ZP/95/2014 DOSTAWA STYMULATORÓW SERCA

Data publikacji 2014-12-18
Data zakończenia 2015-01-08 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku
Miejscowość Włocławek
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura L 74/34 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008

Szczegóły

Numer ogłoszenia 414406 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331582107, 331822001, 331822403, 229932009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa stymulatorów serca przez okres 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy na zasadzie zapasu konsygnacyjnego w następującym asortymencie :
Zadanie nr 1 - Stymulatory serca SSIR z automatycznymi funkcjami stymulacji i wyczuwania - 45 sztuk.

L.p. STYMULATOR SSIR Z AUTOMATYCZNYMI FUNKCJAMI STYMULACJI I WYCZUWANIA - OPIS PARAMETRU Wymagane parametry graniczne
1 Tryby stymulacji VVI, VVT, V00,AAT,AAI, A00, OFF tak
2 Częstość stymulacji 30 (5) 200ppm tak
3 Czułość kanału komorowego (mV) (0,5 - 7,5) tak
4 Amplituda impulsu komorowego (V) (0,2 - 7,5) tak
5 Czas trwania impulsu (ms) (0,1 - 1,5) tak
6 Algorytm automatycznie dostosowujący energię impulsu do indywidualnych potrzeb pacjenta typu (beat to beat) w komorze tak
7 Automatyczna możliwość przełączania polarności w przypadku przekroczenia zakresu impedancji elektrod tak
8 Automatyczna czułość w komorze tak
9 Zapis zaburzeń rytmu serca tak
10 Dwa dodatkowe typy histerez oprócz histerezy rytmu tak
11 W pełni automatyczny follow up tak
12 Waga stymulatora (g) do 25 tak
13 Histogramy rytmu komór tak
14 Pojemność baterii większa lub równa 1,3 Ah tak
15 Gniazda elektrod IS-1 tak
16 Żywotność baterii przy nastawach nominalnych min 12 lat tak
17 Łącznik IS-1 tak
18 Kształt prosty i J tak
19 Unipolar-bipolar tak
20 Osłona silikonowa tak
21 Pasywna i aktywna fiksacja (do wyboru) tak
22 Funkcje pomiarowe Automatyczny pomiar baterii, automatyczny pomiar oporności elektrod równocześnie w konfiguracji uni i bipolarnej, AutoSensing
23 Dokładność pomiaru progu stymulacji (mV) Co 0,1 mV
24 Możliwość wykonania antyarytmicznej stymulacji za pomocą programatora i stymulatora tak

Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy zagwarantował zapas konsygnacyjny 5 sztuk stymulatorów SSIR w tym jeden zestaw certyfikowany do badan MRI.

Warunki dodatkowe:

1. W ramach całej puli urządzeń 3 zestawy (stymulator i komplet elektrod) certyfikowane do badań MRI (full body scan).
2. Wszystkie oferowane stymulatory wraz z kompletem elektrod i introducerów naczyniowych dostępne w formie składu konsygnacyjnego w Oddziale.
3. Elektrody pasywne -aktywne do wyboru.
4. Wkłucia naczyniowe typ rozrywany z zapewnieniem optymalnej średnicy oferowanego wkłucia do proponowanych elektrod.
5. Najnowszy model programatora z funkcją implantacyjną do sali wszczepień.
6. Utrzymanie minimum jednego kompletu kabli niejałowych do programatora implantacyjnego.
7. Utrzymanie minimum 4 kompletów jałowych kabli implantacyjnych.
8. Najnowszy model programatora do poradni kontroli stymulatorów.
9. Utrzymanie minimum jednego kompletu kabli do programatora w poradni kontroli stymulatorów.
10. Pełna opcja serwisowa programatorów (przeglądy, upgrade, naprawa z zapewnieniem urządzenia zastępczego na czas serwisu lub naprawy).
11. Zapewnienie stałych dostaw materiałów eksploatacyjnych w tym papieru do drukarek programatorów w ilościach niezbędnych do bieżącej pracy.

Zadanie nr 2 - Stymulatory serca DDDR dwujamowe z automatycznymi funkcjami stymulacji i wyczuwania - 130 sztuk.

