Kompleksowe wyposażenie pomieszczeń Laboratorium jakości użytkowej systemów informacyjnych w ramach projektu -Środowiskowa Biblioteka Nauk Ścisłych i Technicznych na potrzeby Innowacyjnej Gospodarki -AC/BZP/262/2014

Data publikacji 2014-12-12
Data zakończenia 2014-12-30 10:00:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 408264 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 489000007, 480000008, 323200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompleksowego wyposażenia pomieszczeń Laboratorium jakości użytkowej systemów informacyjnych w ramach projektu Środowiskowa Biblioteka Nauk Ścisłych i Technicznych
na potrzeby Innowacyjnej Gospodarki w skład którego wchodzą:
1) Kompleksowy system Eyetrackingowy obejmujący urządzenia i oprogramowanie do rozpoznawania, śledzenia i rejestracji i analizy aktywności wizualnej człowieka;
2) Kompleksowy system obejmujący aparaturę wraz z oprogramowaniem do automatycznego i wykonywanego na bieżąco rozpoznawania emocji na podstawie mimiki twarzy;
3) Kompleksowy system sterujący i zarządzający badaniami jakości użytkowej systemów informacyjnych.
Dostaw obejmuje montaż, podłączenie i zainstalowanie sprzętu tak aby był w pełni gotowy do działania i poddania testom przez użytkownika.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5 do SIWZ.
Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 SIWZ.
Miejsce dostawy: budynek Bibliotech PWr, pl. Grunwaldzki 11/11a, 50-377 Wrocław, III piętro, budynek D-21.
Przed złożeniem oferty Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej, celem sprawdzenia miejsca dostawy oraz warunków związanych z instalacją, będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
Zamawiający również w powyższym celu zamieszcza rzut III piętra oraz rzut pomieszczeń (335,336) laboratoriów.
2. Termin realizacji zamówienia wynosi: do 4 miesięcy od daty wysłania zamówienia, zgodnie z terminami określonymi w par. 3 wzoru umowy.
Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia odpowiednio znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Wrocławska
Ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
Nr domu 27
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-370
Województwo dolnośląskie
Tel 71 3202182,3203145
Fax 71 3202143
Internet http://przetargi.pwr.edu.pl/
Regon 55181193009000
E-mail bzp@pwr.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 4
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości: 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku, mającego na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia, na postawie złożonego przez Wykonawcę Oświadczenia z art. 22 uPzp - Załącznik nr 2 do SIWZ
Wiedza Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie - tabela B SIWZ. W kwestii warunku udziału w postępowaniu dot. wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonaną: co najmniej jedną dostawę wraz z instalacją systemu sterującego i zarządzającego wykonywanymi badaniami pozwalającego na łączną analizę wyników badań systemem eyetrackingowym (obejmującym urządzenia i oprogramowanie do rozpoznawania, śledzenia i rejestracji i analizy aktywności wizualnej człowieka) oraz systemem obejmującym aparaturę i oprogramowanie do automatycznego i wykonywanego na bieżąco rozpoznawania emocji na podstawie mimiki twarzy. W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp Zamawiający żąda: 1.Oświadczenia z art. 22 uPzp - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - odpowiednio i zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku, mającego na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia, na postawie złożonego przez Wykonawcę Wykazu dostaw - Załącznik nr 7 do SIWZ oraz załączonych dowodów, czy wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku, mającego na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia, na postawie złożonego przez Wykonawcę Wykazu dostaw - Załącznik nr 7 do SIWZ oraz załączonych dowodów, czy wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku, mającego na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia, na postawie złożonego przez Wykonawcę Oświadczenia z art. 22 uPzp - Załącznik nr 2 do SIWZ
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku, mającego na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia, na postawie złożonego przez Wykonawcę Oświadczenia z art. 22 uPzp - Załącznik nr 2 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku, mającego na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia, na postawie złożonego przez Wykonawcę Oświadczenia z art. 22 uPzp - Załącznik nr 2 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Próbek, opisów lub fotografii produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego, tj.: Wykonawca przedkłada opis oferowanego przedmiotu zamówienia pozwalający stwierdzić zgodność z opisem przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją odpowiednio wypełniony, wydrukowany i podpisany Załącznik nr 5a do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku, mającego na celu zweryfikowanie, czy oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, na postawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów/oświadczeń. Zamawiający dopuszcza złożenie oferowanego opisu przedmiotu zamówienia w języku angielskim
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zgodnie z art. 144 Ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w przypadkach określonych w niniejszym ustępie. a)Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w parametrach technicznych i technologicznych Przedmiotu Umowy - przy czym zmiany te nie mogą dotyczyć przedłużenia terminów realizacji Umowy, ani zwiększenia Wynagrodzenia - w przypadku gdy wystąpi: (i)niedostępność na rynku urządzeń lub programów wskazanych w Umowie spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń lub programów, (ii)pojawienie się na rynku urządzeń lub programów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub późniejszych kosztów eksploatacji po stronie Zamawiającego, (iii)konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; oraz a) Aneks przedmiotowy - dodanie do Oferty elementu/asortymentu, który nie został wyspecyfikowany w Ofercie na wykonanie przedmiotu zamówienia, a który w trakcie prac (realizacji zamówienia) okazał się niezbędny do zrealizowania zamówienia Zamawiającego. W powyższym przypadku Wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie. Zmiana następuje na wniosek jednej ze Stron Umowy, po zatwierdzeniu i Wykonawcę. b) Aneks przedmiotowy - usunięcie (ograniczenie lub wyłączenie) z Oferty elementu/asortymentu, który został wyspecyfikowany w Ofercie na wykonanie przedmiotu zamówienia, a który w trakcie prac okazał się zbędny do zrealizowania zamówienia Zamawiającego. W powyższym przypadku Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie. Zmiana następuje na wniosek jednej ze Stron Umowy, po zatwierdzeniu przez Zamawiającego i Wykonawcę. c) Aneks terminowy - zmiana terminów wykonania zamówienia w sytuacji wystąpienia istotnych i nieprzewidzianych okoliczności po stronie Zamawiającego lub/i istotnych i nieprzewidzianych okoliczności po stronie Wykonawcy dopuszczający zmianę terminu i/lub harmonogramu realizacji Umowy o czas niezbędny dla wykonanie należycie dostaw stanowiącej przedmiot umowy. d) Aneks miejsca dostawy - zmiana miejsca dostawy (realizacji zamówienia), w sytuacji wystąpienia po stronie Zamawiającego istotnych i nieprzewidzianych okoliczności, jak i zmian organizacyjno-administracyjnych. Zmiana następuje na wniosek Zamawiającego, po zatwierdzeniu przez Wykonawcę. W powyższym przypadku Wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Gwarancja (czas trwania)
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.przetargi.pwr.edu.pl
Adres uzyskania siwz 1) z oficjalnej strony internetowej Zamawiającego 2) osobiście w siedzibie BZP PWr (Smoluchowskiego 19, Wrocław) 3) na pisemny wniosek Wykonawcy - pocztą
Data składania wniosków 30/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce siedziba Biura Zamówień Publicznych PWr ul. Smoluchowskiego 19, 50-370 Wrocław, budynek A5, pok. 409
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt Środowiskowa Biblioteka Nauk Ścisłych i Technicznych na potrzeby Innowacyjnej Gospodarki współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Innowacyjna Gospodarka. Dotacje na innowacje. Inwestujemy w waszą przyszłość
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)