| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Kujawsko-Pomorskie Centrum Kultury w Bydgoszczy
|
| Ulica |
pl. Kościeleckich 6
|
| Nr domu |
6
|
| Miejscowość |
Bydgoszcz
|
| Kod Pocztowy |
85-033
|
| Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
| Tel |
52 5851500
|
| Fax |
52 5851506
|
| Internet |
http://wok.bydgoszcz.com
|
| Regon |
00027835600000
|
| E-mail |
emateja@wok.bydgoszcz.com
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Inny: Samorządowa instytucja kultury
|
| Rodzaj zam inny |
Samorządowa instytucja kultury
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Nie
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
D
|
| Data zakończenia |
27/02/2015
|
| Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Wystarczającym jest złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
| Wiedza |
Warunek dotyczący posiadania WIEDZY I DOŚWIADCZENIA będzie spełniony wówczas, gdy Wykonawca wykaże, iż posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę wraz z montażem mebli biurowych o wartości co najmniej 60.000,00 zł brutto (sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni przedłożyć:
- oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 PZP,
- wykaz wykonanych głównych dostaw wraz z montażem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie
|
| Potencjał |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Wystarczającym jest złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
| Zdolne |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Wystarczającym jest złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
| Sytuacja |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Wystarczającym jest złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok potw 1 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawcy powinni przedłożyć:
1. W zakresie stolarki meblowej do oferty należy dołączyć:
- Certyfikat E1 na płytę wiórową melaminowaną.
- Atest Higieniczny na płytę wiórową melaminowaną.
2. W zakresie foteli obrotowych i krzeseł biurowych do oferty zależy dołączyć:
- Kartę katalogową lub opis techniczny (wraz ze zdjęciami foto), z którego wynikać będą wszystkie niezbędne parametry opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Atest wytrzymałościowy w zakr. bezpieczeństwa użytkowania wg PN-EN 1335-1, 2 i 3.
- Protokół oceny ergonomicznej wystawiony przez Instytut Medycyny Pracy.
3. W zakresie mebli wypoczynkowych i stolika (poz. 19 i 20 OPZ) do oferty zależy dołączy:
- Kartę katalogową lub opis technicznych (wraz ze zdjęciami foto), z którego wynikać będą wszystkie niezbędne parametry opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
4. W zakresie wyposażenia AGD do oferty zależy dołączy:
- Kartę katalogową lub opis technicznych (ze wskazaniem producenta sprzętu oraz modelu), z którego wynikać będą wszystkie niezbędne parametry opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 PZP, przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Istotne zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, możliwe są w następującym zakresie i przy zaistnieniu poniższych przesłanek:
1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego,
w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy możliwa jest w następujących przypadkach:
a) przedłużenia się procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego poprzez środki ochrony prawnej, wykorzystywane przez wykonawców lub inne podmioty,
b) wystąpienia działań i zaniechań instytucji zaangażowanych w realizację, kontrolę lub finansowanie zamówienia,
c) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie Umowy zgodnie z jej treścią, w szczególności powódź, deszcz nawalny, pożar; Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu,
d) wystąpienia warunków atmosferycznych i klimatycznych uniemożliwiających realizację Przedmiotu Umowy w stopniu większym niż można byłoby to racjonalnie przewidywać,
e) wykonania Przedmiotu Umowy w terminie nie jest możliwe z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, polegających w szczególności na konieczności zapewnienia pracownikom Zamawiającego odpowiednich warunków pracy,
3) zmiana zakresu i sposobu wykonania Przedmiotu Umowy możliwa jest w przypadku zastosowania nowych technologii, jeżeli zmiana jest korzystna z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspiesza realizację, obniża koszty ponoszone przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie Przedmiotu Umowy bądź zwiększa użyteczność Przedmiotu Umowy,
4. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt 3 ppkt 2 lit a-e) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, jednakże o czas nie dłuższy niż okres trwania tych okoliczności lub czas niezbędny do usunięcia zaistniałych przeszkód.
5. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
90
|
| Kryt 2 |
Okres gwarancji jakości
|
| Kryt 2p |
10
|
| Adres strony internetowej siwz |
http://bip.wokis.bydgoszcz.com
|
| Adres uzyskania siwz |
Kujawsko-Pomorskie Centrum Kultury w Bydgoszczy
pl. Kościeleckich 6, 85-033 Bydgoszcz
|
| Data składania wniosków |
30/12/2014
|
| Godzina składania wniosków |
09:30
|
| Miejsce |
Kujawsko-Pomorskie Centrum Kultury w Bydgoszczy
pl. Kościeleckich 6, 85-033 Bydgoszcz
(sekretariat I piętro, pokój nr 111)
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|