Przedmiotem zamówienia jest Dostarczanie artykułów biurowych i papierniczych do Urzędu Miejskiego w Wieleniu.
1. Zakres zadania obejmuje bieżące dostarczanie do Urzędu Miejskiego w Wieleniu materiałów papierniczych i biurowych zgodnie z zakresem określonym w SIWZ i załącznikach. Zakres zamówienia realizowany będzie częściami, sukcesywnie w ciągu roku 2015 i 2016, wg zleceń udzielanych przez Zamawiającego w ramach zawartej w wyniku niniejszego postępowania umowy. Asortyment materiałowy oraz szacunkowa ilość dostaw zostały określone w załączniku do druku Oferta.
2. Uwaga: Ilekroć w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia zostały użyte znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, - Zamawiający dopuszcza rozwiązania (materiały) równoważne. Przez artykuł (produkt, materiał) równoważny dla wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia rozumie się artykuł (produkt, materiał) o parametrach i wymaganiach nie gorszych niż wyszczególnione. W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów biurowych, w stosunku do określonych w opisie przedmiotu zamówienia (zał. Nr 4 do SIWZ) Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy i producenta zaproponowanego produktu równoważnego. Ciężar udowodnienia, że materiały biurowe są równoważne w stosunku do zaproponowanych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.
3. Zamawiający żąda dostaw do poszczególnych, wskazanych przez pracownika upoważnionego przez Zamawiającego, pomieszczeń rozmieszczonych na terenie Zamawiającego, dlatego też odrzuca propozycję dostarczania asortymentu poprzez pocztę kurierską. Nie dopuszcza się dostaw poprzez firmy kurierskie. Realizacja zamówień wraz z wniesieniem do magazynu wskazanego przez Zamawiającego oraz sprawdzanie towaru pod względem ilościowym i jakościowym musi odbywać się w obecności przedstawiciela dostawcy.
4. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć produkty w ilościach wyszczególnionych w zamówieniach na własny koszt.
5. Produkty powinny być dostarczane w nie otwieranych oryginalnych fabrycznych opakowaniach.
6. W przypadku stwierdzenia wad dostarczonych artykułów Zamawiający zastrzega sobie zwrot zakupionych, wadliwych materiałów na koszt Dostawcy.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składanie potwierdzonych, uzgodnionych obustronnie zamówień cząstkowych, które muszą być zrealizowane w terminie do 1 dnia od przesłania (złożenia) zamówienia. Zamówienia pilne realizowane będą w dniu złożenia zamówienia, Zamawiający każdorazowo określi, które zamówienia będą uznane za pilne (minimalna wartość takiego zamówienia- 50 zł netto).
8. Reklamacje ilościowe oraz błędnie wystawione faktury- nieodpowiednia cena, braki w dostawie- będą naprawiane w ciągu 3 godzin, niezależnie od wartości takiego towaru.
9. Dostawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
10. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy.
11. Ilości wskazane z załączniku nr 4 do specyfikacji są wielkościami orientacyjnymi przyjętymi do celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega, że nie jest zobowiązany do zamówienia i odbioru towaru za pełną kwotę podaną w ofercie i umowie.
Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu dostawy, jego rozładunku oraz wniesienie do magazynu materiałów biurowych Urzędu Miejskiego w Wieleniu. Dostawy będą realizowane transportem Wykonawcy oraz na jego koszt.
Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także wynikający z analizy własnej wynikłej po dokonaniu wizji lokalnej w miejscu realizowania dostawy. Kwota wynagrodzenia ryczałtowego stanowić będzie maksymalną wartość zobowiązania. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Wieleń
|
Ulica |
ul. Kościuszki 34
|
Nr domu |
34
|
Miejscowość |
Wieleń
|
Kod Pocztowy |
64-730
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
(067) 2561170 w. 47
|
Fax |
(067) 2561021
|
Internet |
www.wielen.pl
|
Regon |
57079115800000
|
E-mail |
Wielen_UM@wokiss.pl
|
Obowiązkowa |
Nie
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2016
|
Wadium |
Nie wymaga się wnoszenia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Na potwierdzenie spełnienia warunku należy przedłożyć oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Wiedza |
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał/wykonuje dostawę/y polegającą/e na realizacji zamówienia tożsamego z przedmiotem zamówienia, tj. dostawie materiałów biurowych i papierniczych o wartości zamówienie min. 20.000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie
W przypadku wykonywania i nie zakończenia dostaw Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny spełniania warunku.
