DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SP ZOZ SANATORIUM UZDROWISKOWE MSW AGAT W JELENIEJ GÓRZE

Data publikacji 2014-12-14
Data zakończenia 2014-12-22 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSW w Jeleniej Górze
Miejscowość Jelenia Góra
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Drożdże,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 408978 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 152210033, 152340007, 152410009, 153300000, 155000003, 158100009, 158980009, 158000006, 153000001, 151000009, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do siedziby Zamawiającego w asortymencie: ryby i mrożonki, produkty nabiałowe, pieczywo i drożdże, artykuły ogólnospożywcze, warzywa i owoce,mięso i wędliny, jaja kurze.
Dostawa towarów następować będzie transportem własnym Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego ( magazyny żywnościowe w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSW AGAT ul. Cervi 14 Jelenia Góra), w terminach, asortymencie, wymaganych opakowaniach oraz w ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.
Zamawiający powiadamiać będzie telefonicznie Wykonawcę, o każdej dostawie ze wskazaniem zamawianych produktów i z podaniem ich ilości, do godziny 14:00 w dniu poprzedzającym dzień dostawy.Wykonawcę obowiązuwać będzie zasada codziennego dostarczania artykułów żywnościowych, z mozliwoscią odstapienia od niej dla dostaw ryb i mrozonek, artykułów spozywczych i jaj kurzych. W pozostałym asortymencie realizacja zamówienia następować będzie w następnym dniu od dnia złożenia zamówienia w godz. od 7:30 do 10:30, przy czym dla pieczywa od 6:00 do 6:30. i w sporadycznych przypadkach dodatkwo w tym samym dniu w godz. 15:00 - 16:00. W przypadku reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru, wykonawca ma obowiązek do jej uznania i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego, w ciągu dwóch(2)godzin w dniu złożenia reklamacji lub w innym terminie uzgodnionym, w formie pisemnej, z Zamawiającym. W przypadku nie dostarczenia w terminie zamówionej na dany dzień części asortymentu, Zamawiający ma prawo do natychmiastowego zakupu towaru u innego dostawcy, przy czym jeżeli cena zakupu będzie wyższa niż proponowana w złożonej ofercie Wykonawcy, w oparciu o którą został wybrany do realizacji zamówienia - Zamawiający różnicą w cenie zakupu obciąży Wykonawcę poprzez potrącenie wyliczonej kwoty różnicy ceny zakupu z najbliższej faktury Wykonawcy. Na taki sposób potrącenia nalezności Wykonawca nie musi wyrazić zgody.

