Przeprowadzenie kampanii promocyjnej Powiatu Puławskiego w ramach projektu Promocja Powiatu Puławskiego w kontekście rozwoju inteligentnych specjalizacji regionu

Data publikacji 2014-12-19
Data zakończenia 2015-01-09 13:00:00
Instytucja Powiat Puławski
Miejscowość Puławy
Województwo lubelskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych,
  • Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 261671 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 793422005, 798230009, 793410006, 392941000, 482000000, 921112004, 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promocyjnej Powiatu Puławskiego w kontekście inteligentnych specjalizacji regionu.
2.W skład zamówienia wchodzi: 1)Zakup dwóch zestawów do prezentacji. W skład jednego zestawu do prezentacji wchodzi: (ścianka pop-up (1szt.), roll-up (1 szt.), rzutnik multimedialny (1 szt.), laptop z oprogramowaniem (1 szt.), ekran do prezentacji (1 szt.), namiot prezentacyjny (1 szt.); 2)Przenośny monitor wewnętrzny, minimum 80 cali 1 szt.; 3)Przygotowanie 2 filmów promocyjnych z dziedziny turystyki i biogospodarki wraz z prawami autorskimi (około 4 min) - 2szt.; 4)Przygotowanie spotu reklamowego (język polski i angielski) wraz z emisją w portalach internetowych, wraz z prawami autorskimi (30 s) (kampania krajowa i międzynarodowa) 1 szt.; 5)Emisja spotu reklamowego w kinach w Polsce (język polski i angielski) (kampania krajowa dla minimum 90 000 widzów) 1 szt.; 6)Przygotowanie i dostawa materiałów promocyjnych dla 3 rodzajów odbiorców (grafiki ręcznie wykonane pamiątkowe 400 szt.; koszulki z emblematami 800 szt.; pendrive 300 szt.; wskaźniki elektroniczne 200 szt.; kubki 800 szt.; torby ekologiczne 250 szt.; plecaki 250 szt.; długopisy 1000 szt.); 7)Przygotowanie i wydruk mapy atrakcji turystycznych wraz z prawami autorskimi - 10 000 szt.; 8) Przygotowanie i wydruk folderu promującego najważniejsze podmioty gospodarcze i jednostki naukowo-badawcze wraz z ofertą ich wzajemnej współpracy gospodarczej w dziedzinie biogospodarki w trzech językach wraz z prawami autorskimi - 3 000 szt.; 9)Aplikacja informatyczna (mapa interaktywna atrakcji turystycznych Powiatu Puławskiego) z interfejsem internetowym wraz z licencją na użytkowanie -1 szt.; 10)Aplikacja informatyczna (mapa interaktywna potencjału gospodarczego Powiatu Puławskiego) z interfejsem internetowym) wraz z licencją na użytkowanie -1 szt.; 11)Opracowanie bazy danych atrakcji turystycznych do aplikacji interaktywnej mapy atrakcji turystycznych wraz z prawami autorskimi - 1 szt.; 12) Opracowanie bazy danych do aplikacji mapy interaktywnej potencjału gospodarczego Powiatu Puławskiego, wraz z prawami autorskimi -1 szt.; 13) Opracowanie dokumentu: Strategia promocji gospodarczej powiatu puławskiego wraz z prawami autorskimi -1 szt.;
14)Opracowanie systemu identyfikacji wizualnej marki gospodarczej powiatu ( w tym przygotowanie księgi znaku, logotyp, projekty gadżetów promocyjnych dla biznesowych odbiorców kampanii, zasady stosowania identyfikacji wizualnej na stronach internetowych), wraz z prawami autorskimi -1 szt.; 15)Wydatki związane z administrowaniem projektu: zakup artykułów biurowych (długopisy 40 szt.; notatniki 40 szt.; papier A4 10 szt. ryz; papier fotograficzny A4 do drukarki 100 szt. kartek) i 2 szt. tonerów do drukarki oferowanej przez wykonawcę w poz. 17; 16) Telewizor minimum 60 cali -1 szt.; 17) Zakup drukarki kolorowej A3 -1 szt.; 18) Zakup drukarki kolorowej A3 -1 szt.; 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 i 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Puławski
Ulica Aleja Królewska 19
Nr domu 19
Miejscowość Puławy
Kod Pocztowy 24-100
Województwo lubelskie
Tel 081 886 11 36
Internet www.sppulawy.bip.lubelskie.pl
E-mail inwestycje@pulawy.powiat.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Tak
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 26/05/2015
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 62102032190000910200121392 z dopiskiem: Kampania promocyjna Powiatu Puławskiego.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena wyłącznie na podstawie oświadczenia
Wiedza Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie: a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie którego przedmiotem była dostawa materiałów promocyjnych, lub informacyjno - promocyjnych lub reklamowych o wartości co najmniej 50.000 zł brutto, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodu potwierdzającego, że zamówienie zostało wykonane należycie, oraz b) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie którego przedmiotem była produkcja filmu promocyjnego, lub filmu informacyjnego, lub filmu reklamowego lub spotu promocyjnego, spotu informacyjnego lub spotu reklamowego, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodu potwierdzającego, że zamówienie zostało wykonane należycie, oraz c) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie którego przedmiotem było opracowanie strategii rozwoju gospodarczego lub turystycznego lub strategii marketingowej. Zamawiający dopuszcza, aby zakres określony w lit. a)-c) był wykonany łącznie w ramach jednego zamówienia (kontraktu), lub łącznie w ramach większej ilości zamówień (kontraktów) pod warunkiem, że zakres określony w lit. a) został wykonany w ramach jednego zamówienia (kontraktu). Ocena warunku na podstawie oświadczenia i dokumentów. Dowodami są: 1) poświadczenie 2) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego zamówienia, wskazane w wykazie, o którym mowa wyżej zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.
