Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

Data publikacji 2014-12-15
Data zakończenia 2015-01-08 12:00:00
Instytucja Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Usługi w zakresie danych,
  • Usługi przesyłu danych,
  • Usługi internetowe,
  • Dostawcy usług internetowych (ISP)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 410186 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724111004, 723000008, 723180007, 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do Internetu i transmisji danych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II:
Część 1 - Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacjach Lublin
i Tomaszów Lubelski A.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 został zawarty w Załączniku nr 1.1 do SIWZ.
Część 2 - Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacji Stalowa Wola A.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 został zawarty w Załączniku nr 1.2 do SIWZ.
Część 3 - Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacji Kazimierz Dolny.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 został zawarty w Załączniku nr 1.3 do SIWZ.
Część 4 - Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacji Tomaszów Lubelski B.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4 został zawarty w Załączniku nr 1.4 do SIWZ.
Część 5 - Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacji Stalowa Wola B.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 5 został zawarty w Załączniku nr 1.5 do SIWZ.
2. Termin płatności w rozliczeniach z Zamawiającym w ramach zamówienia wynosi 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Płatność za całość zamówienia dokonywana będzie odpowiednio w comiesięcznych ratach. Wykonawca będzie wystawiał fakturę za usługę każdorazowo w okresach miesięcznych, najwcześniej ostatniego dnia miesiąca, do 10 dnia następnego miesiąca następującego po miesiącu, w którym usługa była świadczona.

Opis

Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacjach Lublin
i Tomaszów Lubelski A
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 został zawarty w Załączniku nr 1.1 do SIWZ.Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacji Stalowa Wola A.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 został zawarty w Załączniku nr 1.2 do SIWZUsługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacji Kazimierz Dolny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 został zawarty w Załączniku nr 1.3 do SIWZUsługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacji Tomaszów Lubelski B.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4 został zawarty w Załączniku nr 1.4 do SIWZUsługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacji Stalowa Wola B.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 5 został zawarty w Załączniku nr 1.5 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Ulica Al. Racławickie 14
Nr domu 14
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-950
Województwo lubelskie
Tel (81) 445 41 59
Fax (81) 445 41 63
Internet http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
Regon 00051406400000
E-mail dzp@kul.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
Rodzaj zam inny Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji nie spełnia-spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ
Wiedza Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji nie spełnia-spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ
Potencjał Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji nie spełnia-spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ
Zdolne Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji nie spełnia-spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ
Sytuacja Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji nie spełnia-spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) Podpisany Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1.1 i,lub nr 1.2 i,lub 1.3 i,lub 1.4 i,lub 1.5 do SIWZ (w zależności na którą;e część;ci Wykonawca składa ofertę); 2) Wypełniony i podpisany formularz Oferta Wykonawcy wg wzoru stanowiącego Zał. 2 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo winno zostać złożone w formie oryginału bądź notarialnego odpisu
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Istotne postanowienia wprowadzone do treści umowy związane z realizacją zamówienia publicznego oraz warunki, na jakich Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Zał. nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian zawartej umowy oraz określa warunki takich zmian w zakresie: 1) zmianą właściwych przepisów prawa, a tym samym koniecznością dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 2) wystąpieniem zdarzeń siły wyższej, jako zdarzeń zewnętrznie niemożliwych do przewidzenia i niemożliwych do zapobieżenia; 3) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń, oprogramowania, materiałów), zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie, której był dokonany wybór Wykonawcy 4) wysokości ceny brutto, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części ceny, której zmiana dotyczy; 5) zmiany odpowiednich zapisów umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 6) zmiany w przypadku rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy tj. ze świadczenia usług na rzecz jednej ze wskazanych w umowie lokalizacji - w takim przypadku nastąpi stosunkowe zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżenie iż Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z Umowy planowanymi świadczeniami do dnia rezygnacji
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Sumaryczny maksymalny czas niedostępności usługi w miesiącu
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
Adres uzyskania siwz Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr C-228
Data składania wniosków 08/01/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr C-228
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)