L.p. Stymulator DDDR - Opis parametru Wymagane parametry graniczne
1 Tryby stymulacji DDD; DDT
2 Czułość przedsionkowa (mV) (0,5 - 7,5)
3 Czułość komorowa (mV) (0,5 - 7,5)
4 Czas trwania impulsu (ms) dla każdego kanału (0,1 - 1,5)
5 Amplituda impulsu (V) dla każdego kanału (0,2 - 7,5)
6 Opóźnienie przedsionkowo - komorowe (15 - 300)
7 W pełni automatyczny follow up TAK
8 Automatyczna czułość w przedsionku i komorze TAK
9 Waga stymulatora (g) £ 28
10 Algorytm automatycznie dostosowujący energię impulsu do indywidualnych potrzeb pacjenta typu (beat to beat) w komorze TAK
11 Algorytm automatycznie dostosowujący energię impulsu do indywidualnych potrzeb pacjenta w przedsionku TAK
12 Autmatyczna możliwość przełączania polarności w przypadku przekroczenia zakresu impedancji elektrod TAK
13 Histogramy rytmu komór TAK
14 Programowalny parameter Safety Margin TAK
15 Algorytm automatycznie wykrywający polarność elektrod oraz automatycznie aktywujący podstawowe funkcje stymulatora(tj.MS, PMT Protection) TAK
16 Algorytm optymalizujący zarządzanie pamięcia IEGM TAK
17 Możliwość zapamiętania najbardziej istotnych zdarzeń w Holterze TAK
18 Algorytm stabilizujacy rytm komór podczas Mode Switching TAK
19 Basic rate w zakresie od 30-185ppm TAK
20 Widoczny w skopii znacznik stopy elektrody aktywnej TAK
22 Autosensing TAK
24 Dane pacjenta TAK
25 Pojemność baterii większa lub równa 1,3 Ah
26 Gniazda elektrod IS-1 TAK
II Elektroda stymulująca komorowa RV
1 Gniazda elektrod IS-1 TAK TAK
2 Łącznik IS-1 TAK
3 Kształt prosty TAK
4 Unipolar-bipolar TAK
5 Osłona silikonowa TAK
6 Pasywna i aktywna fiksacja (do wyboru) TAK
III Elektroda stymulująca przedsionkowa RA
1 Łącznik IS-1 TAK
2 Kształt litery -J- lub prosta TAK
3 Unipolar- bipolar TAK
4 Uwalniająca steryd TAK
5 Pasywna i aktywna fiksacja (do wyboru) TAK

Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy zagwarantował zapas konsygnacyjny 10 sztuk stymulatorów DDDR w tym jeden zestaw z certyfikatem do badań MRI.

Warunki dodatkowe:

1. W ramach zamówionej puli urządzeń 5 zestawów (stymulator i komplet elektrod) certyfikowanych do badań MRI (full body scan).
2. Wszystkie oferowane stymulatory wraz z kompletem elektrod i introducerów naczyniowych dostępne w formie składu konsygnacyjnego w Oddziale.
3. Elektrody pasywne - aktywne do wyboru.
4. Wkłucia naczyniowe typ rozrywany z zapewnieniem optymalnej średnicy oferowanego wkłucia do proponowanych elektrod.
5. Najnowszy model programatora z funkcją implantacyjną do sali wszczepień.
6. Utrzymanie minimum jednego kompletu kabli niejałowych do programatora implantacyjnego.
7. Utrzymanie minimum 4 kompletów jałowych kabli implantacyjnych.
8. Najnowszy model programatora do poradni kontroli stymulatorów.
9. Utrzymanie minimum jednego kompletu kabli do programatora w poradni kontroli stymulatorów.
10. Pełna opcja serwisowa programatorów (przeglądy, upgrade, naprawa z zapewnieniem urządzenia zastępczego na czas serwisu lub naprawy).
11. Zapewnienie stałych dostaw materiałów eksploatacyjnych w tym papieru do drukarek programatorów w ilościach niezbędnych do bieżącej pracy.
Uwaga:
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zadania.
3. Zamawiający wymaga dołączenia instrukcji składowania zapasu konsygnacyjnego.
4. Przedmiot zamówienia ma być dostarczony w opakowaniu producenta.
5. Wykonawca będzie dostarczał towar oznakowany na opakowaniach z następującymi danymi: nazwa towaru, ilość, data produkcji, data ważności do użytku, producent.
6. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy przedmiotu zamówienia w terminie do 3 dni roboczych: od poniedziałku do piątku, od daty złożenia zamówienia przez zamawiającego telefonicznie lub faksem - przechowywanym przez miesiąc od czasu uzyskania prawidłowo zrealizowanego zamówienia.
7. Wykonawca musi zagwarantować dostępność oferowanego przedmiotu zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy.
8. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym w kolumnie nr 9 i kolumnie nr 10 -nr katalogowy-Producent i nazwa handlowa - w przypadku, gdy numer katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.
9. Oferowane produkty muszą posiadać aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym w pozycji -Nazwa i nr dokumentu dopuszczającego do obrotu- należy opisać dokument, natomiast w przypadku asortymentu niewymagającego takiego dopuszczenia należy wpisać -Nie wymaga dopuszczenia
10. Zamawiający zastrzega, że podane w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2A,2B do siwz) przewidywane zapotrzebowanie ( podane ilości ) nie stanowią ilości gwarantowanych przez Zamawiającego, bowiem faktyczny zakres zamówień składanych przez Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych. Jednakże zmniejszenie ilości asortymentu podanych w załączniku nr 2A,2B nie przekroczy 20% ilości przewidywanej w załączniku nr 2A,2B dla danego zadania.
11. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być zaopatrzony w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim, zawierającą niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika. Jeśli oryginalna dokumentacja jest sporządzona w innym języku, to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski.

