Zakup wraz z dostawą: zestawów komputerowych, urządzenia wielofunkcyjnego, skanera sieciowego dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach

Data publikacji 2014-12-12
Data zakończenia 2014-12-22 10:00:00
Instytucja Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 408266 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302161100, 302313000, 302321108, 302374106, 302374601, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest zakup wraz z dostawą: zestawów komputerowych, urządzenia wielofunkcyjnego i skanera sieciowego dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został zawarty w Dodatkach nr 1-3 do SIWZ.
3.Dostarczone urządzenia muszą być:
-fabrycznie nowe (nie używane) i objęte gwarancją na zasadach określonych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiących Dodatki nr 1-3 do SIWZ,
Uwaga! Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, co będzie dodatkowo premiowane przez Zamawiającego przy ocenie oferty, zgodnie z opisem zamieszczonym w Rozdziale XVI SIWZ.
-dostarczone w oryginalnych opakowaniach,
-oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta,
-zaopatrzone w instrukcje obsługi w języku polskim,
-pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji producenta na terenie Polski.
4.W zakres dostawy wchodzi w szczególności: dostawa, wniesienie, protokolarne przekazanie Zamawiającemu przedmiotu zamówienia.
5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wykonawca składający ofertę równoważną jest zobowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w treści Dodatków nr 1-3 do SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność Zamawiający rozumie, że oferowane urządzenia muszą posiadać co najmniej te same cechy i parametry techniczne na poziomie, co najmniej takim jak wzorcowe z zachowaniem pełnej zgodności binarnej i systemowej. Wykonawca zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych zobowiązany jest wykazać równoważność. Przy oferowaniu rozwiązań sprzętowo-programowych innych niż wzorcowe Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ.
6.Wskazane w Dodatkach nr 1-3 do SIWZ nazwy własne , typy, modele itp. mają charakter wzorcowy.
7.Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty szczegółowych opisów technicznych i/lub funkcjonalnych pozwalających na ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów z wymaganiami SIWZ. Zamawiający w szczególności wymaga podania nazwy producenta, modelu oferowanego urządzenia oraz opisu jego właściwości technicznych i/lub funkcjonalnych (prospekty, katalogi, foldery itp.).
8.Dostawa realizowana będzie do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B oraz do siedziby Placówki Terenowej KRUS w Opatowie, ul. Konopnickiej 2.
9.Postępowanie prowadzone jest w podziale na części:
Część I - obejmuje zakup wraz z dostawą zestawu komputerowego (AIO) w ilości 98 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Dodatku nr 1 do SIWZ.
Część II- obejmuje zakup wraz z dostawą 1 sztuki monochromatycznego urządzenia wielofunkcyjnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Dodatku nr 2 do SIWZ.
Część III - obejmuje zakup wraz z dostawą 1 sztuki sieciowego skanera kolorowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Dodatku nr 3 do SIWZ.
10.Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną lub większą liczbę części zamówienia wymienionych w niniejszej SIWZ.
11.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia i rozliczeń finansowych określone zostały we wzorach umów dla każdej części zamówienia (Dodatki nr 4,5,6 do SIWZ), które stanowią integralną część SIWZ.
12.Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia:
a)Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
b)Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy,
c)Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swej ofercie (odpowiednio do treści postanowień SIWZ) części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
13.Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.

