1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego gadże-tów reklamowych wraz z oznakowaniem:
a) Pendrive (Pamięć przenośna USB)
b) torba filcowa
c) teczka ofertowa
d) kalendarz książkowy
e) notes
w ramach projektu PI - Opracowanie i upowszechnienie innowacyjnego narzędzia świad-czenia kompleksowych usług doradczych, do dnia 09.01.2015 r.
Pendrive (Pamięć przenośna USB)
pojemność 2.0 8GB,
Kolor srebrny lub czarny,
Pracujący w interfejsie USB 2.0 zgodny również z wersją 1.1. Współpracujący z syste-mami: Windows ME/2000/XP/Vista/Windows 7 i nowszymi.
Wymiary: 34x14x4,5mm (+/-10%).
Materiał: metal/tworzywo.
Rodzaj znakowania: Grawer laserem
Wgrania danych wraz z ochroną danych przed skasowaniem oraz kopiowaniem (materiały do wgrania przedstawi zamawiający po zatwierdzeniu wzoru)
Torba filcowa
materiał: filc
Uchwyty do noszenia w dłoni wykonane z czarnej taśmy parcianej (długość ucha: 40 cm x 2,5 cm po wszyciu (+/- 10%) do jednego z uchwytów przyszyty pasek z filcu o szerokości 7,5 cm tworzący rączkę łączącą uchwyty torby z długością dopasowaną do szerokości paska, aby umożliwić zapięcie rączki na dwa zatrzaski.
Kolor: cała torba w kolorze grafitowym, górna obwoluta torby o wysokości 8 cm (+/- 10%) wraz z rączkami w kolorze szarym
Nadruk: wykonany metodą tłoczenia lub inną metodą nadruku dostosowaną do materiału na jednej stronie torby.
Teczka ofertowa
Format: 31 x 22 cm (+/- 5 mm dla każdego wymiaru) z gumką, 1 grzbiet;
Projekt indywidualny, nadruk cmyk;
Papier: kreda błysk 250g;
W środku: 2 skrzydełka poziome o szerokości ok 5 cm i jedna pionowa o szerokości ok 7 cm. Na dolnym skrzydełku wcięcia na umieszczenie wizytówki. Gumka w kolorze dobra-nym do projektu.
Notes
objętość: 50 kartek/kratka
format: 297x210mm
surowiec: papier 80g/m2, klejone po krótszym brzegu
Druk w full kolorze (4 x 0)
Kalendarz książkowy
format A5;
a) oprawa twarda, okładka zmiękczona pianką;
b) objętość nie mniej niż 340 stron;
c) blok szyty;
d) papier offset min. 70g., preferowany kolor chamois (żółto-kremowy)
e) projekt graficzny wykonawcy zgodny z Księgą wizualizacji znaku Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 oraz logiem projektu (łącznie 3 loga);
f) kalendarium:
układ: tydzień na rozkładówce;
daty wszystkich sobót, niedziel i świąt oznaczone w sposób odróżniający od dat wszystkich dni roboczych;
wszystkie święta zaznaczone w kalendarium muszą być świętami obchodzonymi w Polsce;
każdy dzień rozpisany na godziny - od 7 do 20;
numeracja tygodni;
znaki zodiaku, fazy księżyca, wschody i zachody słońca;
oznaczenia dni tygodnia, świąt oraz imienin w języku polskim;
część informacyjna: informacja o zamawiającym wraz z danymi teleadresowymi, plan roczny 2015, 2016, 2017, plan urlopowy, telefony alarmowe i informacyjne, plan mie-sięczny na rok 2015;
część informacyjna oraz teleadresowa zintegrowana z blokiem, - zakładka w formie ta-siemki, kolorystycznie dopasowanej do materiału pokryciowego z danymi Zamawiającego;
perforacja narożnika;
registry panoramiczne;
strona na początku kalendarza na której posiadacz może wpisać swoje dane;
u dołu każdej strony skrócone kalendarium z zaznaczeniem bieżącego miesiąca i tygodnia.
g) oprawa:
materiał skóropodobny, miękki, matowy;
kolor materiału pokryciowego granatowy - ostateczny wybór z wzornika Wykonawcy;
tłoczenie głębokie, suche znaków graficznych lub inną metodą pozwalającą uzyskać trwały efekt.