Opis

L.p. STYMULATOR SSIR Z AUTOMATYCZNYMI FUNKCJAMI STYMULACJI I WYCZUWANIA - OPIS PARAMETRU Wymagane parametry graniczne
1 Tryby stymulacji VVI, VVT, V00,AAT,AAI, A00, OFF tak
2 Częstość stymulacji 30 (5) 200ppm tak
3 Czułość kanału komorowego (mV) (0,5 - 7,5) tak
4 Amplituda impulsu komorowego (V) (0,2 - 7,5) tak
5 Czas trwania impulsu (ms) (0,1 - 1,5) tak
6 Algorytm automatycznie dostosowujący energię impulsu do indywidualnych potrzeb pacjenta typu (beat to beat) w komorze tak
7 Automatyczna możliwość przełączania polarności w przypadku przekroczenia zakresu impedancji elektrod tak
8 Automatyczna czułość w komorze tak
9 Zapis zaburzeń rytmu serca tak
10 Dwa dodatkowe typy histerez oprócz histerezy rytmu tak
11 W pełni automatyczny follow up tak
12 Waga stymulatora (g) do 25 tak
13 Histogramy rytmu komór tak
14 Pojemność baterii większa lub równa 1,3 Ah tak
15 Gniazda elektrod IS-1 tak
16 Żywotność baterii przy nastawach nominalnych min 12 lat tak
17 Łącznik IS-1 tak
18 Kształt prosty i J tak
19 Unipolar-bipolar tak
20 Osłona silikonowa tak
21 Pasywna i aktywna fiksacja (do wyboru) tak
22 Funkcje pomiarowe Automatyczny pomiar baterii, automatyczny pomiar oporności elektrod równocześnie w konfiguracji uni i bipolarnej, AutoSensing
23 Dokładność pomiaru progu stymulacji (mV) Co 0,1 mV
24 Możliwość wykonania antyarytmicznej stymulacji za pomocą programatora i stymulatora tak

Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy zagwarantował zapas konsygnacyjny 5 sztuk stymulatorów SSIR w tym jeden zestaw certyfikowany do badan MRI.

Warunki dodatkowe:

1. W ramach całej puli urządzeń 3 zestawy (stymulator i komplet elektrod) certyfikowane do badań MRI (full body scan).
2. Wszystkie oferowane stymulatory wraz z kompletem elektrod i introducerów naczyniowych dostępne w formie składu konsygnacyjnego w Oddziale.
3. Elektrody pasywne / aktywne do wyboru.
4. Wkłucia naczyniowe typ rozrywany z zapewnieniem optymalnej średnicy oferowanego wkłucia do proponowanych elektrod.
5. Najnowszy model programatora z funkcją implantacyjną do sali wszczepień.
6. Utrzymanie minimum jednego kompletu kabli niejałowych do programatora implantacyjnego.
7. Utrzymanie minimum 4 kompletów jałowych kabli implantacyjnych.
8. Najnowszy model programatora do poradni kontroli stymulatorów.
9. Utrzymanie minimum jednego kompletu kabli do programatora w poradni kontroli stymulatorów.
10. Pełna opcja serwisowa programatorów (przeglądy, upgrade, naprawa z zapewnieniem urządzenia zastępczego na czas serwisu lub naprawy).
11. Zapewnienie stałych dostaw materiałów eksploatacyjnych w tym papieru do drukarek programatorów w ilościach niezbędnych do bieżącej pracy.Zadanie nr 2 - Stymulatory serca DDDR dwujamowe z automatycznymi funkcjami stymulacji i wyczuwania - 130 sztuk.

