Zamawiający przyjmie, że wymagania, o których mowa w pkt 1, mogą spełniać tylko niektórzy z tych Wykonawców, tak, by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich tych Wykonawców były spełnione łącznie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1.Odpowiednie katalogi (zawierające numery katalogowe oferowanych produktów), foldery lub materiały źródłowe w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów techniczno-użytkowych opisanych przez Zamawiającego w SIWZ. 2.W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych w pakiecie nr 3 w celu potwierdzenia, że oferowany produkt odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: a) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości lub niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzającego przeprowadzenie testów wydajnościowych zgodnie z normami STMC, ISO IEC 19752, ISO IEC 24711, ISO IEC 24712, ISO IEC 19798 lub równoważnymi, dla każdego oferowanego produktu, b) oświadczenia następującej treści: oświadczam, że oferowane w ofercie materiały eksploatacyjne są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu, zobowiązuję się do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie w przypadku awarii z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego i pokrycia w całości szkód jakie awaria ta spowodowała, oraz że wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną kwestionowanych, a dostarczonych przeze mnie materiałów eksploatacyjnych przeprowadzę na własny koszt (załącznik nr 7 do SIWZ).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana cen na dostarczone towary może nastąpić w wyniku zmiany stawki podatku VAT na towar będący przedmiotem zamówienia
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.dctk.wroc.pl
Adres uzyskania siwz Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku, ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław.
Data składania wniosków 22/12/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku, ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, sekretariat Dyrektora - pokój nr 17.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)