Dostawa mebli laboratoryjnych dla potrzeb Zakładu Medycyny Sądowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; znak sprawy: AEZ/S-141/2014

Data publikacji 2014-12-23
Data zakończenia 2015-01-09 13:00:00
Instytucja Warszawski Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble,
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

Szczegóły

Numer ogłoszenia 418134 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391100006, 331920002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mebli dla Zakładu Medycyny Sądowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, wraz z montażem i ustawieniem, w podziale na następujące pakiety:
1) Pakiet 1: dostawa następujących mebli:
1) fotel do pobierania krwi - 1 szt.,
2) leżanka lekarska - 1 szt.,
3) szafa lekarska - 1 szt.,
spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.1 do SIWZ, wraz z montażem i ustawieniem, zgodnie z wymaganiami określonymi w ust. 3, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ;
2) Pakiet 2: dostawa następujących taboretów i krzeseł:
1) krzesło obrotowe CPT - 5 szt.,
2) wysokie krzesło obrotowe - 23 szt.,
3) krzesło obrotowe - 1 szt.,
4) taboret obrotowy - 23 szt.,
spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SIWZ, wraz z montażem i ustawieniem, zgodnie z wymaganiami określonymi w ust. 3, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych Pakietów został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1- 2.2 do SIWZ.
3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1) dostawa mebli objętych przedmiotem zamówienia do Zakładu Medycyny Sądowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, ul. Oczki 1, 02-007 Warszawa, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego;
2) montaż i ustawienie mebli w miejscach wskazanych przez Zamawiającego;
3) przekazanie mebli Zamawiającemu (Użytkownikowi), potwierdzone Protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Wzoru umowy

Opis

Pakiet 1: dostawa następujących mebli:
1) fotel do pobierania krwi - 1 szt.,
2) leżanka lekarska - 1 szt.,
3) szafa lekarska - 1 szt.,
spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.1 do SIWZ, wraz z montażem i ustawieniem, zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdz. III ust. 3 SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu 1 został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.1 do SIWZPakiet 2: dostawa następujących taboretów i krzeseł:
1) krzesło obrotowe CPT - 5 szt.,
2) wysokie krzesło obrotowe - 23 szt.,
3) krzesło obrotowe - 1 szt.,
4) taboret obrotowy - 23 szt.,
spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SIWZ, wraz z montażem i ustawieniem, zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdz. III ust. 3 SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu 2 został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Warszawski Uniwersytet Medyczny
Ulica ul. Żwirki i Wigury 61
Nr domu 61
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-091
Województwo mazowieckie
Tel 22 5720366
Fax 22 5720363
Internet www.wum.edu.pl
Regon 00028891700000
E-mail aez@am.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza W przypadku oferty składanej na Pakiet 2 Wykonawca składa wraz z ofertą Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ww. Wykazie dostaw co najmniej jednego zamówienia, które wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), polegającego na dostawie mebli, potwierdzonego załączonymi do oferty dowodami, że dostawa ta została wykonana należycie, o wartości brutto każdego ww. zamówienia nie mniejszej niż 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w ww. dokumentach i oświadczeniach.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 W przypadku oferty składanej na Pakiet 2, w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w Wykazie dostaw co najmniej jednego zamówienia, które wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), polegającego na dostawie mebli, potwierdzonego załączonymi do oferty dowodami, że dostawa ta została wykonana należycie, o wartości brutto każdego ww. zamówienia nie mniejszej niż 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku należy złożyć wraz z ofertą: - karty katalogowe producenta lub - inne dokumenty zawierające fotografie lub rysunki oferowanych mebli, potwierdzające zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych, w tym wymiarów oferowanych mebli, ze stanem faktycznym - w odniesieniu do każdego zaoferowanego modelu mebli objętych przedmiotem zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku: 1) wycofania z dystrybucji modelu oferowanego sprzętu i zastąpienia go modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich, jak model oferowany, lub który został udoskonalony, albo dodatkowo wyposażony, za cenę taką jak zaoferowana w postępowaniu; 2) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.wum.edu.pl
Adres uzyskania siwz Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02 - 091 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój 317
Data składania wniosków 09/01/2015
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pokój 317
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Rozbudowa i unowocześnienie Centrum Biostruktury w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym finansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Priorytet XIII, Działanie 13.1 Infrastruktura szkolnictwa wyższego, na podstawie umowy o dofinansowanie Projektu nr UDA-POIS.13.01-069/08-00 z dnia 6 marca 2012 r., aneksu nr UDA-POIS.13.01-069/08-01 z dnia 28 czerwca 2012 r., aneksu nr UDA-POIS.13.01-069/08-02 z dnia 25 marca 2013 r., aneksu nr UDA-POIS.13.01-069/08-03 z dnia 24 lipca 2013 r., aneksu nr UDA-POIS.13.01-069/08-04 z dnia 31 grudnia 2013 r., aneksu nr UDA-POIS.13.01-069/08-05 z dnia 31 stycznia 2014 r., aneksu nr UDA-POIS.13.01-069/08-06 z dnia 25 lutego 2014 r., aneksu nr UDA-POIS.13.01-069/08-07 z dnia 7 sierpnia 2014 r. oraz aneksu nr UDA-POIS.13.01-069/08-08 z dnia 16 września 2014 r
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)