udostępnianie systemu oprowadzania audiowizualnego po terenie zespołu zamkowego w Malborku. Znak sprawy: Zp 21/2014

Data publikacji 2014-12-19
Data zakończenia 2015-02-10 09:00:00
Instytucja Muzeum Zamkowe w Malborku
Miejscowość Malbork
Województwo pomorskie
Branża
  • Nagrania dźwiękowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 414936 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323530002, 795300008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi pn. udostępnianie systemu oprowadzania audiowizualnego po terenie zespołu zamkowego w Malborku. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Zamkowe w Malborku
Ulica ul. Starościńska 1
Nr domu 1
Miejscowość Malbork
Kod Pocztowy 82-200
Województwo pomorskie
Internet www.zamek.malbork.pl
Regon 00027607328111
E-mail b.mizgala@zamek.malbork.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytucja kultury. Muzeum
Rodzaj zam inny Instytucja kultury. Muzeum
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10.000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 2. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca wpłaca wadium, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. O/Malbork Nr 55 2030 0045 1110 0000 0039 2450 z dopiskiem: Wadium - udostępnianie systemu oprowadzania audiowizualnego po MZM. Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 3. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Z jego treści winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 1. muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium lub zatrzymania wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenia oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Wiedza Postawiony warunek brzmi: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną usługę udostępniania systemu oprowadzania audiowizualnego turystów o wartości brutto nie mniejszej niż 400 000 zł. (słownie: czterysta tysięcy złotych) oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, wymienionych i opisanych w punkcie 6 i 10 niniejszej SIWZ.
Potencjał Postawiony warunek brzmi: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz zapewni do realizacji niniejszego zamówienia oznaczenie osób identyfikujących Wykonawcę - identyfikatory oraz urządzenia w ilości i o parametrach nie gorszych niż określone w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, wymienionych i opisanych w punkcie 6 i 10 niniejszej SIWZ.
Zdolne Postawiony warunek brzmi: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które winny znać język polski, angielski, niemiecki i rosyjski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację. Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, wymienionych i opisanych w punkcie 6 i 10 niniejszej SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenia oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1.wypełniony i podpisany Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2.oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, wyszczególnione w punkcie 6 niniejszej SIWZ; 3.parafowany przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną wzór umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ; 4.pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie) o ile ofertę składa pełnomocnik; 5.informację na temat części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzyć podwykonawcom (w Formularzu ofertowym).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku zmiany tras lub zasad zwiedzania zespołu zamkowego w Malborku, a w szczególności godzin i dni otwarcia dla zwiedzających.
Kod kryterium B
Kryt 1p 50
Kryt 2 Czas wprowadzenia zmian
Kryt 2p 50
Adres strony internetowej siwz www.zamek.malbork.pl
Adres uzyskania siwz Muzeum Zamkowe w Malborku ul. Starościńska 1, 82-200 Malbork
Data składania wniosków 10/02/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce siedziba Zamawiającego tj. sekretariat muzeum ul. Starościńska 1 w Malborku
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)