W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług/dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonywane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi w przedmiocie i wartości niezbędnej do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej, tj. dostawie materiałów biurowych i papierniczych o wartości zamówienie min. 20.000,00 zł brutto.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2) oświadczenie wykonawcy- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa.
W przypadku, gdy Zamawiający- Gmina Wieleń jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane powyżej zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
|
Potencjał |
Na potwierdzenie spełnienia warunku należy przedłożyć oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zdolne |
Na potwierdzenie spełnienia warunku należy przedłożyć oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Sytuacja |
Na potwierdzenie spełnienia warunku należy przedłożyć oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi w przedmiocie i wartości niezbędnej do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej, tj. dostawie materiałów biurowych i papierniczych o wartości zamówienie min. 20.000,00 zł brutto.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Wypełniony formularz Oferta- załącznik nr 1 do SIWZ
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy.
2. Zmiana treści umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Strona dążąca do zmiany treści umowy jest obowiązana do przedstawienia argumentów uzasadniających zmianę.
3. Niedopuszczalne są pod rygorem nieważności istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
4. Zamawiający przewiduje między innymi możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach:
1) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy,
2) zmiany danych identyfikujących Zamawiającego,
3) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy,
4) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki pisarskiej,
5) nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy, z wyjątkiem sukcesji generalnej, przekształcenia, dziedziczenia spółek handlowych zgodnie z ksh, sukcesji z mocy prawa,
6) możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy ewentualnie wstrzymanie/ wznowienie realizacji umowy, ze względu na:
a) przedłużenie procedury przetargowej,
b) zmiany stanu prawnego.
7) zmiana umowy w zakresie terminu, zakresu i sposobu realizacji niniejszej umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego,
8 ) zmiana postanowień umowy w związku:
a) ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT);
b) rezygnacją z części realizacji umowy przez Zamawiającego, w tym obniżenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy za niezrealizowaną część zamówienia,
9) zmiana umowy w zakresie terminów realizacji z przyczyn wynikających z finansowania przedmiotowej umowy,
10) zmiany umowy w postaci skrócenia terminu realizacji umowy,
11) okoliczności, których nie można było przewidzieć z chwilą wszczęcia niniejszego postępowania.
5. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
6. Sposób inicjowania zmian:
1) Zamawiający informuje pisemnie Wykonawcę o konieczności dokonania wskazanej zmiany,
2) Wykonawca wnioskuje na piśmie pod rygorem nieważności do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany.
7. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (protokole ustaleń, pismo wykonawcy, notatka służbowa, itp.).
8. W rezultacie dokonania czynności opisanych w punktach 6 i 7 może dojść do podpisania aneksu do umowy za zgodą obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
9. Projekt aneksu umowy przygotuje Zamawiający.
10. Osobą uprawnioną ze strony Zamawiającego do ustalania szczegółów związanych z podpisaniem umowy po wyborze najkorzystniejszej oferty, będzie: Maciej Krystek tel. 67 2531525.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.wielen.pl Zakładka Pobierz SIWZ
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miejski w Wieleniu, ul. Kościuszki 34, 64-730 Wieleń, biuro nr 25.
|
Data składania wniosków |
30/12/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Miejski w Wieleniu, ul. Kościuszki 34, 64-730 Wieleń, parter Sala Obsługi Klienta, stanowisko nr 1 - kancelaria
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Czy unieważnienie |
Nie
|