L.p. Stymulator DDDR - Opis parametru Wymagane parametry graniczne
1 Tryby stymulacji DDD; DDT
2 Czułość przedsionkowa (mV) (0,5 - 7,5)
3 Czułość komorowa (mV) (0,5 - 7,5)
4 Czas trwania impulsu (ms) dla każdego kanału (0,1 - 1,5)
5 Amplituda impulsu (V) dla każdego kanału (0,2 - 7,5)
6 Opóźnienie przedsionkowo - komorowe (15 - 300)
7 W pełni automatyczny follow up TAK
8 Automatyczna czułość w przedsionku i komorze TAK
9 Waga stymulatora (g) £ 28
10 Algorytm automatycznie dostosowujący energię impulsu do indywidualnych potrzeb pacjenta typu (beat to beat) w komorze TAK
11 Algorytm automatycznie dostosowujący energię impulsu do indywidualnych potrzeb pacjenta w przedsionku TAK
12 Autmatyczna możliwość przełączania polarności w przypadku przekroczenia zakresu impedancji elektrod TAK
13 Histogramy rytmu komór TAK
14 Programowalny parameter Safety Margin TAK
15 Algorytm automatycznie wykrywający polarność elektrod oraz automatycznie aktywujący podstawowe funkcje stymulatora(tj.MS, PMT Protection) TAK
16 Algorytm optymalizujący zarządzanie pamięcia IEGM TAK
17 Możliwość zapamiętania najbardziej istotnych zdarzeń w Holterze TAK
18 Algorytm stabilizujacy rytm komór podczas Mode Switching TAK
19 Basic rate w zakresie od 30-185ppm TAK
20 Widoczny w skopii znacznik stopy elektrody aktywnej TAK
22 Autosensing TAK
24 Dane pacjenta TAK
25 Pojemność baterii większa lub równa 1,3 Ah
26 Gniazda elektrod IS-1 TAK
II Elektroda stymulująca komorowa RV
1 Gniazda elektrod IS-1 TAK TAK
2 Łącznik IS-1 TAK
3 Kształt prosty TAK
4 Unipolar-bipolar TAK
5 Osłona silikonowa TAK
6 Pasywna i aktywna fiksacja (do wyboru) TAK
III Elektroda stymulująca przedsionkowa RA
1 Łącznik IS-1 TAK
2 Kształt litery (J) lub prosta TAK
3 Unipolar- bipolar TAK
4 Uwalniająca steryd TAK
5 Pasywna i aktywna fiksacja (do wyboru) TAK

Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy zagwarantował zapas konsygnacyjny 10 sztuk stymulatorów DDDR w tym jeden zestaw z certyfikatem do badań MRI.

Warunki dodatkowe:

