DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA DO LABORATORIÓW REALIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU PN.: REGIONALNE CENTRUM BADAWCZO-ROZWOJOWE PRZY PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOLE ZAWODOWEJ W WAŁCZU

Data publikacji 2014-12-12
Data zakończenia 2014-12-19 10:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu
Miejscowość Wałcz
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 408930 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 426000002, 426230009, 302131006, 386521001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia do laboratoriów. Zamówienie obejmuje dostawę, posadowienie, montaż dostarczonego wyposażenia, zainstalowanie odpowiedniego oprogramowania niezbędnego do prawidłowej pracy przedmiotu zamówienia, uruchomienie i przeprowadzenie niezbędnych testów działania oraz przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego,
jeżeli jest to wymagane dla danej części zamówienia. Wyposażenie zostanie dostarczone, zamontowane do wskazanych przez Zamawiającego laboratoriów.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na jedną, więcej niż jedną lub wszystkie części zamówienia. Zamówienie obejmuje podział na III części.
Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia - część I.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju został zawarty w załączniku nr 6, stanowiącym integralną część SIWZ

Opis

dostawa frezarki sterowanej numerycznie CNC 3 osiowa + oprogramowanieDostawa komputera przenośnego. System komputerowy do analizy danych pomiarowych wraz z systemem operacyjnym i najnowszym pełnym pakietem biurowymProjektor o parametrach:
1. Rozdzielczość min.: 1920 x 1080 HDTV
2. Kontrast min.: 10000:1
3. Stosunek projekcji: w zakresie 1.39-2.09:1
4. Jasność min.: 2500 ANSI
5. Szumy pracy projektora max.: 35 dB
6. Szumy pracy projektora w trybie ECO max.: 32 dB
7. Czas pracy lampy: przynajmniej 3000 godzin
8. Czas pracy lampy w trybie ECO: przynajmniej 5000 godzin
9. 3D Ready
10. Głośnik przynajmniej 10 Watt

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu
Ulica ul. Bydgoska 50
Nr domu 50
Miejscowość Wałcz
Kod Pocztowy 78-600
Województwo zachodniopomorskie
Tel 67 2500187
Fax 67 2500187
Internet www.pwsz.eu
Regon 33144771000000
E-mail zp@pwsz.eu
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/04/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Tak
Uprawnienie ponieważ do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia przepisy prawa nie wymagają posiadania szczególnych uprawnień, Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań odnośnie sposobu oceny spełniania niniejszego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Wiedza zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Potencjał zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolne zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany danych adresowych, NIP, Regon pod warunkiem, że zmiany te wynikać będą ze zmiany miejsca wykonywania działalności Wykonawcy lub zmian nadanych przez właściwe urzędy, 2) zmiany osób reprezentujących strony, pod warunkiem okazania przez Wykonawcę odpowiednich pełnomocnictw, 3) zmiany Podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający, Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 4) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie Projektu lub wytycznych dotyczących realizacji Projektu, 5) zmianę terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.), b) opóźnienia w pracach remontowych prowadzonych w pomieszczeniach, w których mają być zamontowane urządzenia, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia, c) w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionych w ppkt a-b termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności. 6) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 7) nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT, w takim przypadku umowa ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto, 8) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zgodnie z art. 149 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 9) zmiany formy zabezpieczenia zaliczki - zgodnie z art. 149 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 10) inną okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną skutkującą niemożliwość wykonania lub nienależytym wykonaniem umowy zgodnie z SIWZ. 5. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany, w formie aneksu do umowy
Adres strony internetowej siwz bip.pwsz.eu
Adres uzyskania siwz Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu, ul. Bydgoska 50, 78-600 Wałcz, pok. 129
Data składania wniosków 19/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu, ul. Bydgoska 50, 78-600 Wałcz, Rektorat (pok. 108)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt pn. Regionalne Centrum Badawczo-Rozwojowe współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu rozwoju regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013, Priorytet: Oś 1 - Gospodarka-Innowacje, Działanie 1.2 Innowacje i Transfer Technologii, Poddziałanie 1.2.2 Infrastruktura B+R, umowa nr UDA-RPZP.01.02.02-32-003/14-00
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)