Dostawy mrożonek dla Miejskiej Jadłodajni U Świętego Antoniego we Włocławku (MJ.AZ.2420-16/2014)

Data publikacji 2014-12-22
Data zakończenia 2014-12-30 11:30:00
Instytucja Miejska Jadłodajnia "U Świętego Antoniego"
Miejscowość Włocławek
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Warzywa przetworzone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 417118 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 153311008, 153311709, 152110000, 152111001, 152200006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

III/1. Przedmiotem zamówienia są dostawy MROŻONEK dla Miejskiej Jadłodajni U Świętego Antoniego:

Część I zamówienia (warzywa mrożone):
a) Mieszanka warzywna - 7 składnikowa, składająca się z siedmiu spośród ośmiu wskazanych składników: kalafior, brokuł, marchew, fasola szparagowa, por, brukselka, seler, pietruszka; mrożona, w opakowaniu od 2 kg do 20 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 1200 kilogramów,
b) Kalafior - mrożony, w opakowaniu od 2 kg do 20 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 1050 kilogramów,
c) Mieszanka owocowa - składająca się z trzech spośród czterech wskazanych składników: czarna porzeczka, wiśnia, truskawka, śliwka; mrożona, w opakowaniu od 2 kg do 20 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu.; jednostka miary: kilogram, ilość: 800 kilogramów,
d) Marchew - kostka, w opakowaniu od 2 kg do 20 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 2500 kilogramów,
e) Włoszczyzna - mrożona, w opakowaniu od 2 kg do 20 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 1800 kilogramów,
f) Szpinak mrożony - w opakowaniu od 0,3 kg do 0,5 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 50 kilogramów.

Część II zamówienia (ryby):
a) Kotlet rybny z warzywami - okrągły od 50 g do 70 g, I gatunek, w opakowaniach papierowych od 2,5 kg do 10 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia jeden miesiąc od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 2400 kilogramów,
b) Filet rybny z Mintaja - w płacie od 150 g do 200 g, o maksymalnej zawartości glazury 7%, sucho mrożony, I gatunek, zamrożony, w opakowaniu foliowym od 5 kg do 10 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia jeden miesiąc od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 180 kilogramów,
c) Filet śledziowy Matias - I gatunek, w opakowaniu plastikowym od 1 kg do 5 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia jeden miesiąc od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 800 kilogramów.

2. Jakość wymienionego wyżej asortymentu nie może odbiegać od jakości towaru dostępnego w ogólnej sieci handlowej.
3. Wykonawca zapewnia transport MROŻONEK do magazynu w siedzibie zamawiającego na własny koszt, dlatego cena oferty musi zawierać koszty transportu i rozładunku.
4. Transport przedmiotowych artykułów, o których mowa w pkt. III/1 musi odbywać się w warunkach spełniających wymogi sanitarno - epidemiologiczne.
5. Miejscem dostaw jest magazyn Miejskiej Jadłodajni U Świętego Antoniego przy ul. Św. Antoniego 11 we Włocławku.
6. Ilość przedmiotowych artykułów, o których mowa w pkt. III/1 może ulec zmianie wartościowo maksymalnie o minus 15 % ogółem od wartości umowy na dostawy w/w przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający będzie zamawiał określoną partię towaru telefonicznie lub faksem z jednodniowym wyprzedzeniem, najpóźniej do godziny 13:00.
8. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy, ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego:
- dla części I zamówienia - nie częściej niż trzy razy w tygodniu każdorazowo do godziny 9:00,
- dla części III zamówienia - nie częściej niż jeden raz w tygodniu każdorazowo do godziny 9:00,
W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru dostawy braków ilościowych i jakościowych Wykonawca dostarcza towar wolny od wad jakościowych i uzupełnienia braki ilościowe: w terminie do dwóch godzin od momentu zgłoszenia reklamacji.
9. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez zamawiającego.

