Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersytet Zielonogórski
|
Ulica |
ul. Licealna 9
|
Nr domu |
9
|
Miejscowość |
Zielona Góra
|
Kod Pocztowy |
65-417
|
Województwo |
lubuskie
|
Tel |
68 328 28 90
|
Fax |
68 324 74 47
|
Internet |
www.uz.zgora.pl
|
Regon |
97792414700000
|
E-mail |
a.luszczynski@adm.uz.zgora.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Adres dyn zak |
www.uz.zgora.pl
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
6
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem.
Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia w celu wykazania spełniania warunku zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w niniejszej SIWZ będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Podane warunki przedstawiają konkretne wymagania, a dokumenty przedstawione przez Wykonawcę mają potwierdzać ich spełnianie. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów, złożenie dokumentów nie potwierdzających spełnianie warunków, złożenie dokumentów zawierających błędy lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy i / lub odrzucenie oferty.
|
Potencjał |
Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem.
Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia w celu wykazania spełniania warunku zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w niniejszej SIWZ będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Podane warunki przedstawiają konkretne wymagania, a dokumenty przedstawione przez Wykonawcę mają potwierdzać ich spełnianie. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów, złożenie dokumentów nie potwierdzających spełnianie warunków, złożenie dokumentów zawierających błędy lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy i / lub odrzucenie oferty.
|
Zdolne |
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem.
Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia w celu wykazania spełniania warunku zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w niniejszej SIWZ będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Podane warunki przedstawiają konkretne wymagania, a dokumenty przedstawione przez Wykonawcę mają potwierdzać ich spełnianie. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów, złożenie dokumentów nie potwierdzających spełnianie warunków, złożenie dokumentów zawierających błędy lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy i / lub odrzucenie oferty.
|
Sytuacja |
Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem.
Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia w celu wykazania spełniania warunku zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w niniejszej SIWZ będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Podane warunki przedstawiają konkretne wymagania, a dokumenty przedstawione przez Wykonawcę mają potwierdzać ich spełnianie. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów, złożenie dokumentów nie potwierdzających spełnianie warunków, złożenie dokumentów zawierających błędy lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy i / lub odrzucenie oferty.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Ponadto do oferty należy dołączyć:
1) wypełniony formularz OFERTA stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ;
2) wypełniony formularz Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ;
3) wypełniony formularz Informacja Wykonawcy w zakresie przynależności do Grupy Kapitałowej - załącznik nr 7 do SIWZ;
Na mocy art. 26 ust. 2d ustawy, Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
4) o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo;
5) jeśli Wykonawca zastrzegł w ofercie, że jakieś informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, do oferty należy dołączyć wypełniony Formularz Wykazanie zasadności zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa - załącznik nr 8 do SIWZ.
6) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego do oferty należy dołączyć:
opis wszystkich towarów oferowanych przez Wykonawcę, który należy wpisać w Formularzu Cenowym w kolumnie Materiały produkty oferowane przez Wykonawcę - asortyment i opis; opis Wykonawcy musi zawierać co najmniej te elementy, które w zał. nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Zamawiający wpisał w kolumnie Wymagania Zamawiającego - asortyment i opis wymagań technicznych, eksploatacyjnych i innych.
Poza Opisem oferowanego produktu Wykonawca musi w tym Formularzu wskazać konkretny produkt, który oferuje - musi podać producenta i odpowiednio symbol, nazwę, numer katalogowy oferowanego produktu (jeśli istnieją). Oferowany produkt musi być zidentyfikowany w sposób nie budzący wątpliwości.
Zamawiający musi posiadać informację, jakie produkty oferuje Wykonawca.