1. W ramach zamówionej puli urządzeń 5 zestawów (stymulator i komplet elektrod) certyfikowanych do badań MRI (full body scan).
2. Wszystkie oferowane stymulatory wraz z kompletem elektrod i introducerów naczyniowych dostępne w formie składu konsygnacyjnego w Oddziale.
3. Elektrody pasywne - aktywne do wyboru.
4. Wkłucia naczyniowe typ rozrywany z zapewnieniem optymalnej średnicy oferowanego wkłucia do proponowanych elektrod.
5. Najnowszy model programatora z funkcją implantacyjną do sali wszczepień.
6. Utrzymanie minimum jednego kompletu kabli niejałowych do programatora implantacyjnego.
7. Utrzymanie minimum 4 kompletów jałowych kabli implantacyjnych.
8. Najnowszy model programatora do poradni kontroli stymulatorów.
9. Utrzymanie minimum jednego kompletu kabli do programatora w poradni kontroli stymulatorów.
10. Pełna opcja serwisowa programatorów (przeglądy, upgrade, naprawa z zapewnieniem urządzenia zastępczego na czas serwisu lub naprawy).
11. Zapewnienie stałych dostaw materiałów eksploatacyjnych w tym papieru do drukarek programatorów w ilościach niezbędnych do bieżącej pracy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku
Ulica Ul. Wieniecka 49
Nr domu 49
Miejscowość Włocławek
Kod Pocztowy 87-800
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 54 412 94 13
Fax 54 412 94 13
Internet www.szpital.wloclawek.pl
Regon 34141172700000
E-mail szpital_wloclawek@interia.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego działając na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 uPzp,stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy ( zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia.
Wiedza Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 dostawę do każdego z zadań w zakresie dostawy stymulatorów serca o wartości minimum PLN brutto: Zadanie nr 1 - 50.000,00 PLN ; Zadanie nr 2 - 150.000,00 PLN. w ramach jednego kontraktu - odpowiednio w każdym zadaniu. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na kilka zadań, Zamawiający dopuszcza wykazanie się przez Wykonawcę jedną dostawą w ramach jednego kontraktu na wartość równą lub wyższą od sumy wartości wskazanych w ww. warunku obliczonych dla danych zadań. Np. w przypadku gdyby Wykonawca składał ofertę na zadanie nr 1 i zadanie nr 2 to może wykazać się doświadczeniem w wykonaniu co najmniej 1 dostawy w ramach jednego kontraktu na wartość co najmniej 200 tys. PLN brutto. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych, również wykonywanych dostaw w zakresie dostaw objętych przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie (zał. nr 6 do siwz) oraz dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz oświadczenia Wykonawcy ( zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy ( zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy ( zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy ( zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonaniu zamówienia. Wszystkie warunki wymienione w pkt. III.3). muszą być spełnione łącznie. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wymagania do przedmiotu zamówienia i ważne dokumenty na potwierdzenie ich spełnienia: Tabela nr 1 : Wymaganie - kolumna - I: Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i do używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. Nr 107, poz. 679 ze zm.) Dokument na potwierdzenie spełnienia wymagań - kolumna - II: 1. Deklaracja zgodności CE, chyba że ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej; 2. Dokument potwierdzający dokonanie odpowiednio : zgłoszenia lub powiadomienia o wprowadzeniu wyrobu medycznego do obrotu, chyba że ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej; 3. Dokument potwierdzający przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobu medycznego z wymaganiami zasadniczymi (certyfikat zgodności wydany przez jednostkę notyfikowaną, uczestniczącą w ocenie zgodności), chyba że ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej. W przypadku gdy ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej i dopuszcza inne dokumenty, niż wymienione w pkt 1-3 powyżej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument równoważny dokumentowi wymaganemu w siwz, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych.
Inne dokumenty 1. Wykonawcy składający ofertę wspólnie, na podstawie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy m.in. spółki cywilnej i tzw. konsorcjum), zobowiązani są, poza dokumentami wymienionymi wyżej, do złożenia dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczące (wykonawcy) w zakresie obowiązku złożenia stosownych oświadczeń i dokumentów stosuje się odpowiednio do wszystkich wykonawców składających ofertę wspólnie. Jeżeli oferta wykonawców, składających ofertę wspólnie zostanie wybrana, zamawiający może przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 2. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia określonych zasobów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b uPzp - dotyczy, gdy Wykonawca korzysta z powyższej możliwości. 3. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. Nie dotyczy zobowiązania podmiotu trzeciego i pełnomocnictwa. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.szpital.wloclawek.pl
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. bł. księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek (budynek administracji pokój 304)
Data składania wniosków 08/01/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. bł. księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek (budynek administracji pokój 304)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony przewidują możliwość istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy: a/ nastąpi obniżenie ceny; b/ nastąpi zmiana stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiana cen brutto związana ze zmianą stawki podatku VAT może nastąpić najwcześniej z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki podatku VAT, z uwzględnieniem obowiązujących regulacji; c/ nastąpią zmiany osób wskazanych przez strony do realizacji umowy; d/ nastąpi zmiana numeru katalogowego nie powodująca zmiany przedmiotu umowy; e/ zmiany terminu obowiązywania umowy, zgodnie z § 8 ust. 2 i 3 niniejszej umowy. 2. Zamawiający dopuszcza także w szczególnych sytuacjach i za jego pisemną zgodą w trakcie trwania umowy zmianę przedmiotu umowy dostarczanego przez Wykonawcę, w szczególności w sytuacji gdy zaprzestano lub zawieszono produkcję danego towaru objętego umową, na inny towar o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ, przy czym cena tego towaru zamiennego nie może przekraczać ceny towaru, na który została podpisana umowa. W przypadku zaprzestania lub zawieszenia produkcji towaru objętego umową Wykonawca winien udokumentować ten fakt.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)