Opis

Część I zamówienia (warzywa mrożone):
a) Mieszanka warzywna - 7 składnikowa, składająca się z siedmiu spośród ośmiu wskazanych składników: kalafior, brokuł, marchew, fasola szparagowa, por, brukselka, seler, pietruszka; mrożona, w opakowaniu od 2 kg do 20 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram , ilość: 1200 kilogramów,
b) Kalafior - mrożony, w opakowaniu od 2 kg do 20 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 1050 kilogramów,
c) Mieszanka owocowa - składająca się z trzech spośród czterech wskazanych składników: czarna porzeczka, wiśnia, truskawka, śliwka; mrożona, w opakowaniu od 2 kg do 20 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu.; jednostka miary: kilogram, ilość: 800 kilogramów,
d) Marchew - kostka, w opakowaniu od 2 kg do 20 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 2500 kilogramów,
e) Włoszczyzna - mrożona, w opakowaniu od 2 kg do 20 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 1800 kilogramów,
f) Szpinak mrożony - w opakowaniu od 0,3 kg do 0,5 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 50 kilogramów.Część II zamówienia (ryby):
a) Kotlet rybny z warzywami - okrągły od 50 g do 70 g, I gatunek, w opakowaniach papierowych od 2,5 kg do 10 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia jeden miesiąc od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 2400 kilogramów,
b) Filet rybny z Mintaja - w płacie od 150 g do 200 g, o maksymalnej zawartości glazury 7%, sucho mrożony, I gatunek, zamrożony, w opakowaniu foliowym od 5 kg do 10 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia jeden miesiąc od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 180 kilogramów,
c) Filet śledziowy Matias - I gatunek, w opakowaniu plastikowym od 1 kg do 5 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia jeden miesiąc od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 800 kilogramów.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejska Jadłodajnia "U Świętego Antoniego"
Ulica ul. Św. Antoniego 11
Nr domu 11
Miejscowość Włocławek
Kod Pocztowy 87-800
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 54 4110380
Fax 54 4110380
Internet http://bip.jadlodajniawloclawek.pl
Regon 34083363300000
E-mail jadlodajnia@op.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 8
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu wykonawca wykazuje przez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu wykonawca wykazuje przez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu wykonawca wykazuje przez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu wykonawca wykazuje przez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu wykonawca wykazuje przez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. W przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy, Wykonawca niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie Zamawiającego, przytaczając podstawę prawną. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uwzględnienia zmiany urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy w przypadku, kiedy zmiany te są korzystne dla zamawiającego lub nie można było ich przewidzieć w chwili składania oferty przez Wykonawcę. 3. W przypadku zmian, o których stanowi pkt 1 w trakcie obowiązywania umowy, zmiana stawek podatku VAT na artykuły wymienione w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy, następuje z dniem wejścia w życie stosownych przepisów w tym zakresie, z zastrzeżeniem pkt 1 i 4. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności - z zastrzeżeniem pkt 5. 5. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian przewidzianych w pkt 1 - 3.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.jadlodajniawloclawek.pl/?app=przetargi
Adres uzyskania siwz Miejska Jadłodajnia U Świętego Antoniego, ul. Św. Antoniego 11, 87-800 Włocławek Biuro I piętro.
Data składania wniosków 30/12/2014
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce Miejska Jadłodajnia U Świętego Antoniego, ul. Św. Antoniego 11, 87-800 Włocławek Biuro I piętro.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Inne dokumenty Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2) Wypełniony i podpisany formularz cenowy. Wykonawca dołącza do oferty wyłącznie formularz cenowy dotyczący tej części zamówienia, na którą składa ofertę. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy W przypadku składania oferty na jedną lub dwie części przedmiotu zamówienia wykonawca winien złożyć ten dokument w jednym egzemplarzu. 4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W przypadku składania oferty na jedną lub dwie części przedmiotu zamówienia wykonawca winien złożyć ten dokument w jednym egzemplarzu. 5) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. W przypadku składania oferty na jedną lub dwie części przedmiotu zamówienia wykonawca winien złożyć ten dokument w jednym egzemplarzu. 6) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty na jedną lub dwie części przedmiotu zamówienia wykonawca winien złożyć ten dokument w jednym egzemplarzu.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)