Dostawa i montaż wyposażenia dla potrzeb organizowania eventów dla Spółki Akcyjnej Uzdrowisko Krynica-Żegiestów w Krynicy - Zdroju.

Data publikacji 2014-12-12
Data zakończenia 2014-12-22 11:30:00
Instytucja Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A.
Miejscowość Krynica-Zdrój
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble,
  • Krzesła,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 408686 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391500008, 391120000, 391131008, 391431131
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i montaż wyposażenia dla potrzeb organizowania eventów dla Spółki Akcyjnej Uzdrowisko Krynica-Żegiestów w Krynicy - Zdroju.
Przedmiot zamówienia obejmuje 2 odrębne części :
Część I
Dostawa i montaż wyposażenia - meble eventowe
Część II
Dostawa i montaż wyposażenia - meble barowe
Asortyment, ilości, dane techniczne są zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.

Opis

. Asortyment, ilości, dane techniczne są zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.Asortyment, ilości, dane techniczne są zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A.
Ulica ul. Nowotarskiego 9/4
Nr domu 9/4
Miejscowość Krynica-Zdrój
Kod Pocztowy 33-380
Województwo małopolskie
Tel 018 4712395
Fax 018 4715081
Internet www.ukz-uzdrowisko.krynica.com.pl
Regon 49190027500000
E-mail bptaszek@kryniczanka.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
Rodzaj zam inny Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych w okresie trzech lat od udzielenia przedmiotowego zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego zamówienia.
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 18
Wadium Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie w tym zakresie Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz w pkt. IV SIWZ.
Wiedza w zakresie doświadczenia Wykonawca musi wykazać, że zrealizował lub realizuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z należytą starannością następujące dostawy odpowiadające swoim rodzajem złożonej przez Wykonawcę ofercie na każdą część zamówienia co najmniej 2 dostawy o wartości równej lub wyższej od 50 000,00 zł brutto (słownie:pięćdziesiąt tysięcy złotych) każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjał w tym zakresie Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
Zdolne w tym zakresie Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
Sytuacja w tym zakresie Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające b) próbki materiałów, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia
Inne dokumenty Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt.IV.3.1 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis dotyczący terminów ważności dokumentów zawarty w pkt.IV.2.2 SIWZ stosuje się odpowiednio.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na następujących warunkach: 1) rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w razie opóźnień w realizacji przedmiotu umowy oraz nie dotrzymania terminów dostarczenia przedmiotu umowy wolnego od wad, a także w innych przypadkach nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy. 2) Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia wykonawcy w zakresie zmiany urzędowej podatku od towarów i usług VAT, gdy zmiany te nie były ogłoszone w dzienniku ustaw w dniu składania ofert przetargowych. 3) odstąpienia od umowy w przypadkach wskazanych w § 12 projektu umowy stanowiącego integralną część SIWZ 4) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy - z przyczyn niemożliwych do przewidzenia przy podpisywaniu umowy lub, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 5) zmiany: jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą wyposażenia, technologii, materiałów i urządzeń, zmiany personelu Stron, zmiany podwykonawców, zmiany podatków i opłat - z przyczyn niemożliwych do przewidzenia przy podpisywaniu umowy, niewynikających z winy Wykonawcy, lub/jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 6) ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy jeżeli dostawa części wyposażenia stanie się w toku realizacji umowy, w ocenie Zamawiającego, zbędna. 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w rozdziale XVI pkt. 3 SIWZ umowy jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, 4) opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin wykonania
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.uzdrowisko-krynica-zegiestow.pl
Adres uzyskania siwz Uzdrowisko Krynica-Żegiestów S.A. adres: ul. Nowotarskiego 9/4 33-380 Krynica-Zdrój
Data składania wniosków 22/12/2014
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce Uzdrowisko Krynica-Żegiestów S.A. adres: ul. Nowotarskiego 9/4 33-380 Krynica-Zdrój, sekretariat pokój nr 2.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1.Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w formie pisemnej.Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną - adres: e-mail: sekretariat@kryniczanka.pl. lub faksową - nr faksu: 18 471 50 81.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)