Potencjał Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena wyłącznie na podstawie oświadczenia.
Zdolne Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena wyłącznie na podstawie oświadczenia
Sytuacja Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena wyłącznie na podstawie oświadczenia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Za główne dostawy lub usługi uznaje się dostawy lub usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt III.3.2) Wiedza i doświadczenie Ogłoszenia o zamówieniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w tym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy, muszą być dokonane w formie pisemnej (aneks), pod rygorem nieważności. 2. Przepisu ust. 1 nie stosuje się do zmian danych teleadresowych oraz danych osób upoważnionych do kontaktów i wykonywania praw i obowiązków, wskazanych w §13 umowy, co do których wystarczające będzie powiadomienie pisemne drugiej strony przez osoby upoważnione. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadkach, gdy: a) Zmiany terminu wykonania umowy: I. Zmiany spowodowane działaniem siły wyższej, przy czym za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, nieposiadające swojego źródła wewnątrz jednostki Wykonawcy, niemożliwe do przewidzenia, nieoczekiwane, zapobieżenie któremu nie było możliwe; II. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie prac przez Zamawiającego z przyczyn leżących po jego stronie; III. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością realizacji zamówienia w szczególności brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów potrzebnych do realizacji usług; IV. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy, mimo iż opóźnienie w wykonaniu Umowy będzie następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, jeżeli łącznie zachodzą następujące przesłanki: - Wykonawca powiadomi Zamawiającego najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu wykonania umowy o niemożliwości ukończenia zamówienia w tej dacie; - Wykonawca zaproponuje nowy termin wykonania umowy; - Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu zrekompensowanie powstałego opóźnienia, w tym przez przedłużenie okresu gwarancji. W takim przypadku Wartość Umowy zostanie obniżona o kwotę stanowiącą równowartość połowy kar umownych, które Wykonawca byłby zobowiązany zapłacić Zamawiającemu za takie opóźnienie. V. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. od I do III termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do wykonania przedmiotu Umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. b) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia Umowy (usługi/ dostawy zamienne): I. Zmiany technologiczne, w szczególności: - niedostępność na rynku urządzeń wskazanych w dokumentacji Umowy, a spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń; - pojawienie się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy; - pojawienie się nowszej technologii wykonania zaplanowanych usług pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji Umowy lub kosztów wykonywanych usług, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, - konieczność zrealizowania Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentach Umowy, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Umowy, - konieczność zrealizowania Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, - zaproponowanie równoważnych rozwiązań na etapie realizacji zamówienia z uwzględnieniem wymagań określonych ust.4 Wymagań wspólnych dla całości realizowanego zamówienia zawartych w zał. nr 7 do SIWZ. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały, urządzenia, usługi. II. Zmiany osobowe: - zmiana osób wskazanych w umowie może się odbyć jedynie w taki sposób, by zachowane zostały minimalne wymagania opisane w SIWZ, - zmiana Podwykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień § 5 umowy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje Umowę na innego dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym. c) inne zmiany: - zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; - konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację umowy, w ramach, którego realizowane jest zamówienie; - wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; - nastąpi zmiana warunków świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia; - konieczne będzie wydłużenie terminu wykonania umowy z powodu siły wyższej albo z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi Zamawiający, przy niezmienionej wartości zamówienia ogółem; -zmiana harmonogramu realizacji poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia nie powodująca zmiany terminu realizacji umowy nie wymaga aneksu do umowy, lecz musi być dokonana przez strony w formie pisemnej; -zmiana harmonogramu realizacji poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia powodująca zmiany terminu realizacji umowy wymaga aneksu w formie pisemnej i jest możliwa z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub ważnej przyczyny nie leżącej po stronie Wykonawcy; - konieczna będzie zmiana sposobu realizacji zamówienia, w szczególności z uwagi na funkcjonalność zamawianego przedmiotu zamówienia, jego lepsze dostosowanie do wymagań Zamawiającego czy lepsze dostosowanie do grupy docelowej będącej odbiorcami kampanii promocyjnej.
Kod kryterium B
Kryt 1p 94
Kryt 2 okres gwarancji sprzętu
Kryt 2p 6
Adres strony internetowej siwz www.sppulawy.bip.lubelskie.pl
Adres uzyskania siwz Powiat Puławski Al. Królewska 19, 24-100 Puławy
Data składania wniosków 09/01/2015
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce Kancelaria Ogólna Zamawiającego (parter, pokój 100): Powiat Puławski Al. Królewska 19, 24-100 Puławy
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Projekt Promocja Powiatu Puławskiego w kontekście rozwoju inteligentnych specjalizacji regionu jest współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa II. Infrastruktura ekonomiczna, Działanie 2.4 Schemat B ze środków europejskich i dotacji celowej. 2. Termin wykonania zamówienia: realizacja zamówienia nastąpi w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 26 maja 2015 r., w tym zgodnie z harmonogramem realizacji poszczególnych elementów zamówienia wskazanym w zał. Nr 7 do SIWZ. Ze względu na uzyskane przez Zamawiającego dofinansowanie zewnętrzne Wykonawca jest szczególnie zobowiązany do terminowej realizacji zamówienia. 3.Ze względu na brak możliwości technicznych umieszczenia w treści formularza Ogłoszenia o zamówieniu w poz. IV.2.1.) Kryteria oceny ofert w zakresie drugiego kryterium pełnego opisu kryterium okres gwarancji sprzętu Zamawiający poniżej umieścił pełny opis tego kryterium. Okres gwarancji sprzętu: rzutniki multimedialne (dotyczy projektora i lampy), laptopy z oprogramowaniem, przenośny monitor wewnętrzny min. 80 cali, telewizor min. 60 cali, drukarki kolorowe A3-6
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)