Zakup i dostawa materiałów na potrzeby Miejskiego Zarządu Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu w roku 2015

Data publikacji 2014-12-23
Data zakończenia 2015-01-09 10:00:00
Instytucja Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu
Miejscowość Kędzierzyn-Koźle
Województwo opolskie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 263523 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 441110001, 444110004, 310000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów budowlanych , narzędzi i wyrobów budowlanych, elektrycznych i instalacyjnych ujętych w wykazach stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. Dostarczane materiały i artykuły budowlane muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych, pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać nazwę producenta, nienaruszone cechy pierwotne opakowania oraz muszą spełniać wszelkie wymagania określone prawem polskim co do zastosowania tego typu wyrobów i dopuszczenia ich do obrotu w Polsce i nie mogą nosić śladów wcześniejszego użytkowania.

Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczanego towaru. Przez sukcesywną dostawę należy rozmieć realizację każdego złożonego przez Zamawiającego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania określonych materiałów zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego.

Zamówienie będzie zawierać:

  • wykaz pozycji - przedmiotowo i ilościowo
  • nazwisko i imię osoby upoważnionej przez Zamawiającego

Termin dostawy poszczególnych partii materiałów następować winien w ciągu 2 dni roboczych liczonych od następnego dnia od otrzymania zamówienia przez Wykonawcę przesłanego faksem lub pocztą elektroniczną przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego.

Wykonawca zobowiązany jest dostarczać zamówione artykuły na własny koszt i ryzyko na adres Zamawiającego - Grunwaldzka 4-6 w Kędzierzynie-Koźlu (magazyn), w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00 lub w szczególnych przypadkach na wskazany przez Zamawiającego adres. Koszty załadunku, transportu do siedziby Zamawiającego oraz koszty rozładunku obciążają Wykonawcę.

Zamawiający informuje, że ilości i asortyment podane w formularzu cenowym są jedynie ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w czasie trwania umowy. Wykonawca nie będzie względem Zamawiającego wnosił roszczeń z tytułu zakupu mniejszej ilości materiałów niż określona w załącznikach nr 2, 3, 4 do SIWZ. Zamawiający w ramach podanych limitów i asortymentów będzie zamawiał ilości i rodzaj materiałów stosownie do bieżących potrzeb. Zamawiający przewiduje prawo opcji polegającej na tym, iż ostateczna ilość zamówionych rodzajowo materiałów będzie zależeć od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego, jednak zsumowana wartość brutto zamówionych materiałów nie może przekroczyć maksymalnej wartości brutto zawartej umowy.

Oferowane materiały muszą być dostosowane do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2004r. Nr 92 poz. 881) . Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawcy o przedłożenie wybranych artykułów celem oceny ich jakości. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia we wskazanym terminie pojedynczych egzemplarzy wskazanych produktów.

Wymagany minimalny okres przydatności do użytkowania, na poszczególne materiały wymienione w załączniku nr 2, 3, 4 do SIWZ nie może być krótszy niż 12 miesięcy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu
Ulica ul. Grunwaldzka 4-6
Miejscowość Kędzierzyn-Koźle
Kod Pocztowy 47-220
Województwo opolskie
Tel 77 4834981
Fax 77 4834981
Regon 53085931500000
E-mail kubickaa@mzbk.kedzierzynkozle.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/12/2015
Zaliczka Nie
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert tj. 08.01.2012r. - 08.01.2015r. , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej dwie sukcesywne dostawy o podobnym charakterze do niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż: I część zamówienia: 400.000,00zł brutto /słownie: czterysta tysięcy złotych/ II część zamówienia: 30.000,00 /słownie: trzydzieści tysięcy złotych brutto/ III część zamówienia: 300.000,00zł brutto /słownie: trzysta tysięcy złotych brutto/.
Wykonawca złoży także oświadczenie, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania. Ocena spełnienia warunków szczegółowych będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wypełnionego formularza /Doświadczenie Wykonawcy/, którego wzór stanowi załącznik nr 12 do SIWZ . Do załącznika nr 12 należy dołączyć dokumenty potwierdzające, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W przypadku ofert wspólnych, doświadczenie podlega sumowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty
  1. Wypełniony formularz oferty dla całości przedmiotu zamówienia, według wzoru - załącznik nr 1 (część I część II, część III do SIWZ wraz z odpowiednim załącznikiem nr 2, 3, 4 do SIWZ) lub wypełniony formularz dla ofert częściowych z odpowiednim załącznikiem.
  2. Zaakceptowane istotne postanowienia przyszłej umowy według wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ
  3. Podpisane oświadczeni kto reprezentuje firmę według wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ
  4. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom według wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ
  5. Podpisane oświadczenie Wykonawcy, ze spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych według wzoru - załącznik nr 8 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy
  1. Istotne postanowienia przyszłej umowy stanowią załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) z wyjątkiem:
    • Obniżenia cen towaru o procent zmiany ceny.
    • Zmiany nazwy towaru w przypadku kiedy nowy towar spełnia wszystkie parametry towaru, który przestał być wytwarzany.
    • Zmiany obowiązującej stawki VAT, o procent +/- zmienionej ustawowo stawki podatku.
    • Zmiany nazwy stron umowy, zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego / Wykonawcy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych.
    • Zaistnienia niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcie umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ dopuszcza się możliwości zmiany terminu realizacji umowy.
    • Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów asortymentu wskazanych w umowie - będzie ona dotyczyć zmiany ilości wskazanych w umowie i rodzajów asortymentu (ilości jednych, kosztem drugich) w ramach wartości umowy, bez konieczności zachowania formy pisemnej.
    • Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia przedmiotu umowy w ilości mniejszej niż określonej w SIWZ, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu roszczenie odszkodowawcze ani żądanie zapłaty za różnicę w przedmiocie umowy rzeczywiście zamówionym, a określonym w SIWZ.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.mzbk.kedzierzynkozle.pl
Adres uzyskania siwz Miejski Zarząd Budynków Komunalnych ul. Grunwaldzka 4, 47-220 Kędzierzyn - Koźle pok. nr 3
Data składania wniosków 09/01/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Miejski Zarząd Budynków Komunalnych ul. Grunwaldzka 6, 47-220 Kędzierzyn - Koźle sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Internet www.bip.mzbk.kedzierzynkozle.pl
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)