Opis

Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego w Kielcach. ul. Wojska Polskiego 65B orza siedziby Placówki terenowej KRUS w Opatowie, ul. Konopnickiej 2 zestawu komputerowego (AIO) w ilości 98 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Dodatku nr 1 do SIWZZakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego w Kielcach. ul. Wojska Polskiego 65B monochromatycznego urządzenia wielofunkcyjnego z funkcją drukowania, kopiowania, skanowania i faksowania.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Dodatku nr 2 do SIWZZakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B1 sztuki sieciowego skanera kolorowego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Dodatku nr 3 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach
Ulica ul. Wojska Polskiego 65B
Nr domu 65B
Miejscowość Kielce
Kod Pocztowy 25-389
Województwo świętokrzyskie
Tel 041 3481900, 3481904
Fax 041 3481920
Internet www.krus.gov.pl
Regon 01251326200203
E-mail kielce@krus.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 2
Wadium 1.Zamawiający wymaga, aby oferty składane w każdej części zamówienia zabezpieczone były wadium. Wymagane wadium dla poszczególnych części zamówienia wynosi w złotych polskich odpowiednio: Część1: 5.000,00 zł (słownie zł: pięć tysięcy 00/100) Część2: 250,00 zł (słownie zł: dwieście pięćdziesiąt 00/100) Część3: 150.00 zł (słownie zł: sto pięćdziesiąt 00/100) 2.Wadium dla każdej części zamówienia Wykonawca jest zobowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 22 grudnia 2014r. do godziny 10:00. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: Nazwa banku i nr rachunku bankowego: BGK O/Kielce 97 1130 1192 0027 6157 2620 0001 Nazwa i adres Zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach ul. Wojska Polskiego 65B 25-389 Kielce Tytuł:Wadium - przetarg nieograniczony (OP-2310/4/2014) na zakup wraz z dostawą....................................................................Cześć ............ zamówienia. Wadium wniesione w pieniądzu musi być wniesione na tyle wcześnie, aby w terminie składania ofert kwota wadium znajdowała się już na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data i godzina uznania rachunku). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których jest mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 ze zm.). 4.W przypadku składania wadium w formie poręczenia lub gwarancji Wykonawca powinien zapewnić, aby te dokumenty zostały sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierały co najmniej: -dokładną nazwę Zleceniodawcy-Wykonawcy, -dokładną nazwę i adres beneficjenta poręczenia/gwarancji- Zamawiającego, -dokładną nazwę i adres poręczyciela/gwaranta, -kwotę wadium, -termin ważności poręczenia/gwarancji- który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, tj. 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert, -zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacji gdy zaistnieje jedna z przesłanek określonych w art. 46 ust.4a i ust.5 ustawy. Zamawiający wymaga, aby oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem WADIUM i złożyć wraz z ofertą, natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 5.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą. 6.Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium wszystkim Wykonawcom, z zastrzeżeniem pkt 11, po wyborze najkorzystniejszej oferty lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalnośc prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie wymagań okreslonych w art.22 ust.1 ustawy z wykorzystanie wzoru -Dodatek nr 8 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie wymagań okreslonych w art.22 ust.1 ustawy z wykorzystanie wzoru -Dodatek nr 8 do SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie wymagań okreslonych w art.22 ust.1 ustawy z wykorzystanie wzoru -Dodatek nr 8 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie dołĄczonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie wymagań okreslonych w art.22 ust.1 ustawy z wykorzystanie wzoru -Dodatek nr 8 do SIWZ.
Sytuacja -dla Części I zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 zł. Zamawiający oceni spełnienie niniejszego warunku na podstawie dołączonej do oferty Wykonawcy informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie 100.000,00 zł. -dla Części II zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie wymagań określonych w art.22 ust.1 ustawy z wykorzystanie wzoru -Dodatek nr 8 do SIWZ. -dla Części III zamówienia- Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie wymagań określonych w art.22 ust.1 ustawy z wykorzystanie wzoru -Dodatek nr 8 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołaczył do oferty dokumenty potwierdzające parametry urządzeń oferowanych przez Wykonawcę: certyfikaty, opisy techniczne z podaniem nazwy producenta (prospekty, katalogi, foldery itp.) oraz potwierdził parametry oferowanych urządzeń według wzorów stanowiących Dodatki nr7-1, 7-2, 7-3 do SIWZ.
Inne dokumenty 1.Zaakceptowany i parafowany przez Wykonawcę wzór umowy odpowiednio do części zamówienia)- Dodatki nr 4-6 do SIWZ; 2.Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż wymieniona(e) w odpisie z właściwego rejestru, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Załączone pełnomocnictwo powinno zawierać co najmniej informację, o tym: -kto go udziela, -wskazanie osoby będącej pełnomocnikiem, -zakres umocowania pełnomocnika. Jeżeli dalsze pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie udzielone przez pełnomocnika Wykonawcy, należy załączyć (forma jak wyżej) również dalsze pełnomocnictwo. 3.Wykaz zadań powierzonych podwykonawcom( o ile są przewidziani). 4.Wypełniony formularz oferty (Dodatek nr 7 do SIWZ ) wraz z potwierdzeniem parametrów oferowanego urządzenia (Dodatki nr 7-1, 7-2, 7-3 do SIWZ). Do formularza oferty muszą być dołączone dokumenty wymienione w Sekcji III.5 niniejszego Ogłoszenia. 5. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz www.krus.gov.pl
Adres uzyskania siwz Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B
Data składania wniosków 22/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)