Dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych dla Gminy Oborniki Śląskie w roku 2015

Data publikacji 2014-12-23
Data zakończenia 2015-01-05 10:00:00
Instytucja Gmina Oborniki Śląskie
Miejscowość Oborniki Śląskie
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 263931 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301920001, 301976002, 301976442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych, piśmienniczych oraz druków na potrzeby Gminy Oborniki Śląskie wraz
z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do siedziby Zamawiającego, sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb, zgodnie z cenami jednostkowymi zawartymi
w załączniku nr 1A do oferty cenowej, określającym maksymalne ilości materiałów objętych postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
2) Dostawy będą wykonywane sukcesywnie, w zależności od potrzeb w terminie od podpisania umowy do 31.12.2015 r.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymagań Zamawiającego został określony w załączniku nr 1A stanowiącym integralną część SIWZ.
4) Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wcześniej nieużywanych, nieregenerowanych ani nieprefabrykowanych,
bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku.
5) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Równoważny produkt winien być określony z nazwy i poprzez podanie producenta.
6) Równoważność oferowanego produktu Wykonawca obowiązany jest wykazać poprzez wskazanie w przedkładanej ofercie właściwości produktu zamiennego (opis techniczno-użytkowy).
7) Za równoważne Zamawiający uznaje produkty fabrycznie nowe, nieregenerowane
i nieposiadające żadnych elementów pochodzących z recyklingu, czy też elementów wcześniej używanych, czy modyfikowanych.
8) Parametry techniczne i jakościowe równoważnych produktów eksploatacyjnych winny być takie same lub lepsze, jak parametry tej samej klasy produktów oryginalnych.
W szczególności zagwarantowana winna być nie gorsza wydajność.
9) Dostawa przedmiotu zamówienia przewidziana jest do budynków Urzędu Miejskiego
w Obornikach Śląskich przy ul. Trzebnickiej 1.
10) Wykonawca zapewnia:
a) dokonywanie zamówień za pośrednictwem faksu lub e-maila - Zamawiający pozostawia u siebie potwierdzenie wysłania zamówienia,
b) przyjmowanie zamówień w godz. od 7:30 do godz. 15:30, od poniedziałku do piątku,
c) dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby jednostki, która złożyła zamówienia,
w nieprzekraczalnych terminach, tj. w terminie 3 dni od dnia złożenia zamówienia na Wykonawcę.
11) Ilości wskazane w załączniku nr 1A do oferty cenowej są wielkościami szacunkowymi ustalonymi na podstawie zużycia przez okres 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty i mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w załączniku nr 1A do oferty cenowej. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych przez Zamawiającego.
12) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Oborniki Śląskie
Ulica ul. Trzebnicka 1
Nr domu 1
Miejscowość Oborniki Śląskie
Kod Pocztowy 55-120
Województwo dolnośląskie
Tel 071 3103519, 3103536
Fax 071 3102295
Internet www.oborniki-slaskie.pl
Regon 93193508100000
E-mail inwestycje@oborniki-slaskie.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia - w tym realizacja w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 głównych dostaw odpowiadających dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz danych zawartych w formularzu >Wykaz dostaw<
Potencjał O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, w tym: - posiadają opłacone ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia; - nie zalegają z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; - nie zalegają z opłacaniem podatków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz przedłożonej kserokopii opłaconej, aktualnej polisy OC.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.oborniki-slaskie.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Obornikach Ślaskich, ul. Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Ślaskie, pokój nr 24
Data składania wniosków 05/01/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Obornikach Ślaskich, ul. Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Ślaskie, Punkt Obsługi Interesanta
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)