Przedmiotem zamówienia jest usługa: wykonanie i dostawa gad-żetów reklamowych wraz z oznakowaniem w ramach projektu PI - Opracowanie i upowszechnienie innowacyjnego narzędzia świadczenia kompleksowych usług doradczych

Data publikacji 2014-12-19
Data zakończenia 2014-12-29 11:00:00
Instytucja Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Materiały reklamowe,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 415450 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006, 392941000, 798230009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego gadże-tów reklamowych wraz z oznakowaniem:
a) Pendrive (Pamięć przenośna USB)
b) torba filcowa
c) teczka ofertowa
d) kalendarz książkowy
e) notes
w ramach projektu PI - Opracowanie i upowszechnienie innowacyjnego narzędzia świad-czenia kompleksowych usług doradczych, do dnia 09.01.2015 r.
Pendrive (Pamięć przenośna USB)
pojemność 2.0 8GB,
Kolor srebrny lub czarny,
Pracujący w interfejsie USB 2.0 zgodny również z wersją 1.1. Współpracujący z syste-mami: Windows ME/2000/XP/Vista/Windows 7 i nowszymi.
Wymiary: 34x14x4,5mm (+/-10%).
Materiał: metal/tworzywo.
Rodzaj znakowania: Grawer laserem
Wgrania danych wraz z ochroną danych przed skasowaniem oraz kopiowaniem (materiały do wgrania przedstawi zamawiający po zatwierdzeniu wzoru)
Torba filcowa
materiał: filc
Uchwyty do noszenia w dłoni wykonane z czarnej taśmy parcianej (długość ucha: 40 cm x 2,5 cm po wszyciu (+/- 10%) do jednego z uchwytów przyszyty pasek z filcu o szerokości 7,5 cm tworzący rączkę łączącą uchwyty torby z długością dopasowaną do szerokości paska, aby umożliwić zapięcie rączki na dwa zatrzaski.
Kolor: cała torba w kolorze grafitowym, górna obwoluta torby o wysokości 8 cm (+/- 10%) wraz z rączkami w kolorze szarym
Nadruk: wykonany metodą tłoczenia lub inną metodą nadruku dostosowaną do materiału na jednej stronie torby.
Teczka ofertowa
Format: 31 x 22 cm (+/- 5 mm dla każdego wymiaru) z gumką, 1 grzbiet;
Projekt indywidualny, nadruk cmyk;
Papier: kreda błysk 250g;
W środku: 2 skrzydełka poziome o szerokości ok 5 cm i jedna pionowa o szerokości ok 7 cm. Na dolnym skrzydełku wcięcia na umieszczenie wizytówki. Gumka w kolorze dobra-nym do projektu.
Notes
objętość: 50 kartek/kratka
format: 297x210mm
surowiec: papier 80g/m2, klejone po krótszym brzegu
Druk w full kolorze (4 x 0)
Kalendarz książkowy
format A5;
a) oprawa twarda, okładka zmiękczona pianką;
b) objętość nie mniej niż 340 stron;
c) blok szyty;
d) papier offset min. 70g., preferowany kolor chamois (żółto-kremowy)
e) projekt graficzny wykonawcy zgodny z Księgą wizualizacji znaku Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 oraz logiem projektu (łącznie 3 loga);
f) kalendarium:
układ: tydzień na rozkładówce;
daty wszystkich sobót, niedziel i świąt oznaczone w sposób odróżniający od dat wszystkich dni roboczych;
wszystkie święta zaznaczone w kalendarium muszą być świętami obchodzonymi w Polsce;
każdy dzień rozpisany na godziny - od 7 do 20;
numeracja tygodni;
znaki zodiaku, fazy księżyca, wschody i zachody słońca;
oznaczenia dni tygodnia, świąt oraz imienin w języku polskim;
część informacyjna: informacja o zamawiającym wraz z danymi teleadresowymi, plan roczny 2015, 2016, 2017, plan urlopowy, telefony alarmowe i informacyjne, plan mie-sięczny na rok 2015;
część informacyjna oraz teleadresowa zintegrowana z blokiem, - zakładka w formie ta-siemki, kolorystycznie dopasowanej do materiału pokryciowego z danymi Zamawiającego;
perforacja narożnika;
registry panoramiczne;
strona na początku kalendarza na której posiadacz może wpisać swoje dane;
u dołu każdej strony skrócone kalendarium z zaznaczeniem bieżącego miesiąca i tygodnia.
g) oprawa:
materiał skóropodobny, miękki, matowy;
kolor materiału pokryciowego granatowy - ostateczny wybór z wzornika Wykonawcy;
tłoczenie głębokie, suche znaków graficznych lub inną metodą pozwalającą uzyskać trwały efekt.
