1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mebli dla Zakładu Medycyny Sądowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, wraz z montażem i ustawieniem, w podziale na następujące pakiety:
1) Pakiet 1: dostawa następujących mebli:
1) fotel do pobierania krwi - 1 szt.,
2) leżanka lekarska - 1 szt.,
3) szafa lekarska - 1 szt.,
spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.1 do SIWZ, wraz z montażem i ustawieniem, zgodnie z wymaganiami określonymi w ust. 3, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ;
2) Pakiet 2: dostawa następujących taboretów i krzeseł:
1) krzesło obrotowe CPT - 5 szt.,
2) wysokie krzesło obrotowe - 23 szt.,
3) krzesło obrotowe - 1 szt.,
4) taboret obrotowy - 23 szt.,
spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SIWZ, wraz z montażem i ustawieniem, zgodnie z wymaganiami określonymi w ust. 3, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych Pakietów został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1- 2.2 do SIWZ.
3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1) dostawa mebli objętych przedmiotem zamówienia do Zakładu Medycyny Sądowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, ul. Oczki 1, 02-007 Warszawa, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego;
2) montaż i ustawienie mebli w miejscach wskazanych przez Zamawiającego;
3) przekazanie mebli Zamawiającemu (Użytkownikowi), potwierdzone Protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Wzoru umowy
OpisPakiet 1: dostawa następujących mebli:
1) fotel do pobierania krwi - 1 szt.,
2) leżanka lekarska - 1 szt.,
3) szafa lekarska - 1 szt.,
spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.1 do SIWZ, wraz z montażem i ustawieniem, zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdz. III ust. 3 SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu 1 został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.1 do SIWZPakiet 2: dostawa następujących taboretów i krzeseł:
1) krzesło obrotowe CPT - 5 szt.,
2) wysokie krzesło obrotowe - 23 szt.,
3) krzesło obrotowe - 1 szt.,
4) taboret obrotowy - 23 szt.,
spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SIWZ, wraz z montażem i ustawieniem, zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdz. III ust. 3 SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu 2 został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.2 do SIWZ. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Warszawski Uniwersytet Medyczny
|
Ulica |
ul. Żwirki i Wigury 61
|
Nr domu |
61
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02-091
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 5720366
|
Fax |
22 5720363
|
Internet |
www.wum.edu.pl
|
Regon |
00028891700000
|
E-mail |
aez@am.edu.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
30
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
W przypadku oferty składanej na Pakiet 2 Wykonawca składa wraz z ofertą Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ww. Wykazie dostaw
co najmniej jednego zamówienia, które wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), polegającego na dostawie mebli, potwierdzonego załączonymi do oferty dowodami, że dostawa ta została wykonana należycie, o wartości brutto każdego ww. zamówienia nie mniejszej niż 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w ww. dokumentach i oświadczeniach.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
W przypadku oferty składanej na Pakiet 2, w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w Wykazie dostaw co najmniej jednego zamówienia, które wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), polegającego na dostawie mebli, potwierdzonego załączonymi do oferty dowodami, że dostawa ta została wykonana należycie, o wartości brutto każdego ww. zamówienia nie mniejszej niż 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku należy złożyć wraz z ofertą:
- karty katalogowe producenta
lub
- inne dokumenty zawierające fotografie lub rysunki oferowanych mebli,
potwierdzające zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych, w tym wymiarów oferowanych mebli, ze stanem faktycznym - w odniesieniu do każdego zaoferowanego modelu mebli objętych przedmiotem zamówienia.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku:
1) wycofania z dystrybucji modelu oferowanego sprzętu i zastąpienia go modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich, jak model oferowany, lub który został udoskonalony, albo dodatkowo wyposażony, za cenę taką jak zaoferowana w postępowaniu;
2) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.wum.edu.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02 - 091 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój 317
|
Data składania wniosków |
09/01/2015
|
Godzina składania wniosków |
13:00
|
Miejsce |
Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pokój 317
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Rozbudowa i unowocześnienie Centrum Biostruktury w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym finansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Priorytet XIII, Działanie 13.1 Infrastruktura szkolnictwa wyższego, na podstawie umowy o dofinansowanie Projektu nr UDA-POIS.13.01-069/08-00 z dnia 6 marca 2012 r., aneksu nr UDA-POIS.13.01-069/08-01 z dnia 28 czerwca 2012 r., aneksu nr UDA-POIS.13.01-069/08-02 z dnia 25 marca 2013 r., aneksu nr UDA-POIS.13.01-069/08-03 z dnia 24 lipca 2013 r., aneksu nr UDA-POIS.13.01-069/08-04 z dnia 31 grudnia 2013 r., aneksu nr UDA-POIS.13.01-069/08-05 z dnia 31 stycznia 2014 r., aneksu nr UDA-POIS.13.01-069/08-06 z dnia 25 lutego 2014 r., aneksu nr UDA-POIS.13.01-069/08-07 z dnia 7 sierpnia 2014 r. oraz aneksu nr UDA-POIS.13.01-069/08-08 z dnia 16 września 2014 r
|
Czy unieważnienie |
Nie
|