Zamawiający dopuszcza ingerencję Wykonawcy w oferowany produkt, jeśli polega ona na dostosowaniu wymiarów produktu lub ilości w opakowaniu do wymogów Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że informacja o takiej ingerencji musi być wpisana w kol. 3 Formularza cenowego - Producent oraz symbol, nazwa nr katalogowy (jeśli istnieją). Ingerencja w produkt jest dopuszczalna, jeśli jest wykonana profesjonalnie i nie zmniejsza walorów estetyczno-jakościowych produktu.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Dopuszcza się m. in. następujące zmiany w umowie:
1) w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie;
2) dopuszcza się możliwość dokonywania zmian ilości towaru podanych w Opisie przedmiotu zamówienia i Formularzu cenowym Wykonawcy, w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia (tzn. Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania niektórych produktów w ilościach większych, aniżeli będzie to wynikało z przedmiotu umowy, a niektórych produktów w ilościach mniejszych, aniżeli określone w umowie) przy zachowaniu ogólnej wartości umowy określonej w §2 ust. 1- zmiany te nie powodują konieczności zmiany umowy;
3) w przypadku, gdy zaoferowany towar został wstrzymany, wycofany z produkcji lub dystrybucji albo zmienił markę, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany zaoferowanego towaru na towar nowy o parametrach jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych niż wskazany w ofercie; w takim przypadku zamiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu dostawy i innych warunków zawartych w SIWZ i niniejszej umowie. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego towaru, z jednoczesną propozycją zmian;
4) dopuszcza się zmianę cen jednostkowych, jeśli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, np. w następujących przypadkach:
a) w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę specjalnych rabatów,
b) w przypadku obniżenia ceny przez Wykonawcę lub jego dostawców,
w takich przypadkach kwoty należne Wykonawcy zostaną odpowiednio zmniejszone;
5) Dopuszcza się zmianę wartości niniejszej umowy w następujących przypadkach:
a) z powodu braku bieżących potrzeb, Zamawiający nie będzie mógł wykorzystać pełnej wartości umowy - w takim przypadku wartość umowy ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu,
b) ceny jednostkowe zostaną obniżone na mocy pkt. 4) - w takim przypadku wartość umowy ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu;
6) dopuszcza się zmianę terminów realizacji niniejszej umowy. Terminy realizacji przedmiotu umowy mogą ulec przesunięciu w przypadku działania siły wyższej (katastrofalne działania przyrody - np. niezwykłe mrozy, śnieżyce, powodzie; akty władzy ustawodawczej lub wykonawczej - np. wywłaszczenia oraz niektóre zaburzenia życia zbiorowego - np. zamieszki uliczne, akty terroru) mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia; termin realizacji będzie przesunięty o czas działania siły wyższej oraz czas niezbędny na usunięcie skutków działania tej siły; zmiana terminu realizacji nie będzie powodowała zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
99
|
Kryt 2 |
termin płatności
|
Kryt 2p |
1
|
Adres strony internetowej siwz |
www.uz.zgora.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Uniwersytet Zielonogórski, Dział Zaopatrzenia, 65-516 Zielona Góra, ul. Szafrana 21, pok. 102, bud. A-7, w godzinach 7.00-15.00
|
Data składania wniosków |
23/12/2014
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Uniwersytet Zielonogórski, Kancelaria Ogólna, 65-417 Zielona Góra, ul. Licealna 9, pok. 010, bud. A-18
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Informacje dodatkowe |
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego do oferty należy dołączyć:
1) opis wszystkich towarów oferowanych przez Wykonawcę, który należy wpisać w Formularzu Cenowym w kolumnie Materiały produkty oferowane przez Wykonawcę - asortyment i opis; opis Wykonawcy musi zawierać co najmniej te elementy, które w zał. nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Zamawiający wpisał w kolumnie Wymagania Zamawiającego - asortyment i opis wymagań technicznych, eksploatacyjnych i innych.
Poza Opisem oferowanego produktu Wykonawca musi w tym Formularzu wskazać konkretny produkt, który oferuje - musi podać producenta i odpowiednio symbol, nazwę, numer katalogowy oferowanego produktu (jeśli istnieją). Oferowany produkt musi być zidentyfikowany w sposób nie budzący wątpliwości.
Zamawiający musi posiadać informację, jakie produkty oferuje Wykonawca.
Zamawiający dopuszcza ingerencję Wykonawcy w oferowany produkt, jeśli polega ona na dostosowaniu wymiarów produktu lub ilości w opakowaniu do wymogów Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że informacja o takiej ingerencji musi być wpisana w kol. 3 Formularza cenowego - Producent oraz symbol, nazwa, nr katalogowy (jeśli istnieją). Ingerencja w produkt jest dopuszczalna, jeśli jest wykonana profesjonalnie i nie zmniejsza walorów estetyczno-jakościowych produktu.
2. Zamawiający wykluczy Wykonawców na podstawie przepisów ustawy, w tym również na mocy art. 24 ust. 2a, tzn.: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
3. Jeśli w ofercie Wykonawcy będą znajdowały się dokumenty zawierające wartości przedstawione w walutach obcych podczas oceny takich ofert Zamawiający będzie przeliczał waluty obce na złote (PLN) wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|