Opis

dostwa mrozonych warzyw m.inn: brokuły 750kg,fasolka szparagowa 550kg,kalafiory 500kg,mini marchew 350kg,bukiet jarzy ( brokuł, kalafior, marchewka) 450kg; mrozonych owoców m.inn:mieszanka owocowa z truskawką 1760kg,wisnia 100kg, maliny 100kg, rabarbar 100kg; mrozonych ryb m.inn. filet z morszczuka 1200kg,tuńczyk w oleju lub sosie 350kg,matjas filet 400kg, karp świeży 400kg. Szczegółowa specyfikacja asortymentu zawarta jest w Tabeli asortymentowej SIWZW asortymencie dostawy jest m.inn. jogurt łącznie 15600szt, masło 2600kg, mleko w proszku 1130kg, mleko 3,2% 700l, ser biały łącznie 3750kg, ser żółty 1000kg, serki w opakowaniach- różne.
Szczegółowa specyfikacja zawarta jest w Tabelach asortymentowych w SIWZ.Chleb w różnym asortymencie i wadze ( śr.0,5 kg) łącznie 31 040szt, chleb bezglutenowy 0,4g - 1040szt., bułki w róznym asortymencie- łacznie 19200szt, pączki 250szt.
Szczegółowy asortyment podany jest w Tabelach SIWZ.W wykazie asortymentowym znajdują się m.inn.takie produkty jak: soki owocowe, papryka konserwowa- 353kg, kukurydza konserwowa w opak.0,4kg- 350szt,groszek konserwowy w opak.0,4kg- 400szt, brzoskwinie w syropie 160kg, dżemy, suszone owoce, cukier biały 2 800kg, makaron różny- łacznie 1360kg , kawa, herbata, miód w opakowaniach 0,025kg- 15000szt,miód wielokwiatowy 10kg,przyprawy różne, kasz, płatki owsiane i ryzowe,bułka tarta 340kg, woda mineralna w butel. 0,5l- 1900szt, mak niebieski 25kg.
Szczegółowe zestawienie asortmentu znajduje się w Tabeli SIWZ.Asortyment tej części obejmuje dostawę owoców m. inn.:jabłek 2800kg, gruszek 400kg, bananów 900kg,kiwi 3500szt,pomarańczy 500kg, cytyny 500kg,grapefruity 700kg, dostawę warzyw m.inn: kapusty białej 1700kg, pekińskiej 900kg, buraka polskigo 2300kg,marchewki polskie 4500kg,pietruszki polskie 1700kg selera 1550kg rzodkiewki 2500 pęczków, ogórki świeże 100kg, papryki 800kg, pomidorów 5300kg, cebuli 900kg, ziemniaków 26000kg, kapusty kwaszonej 1400kg, ogórków kwaszonych 1300kg.
Uszczegółowienie asortymentu zawarte jest w Tabeli SIWZ.Uszczegółowienie asortymentu zawarte jest w Tabeli SIWZ.Łączna ilość 83100szt jaj w rozmiarze AL, duże od 63 g do 73g.
Szczegółowe wymagania zawarte jest w Tabeli SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSW w Jeleniej Górze
Ulica ul. Cervi 14
Nr domu 14
Miejscowość Jelenia Góra
Kod Pocztowy 58-560
Województwo dolnośląskie
Tel 75 7552064 w.4026
Fax 75 7551093
Internet www.sanatorium-agat.pl
Regon 23008105500029
E-mail administracja@agatjg.nazwa.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 7
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.
Wiedza Wykonawca a)wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert wykonał lub wykonuje, przez okres co najmniej trzech (3) miesięcy, co najmniej dwie(2) dostawy artykułów żywnościowych w różnym asortymencie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane; b)załączy dowody dotyczące tych dostaw określające, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 oraz informacje zawarte w Wykazie wykonanych/wykonywanych dostaw wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 i załączonych przez Wykonawcę poświadczeń lub oświadczenia Wykonawcy jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, że dostawy są wykonywane lub zostały wykonane należycie.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert wykonał lub wykonuje, przez okres co najmniej trzech (3) miesięcy, co najmniej dwie(2) dostawy artykułów żywnościowych w różnym asortymencie,
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b upzp. zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w oryginale pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwości zmiany zawartej umowy a) w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia szacunkowej ilości towaru dostarczanego w ciągu 12miesięcy o in± 20%, o których mowa w SIWZ Rozdz. I pkt. IV. 3 Opis przedmiotu zamówienia i na zasadach podanych w SIWZ Rozdz. I pkt XXVI. 6 Opis sposobu obliczania ceny, b) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), w sposób określony w SIWZ Rozdz. I pkt XXVI. 5 Opis sposobu obliczania ceny
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Termin płatności , w tym: 30 dni-2%=2 pkt; 21 dni- 1%=1 pkt
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz www.sanatorium-agat.pl link BIP
Adres uzyskania siwz ze strony internetowej - nieodpłatnie; w wersji papierowej - w ciągu 5 dni od daty złozenia wniosku z potwierdzeniem wniesienia opłaty w wysokości 30zł
Data składania wniosków 22/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSW AGAT ul.Cervi 14, 58-560 Jelenia Góra lub bezpośrednio w sekretariacie-pokój 19 (adres jw) od 08.00 do 15.00 w godz.pracy
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)