Na okładce: logotypy dostępne u zamawiającego
h) wklejka:
dwustronna, full kolor (4+4);
papier kredowy min. 120g.
wielkość wklejki dostosowana do wewnętrznych stron kalendarza. Umiejscowienie wraz z treścią do uzgodnienia z Zamawiającym.
Gwarancja na produkty: 12 miesięcy
Wszystkie artykuły promocyjne powinny być oznakowane zgodnie z zapisami dokumentu Obowiązki Beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów dofinansowanych ze środków EFS na lata 2007-2013, a także ze wzorami ob-owiązującym w projekcie PI Opracowanie i upowszechnienie innowacyjnego narzędzia świadczenia kompleksowych usług doradczych. Wzory zostaną udostępnione Wykonawcy przed wykonaniem zlecenia
Ostateczne modele/wzory powyższych gadżetów do uzgodnienia z Zamawiającym
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie
|
Ulica |
Plac Generała Józefa Bema 3
|
Nr domu |
3
|
Miejscowość |
Olsztyn
|
Kod Pocztowy |
10-516
|
Województwo |
warmińsko-mazurskie
|
Tel |
89 5211250, 5211286
|
Fax |
89 5211260
|
Internet |
www.wmarr.olsztyn.pl
|
Regon |
51019821400000
|
E-mail |
a.pilarczyk@wmarr.olsztyn.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Spółka Akcyjna
|
Rodzaj zam inny |
Spółka Akcyjna
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy. polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia opisanego w pkt 3 SIWZ
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
09/01/2015
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 22 ustawy.
|
Wiedza |
Warunek spełni Wykonawca, który wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krót-szy - w tym okresie), wykonał należycie co najmniej 2 usługi obejmujące swoim zakresem wykonanie i dostawę gadżetów promocyjnych wraz z oznakowaniem, o łącznej wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda.
Potwierdzeniem spełnienia tego warunku, będzie wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia dzia-łalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem nazwy i adresu zamawiającego, miejsca i zakresu wykonania usługi, czasu realizacji i wartości wykonanych usług oraz dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzedzającym są:
a) Poświadczenie odbiorcy usługi, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywa-nych usług okresowych lub ciągłych, poświadczenie to powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub
b) Oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. a;
c) W przypadku, gdy podmiotem, na rzecz którego wykonano usługi wskazanej przez Wykonawcę w wykazie, o którym mowa wyżej, jest Warmińsko Mazur-ska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt a i b.
INFORMACJA O POSIADANIU WIEDZY I DOŚWIADCZENIA (wykaz wykonywanych usług) wg. załącznika nr 4
|
Potencjał |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 22 ustawy
|
Zdolne |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 22 ustawy
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 22 ustawy.
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9.1. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony formularz ofertowy załącznik nr 1.
2. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym zgodnie z załącznikiem nr 6.
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w pkt 9.1 (tabela) Lp. 2 ppkt od 2 do 3 (z wyłączeniem oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu). Ponadto, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie dokumentów dotyczących w szczególności:
a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia;
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem;
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT,
2. Zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego bądź zasad realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać wy-łącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
4. Każda zmiana postanowień niniejszej Umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Doświadczenie w zakresie realizacji usług dostawy gadżetów reklamowych wraz z oznakowaniem
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.wmarr.olsztyn.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie Plac Gen. Józefa Bema 3 10-516 Olsztyn
|
Data składania wniosków |
19/12/2014
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie Plac Gen. Józefa Bema 3 10-516 Olsztyn
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienie dotyczy projektu / programu finansowanego ze środków UE w ramach PI Opracowanie i upowszechnienie innowacyjnego narzędzia świadczenia kompleksowych usług doradczych współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Umowa o dofinansowanie projektu nr: POKL.08.02.01-28-001/12-00z dnia 23.07.2012 r., aneks nr 2 z dnia 16.05.2014 r. Zamówienie jest finansowane w 100% w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|