Na okładce: logotypy dostępne u zamawiającego
h) wklejka:
dwustronna, full kolor (4+4);
papier kredowy min. 120g.
wielkość wklejki dostosowana do wewnętrznych stron kalendarza. Umiejscowienie wraz z treścią do uzgodnienia z Zamawiającym.
Gwarancja na produkty: 12 miesięcy
Wszystkie artykuły promocyjne powinny być oznakowane zgodnie z zapisami dokumentu Obowiązki Beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów dofinansowanych ze środków EFS na lata 2007-2013, a także ze wzorami ob-owiązującym w projekcie PI Opracowanie i upowszechnienie innowacyjnego narzędzia świadczenia kompleksowych usług doradczych. Wzory zostaną udostępnione Wykonawcy przed wykonaniem zlecenia
Ostateczne modele/wzory powyższych gadżetów do uzgodnienia z Zamawiającym
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie
Ulica Plac Generała Józefa Bema 3
Nr domu 3
Miejscowość Olsztyn
Kod Pocztowy 10-516
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 89 5211250, 5211286
Fax 89 5211260
Internet www.wmarr.olsztyn.pl
Regon 51019821400000
E-mail a.pilarczyk@wmarr.olsztyn.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Spółka Akcyjna
Rodzaj zam inny Spółka Akcyjna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy. polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia opisanego w pkt 3 SIWZ
Czas D
Data zakończenia 09/01/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 22 ustawy
Wiedza Warunek spełni Wykonawca, który wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krót-szy - w tym okresie), wykonał należycie co najmniej 2 usługi obejmujące swoim zakresem wykonanie i dostawę gadżetów promocyjnych wraz z oznakowaniem, o łącznej wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku, będzie wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia dzia-łalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem nazwy i adresu zamawiającego, miejsca i zakresu wykonania usługi, czasu realizacji i wartości wykonanych usług oraz dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzedzającym są: a) Poświadczenie odbiorcy usługi, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywa-nych usług okresowych lub ciągłych, poświadczenie to powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub b) Oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. a; c) W przypadku, gdy podmiotem, na rzecz którego wykonano usługi wskazanej przez Wykonawcę w wykazie, o którym mowa wyżej, jest Warmińsko Mazur-ska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt a i b. INFORMACJA O POSIADANIU WIEDZY I DOŚWIADCZENIA (wykaz wykonywanych usług) wg. załącznika nr 4
Potencjał Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 22 ustawy
Zdolne Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 22 ustawy.
Sytuacja Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 22 ustawy. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9.1. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz ofertowy załącznik nr 1. 2. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawia-jącym zgodnie z załącznikiem nr 6. 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w pkt 9.1 (tabela) Lp. 2 ppkt od 2 do 3 (z wyłączeniem oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu). Ponadto, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: 1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 2. Zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego bądź zasad realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać wy-łącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 4. Każda zmiana postanowień niniejszej Umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Doświadczenie w zakresie realizacji usług dostawy gadżetów reklamowych wraz z oznakowaniem
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.wmarr.olsztyn.pl
Adres uzyskania siwz Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie Plac Gen. Józefa Bema 3 10-516 Olsztyn
Data składania wniosków 29/12/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie Plac Gen. Józefa Bema 3 10-516 Olsztyn
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie dotyczy projektu / programu finansowanego ze środków UE w ramach PI Opracowanie i upowszechnienie innowacyjnego narzędzia świadczenia kompleksowych usług doradczych współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Umowa o dofinansowanie projektu nr: POKL.08.02.01-28-001/12-00z dnia 23.07.2012 r., aneks nr 2 z dnia 16.05.2014 r. Zamówienie jest finansowane w 100% w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)