188/ZP/14 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 207 000 euro na dostawy sprzętu, oprogramowania, macierzy i akcesoriów komputerowych dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi.

Data publikacji 2014-12-19
Data zakończenia 2014-12-30 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 415626 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu, oprogramowania i akcesoriów komputerowych dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi.
1 Części i akcesoria:
1.1 Procesor
1.2 Płyta główna
1.3 Dysk SSD 256GB SATA 2,5
1.4 Dysk 3,5 2 TB
1.5 Pamięć DDR3 8GB Dual
1.6 NAGRYWARKA BLU-RAY
1.7 Monitor 23
1.8 Zasilacz 630W
1.9 OBUDOWA
1.10 Płyta główna
1.11 Zasilacz MODECOM Feel 550
1.12 Drukarka A4 +kabel USB 3m
1.13 Urządzenie wielofunkcyjne A4 +kabel USB 3m
1.14 Drukarka A4 +kabel USB 3m
1.15 Zestaw komputerowy
1.16 Ksero A4 A3
1.17 Dysk 3,5 SATA
1.18 Dysk 2,5 SATA
1.19 Karta FC
1.20 Dysk Zewnetrzny
1.21 Nagrywarka BLU-RAY
1.22 Nagrywarka DVD
1.23 Hard Drive HDD Duplicator Dock
1.24 Klawiatura
1.25 Mysz
1.26 Pamięć DDR3
1.27 Pamięć DDR2
1.28 Mysz
1.29 Klawiatura
2 Oprogramowanie
2.1 Windows 8.1 Prof. 64 bit
2.2 Windows 8.1 Enterprise 64 bit
2.3 Office 2013
3 Osprzęt
3.1 Kabel
3.2 Kabel
3.3 Patch cord LC PC-SC PC duplex
3.4 Patch cord LC PC-SC PC duplex
3.5 Patch cord FC-FC duplex
3.6 Patch cord FC-FC duplex
4 Sprzęt
4.1 Switch
4.2 Switch
4.3 Moduł SFP
4.4 Moduł SFP
4.5 Niszczarka dokumentów i płyt
4.6 Zasilacz uniwersalny
4.7 Rozgałęziacz gniazd RJ-45
4.8 Płyty czyste Blu-Ray
5 Sprzęt serwerowy i rozbudowa środowiska terminalowego
5.1 Serwer terminalowy
5.2 Serwer bazodanowy
5.3 Serwer Plików
5.4 Certyfikat zaufany do poczty elektronicznej
5.5 Licencja Vsphere 5.5 Std 1Proc
5.6 Licencja na system operacyjny do serwerów
5.7 Load Balancer
5.8 Karta sieciowa do serwera
5.9 Licencja NetGate
5.10 Licencje Qlogic
5.11 Moduł SFP (Opis w załączniku)
5.12 Macierz A
5.13 Macierz B

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika
Ulica ul. Pabianicka 62
Nr domu 62
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 93-513
Województwo łódzkie
Tel 042 6895910, 6895912
Fax 042 6895911
Internet www.kopernik.lodz.pl
Regon 00029540300000
E-mail przetargi@kopernik.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 2
Wadium 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: PeKaO S.A. V Oddział/Łódź 78 1240 1545 1111 0000 1166 9960 do dnia składania ofert z zaznaczeniem: Wadium na dostawy sprzętu, oprogramowania, macierzy i akcesoriów komputerowych. Nr sprawy 188/ZP/14 3. Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego do dnia i godziny składania oferty. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wniesione w pieniądzu lub innych przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych formach. Jeżeli wadium będzie wniesione w formie gwarancji albo poręczenia to jego oryginał musi być załączony do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w pkt. 1. 6. Oferta nie zabezpieczona wymaganym przez ustawę wadium zostanie odrzucona. 7. Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2, i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 8. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające a) Certyfikat ISO 14001:2004 producenta oferowanego sprzętu - dokument potwierdzający załączyć do oferty - zgodnie z załącznikiem nr 2.2 b) Certyfikat ISO 9001:2008 producenta oferowanego sprzętu - dokument potwierdzający załączyć do oferty - zgodnie z załącznikiem nr 2.2
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: 1) wprowadzenia produktu zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu w którym dotychczasowy produkt zostanie wykreślony i zastąpiony produktem zmodyfikowanym lub udoskonalonym, 2) wycofania produktu z produkcji. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy produktu wycofanego z produkcji i zastąpienie go produktem zamiennym, 3) podwyższenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena netto, cena brutto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego, 4) obniżenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego, 5) zmiany polegającej na zamianie wykorzystanego asortymentu obejmującego powyższą umowę na asortyment nie wykorzystany z tej umowy z zastrzeżeniem, iż całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie, zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, 6) zmiany przedmiotowej/ produkt zamienny/ jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową oraz przy zachowaniu ceny jednostkowej, zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, 7) zmiana cen na korzyść Zamawiającego - w każdym przypadku, zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, 8) w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1 w terminie na jaki umowa została zawarta, termin ten ulegnie przedłużeniu o kolejne 30 dni
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy/realizacji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.kopernik.lodz.pl
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, Dział Zamówień Publicznych, ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź.
Data składania wniosków 30/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, Kancelaria szpitala, ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)