Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 1: 16 komputerów stacjonarnych z klawiaturą i myszą, 2 monitory, 1 notebook wraz z oprogramowaniem, Zadanie 2: Serwer z montażem i instalacją, Zadanie 3: Monitor interaktywny i Ekran ramowy

Data publikacji 2014-12-29
Data zakończenia 2015-01-09 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Wrocławski
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Sprzęt elektroniczny,
  • Systemy operacyjne,
  • Serwery,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 264823 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002, 302133008, 486200000, 489000007, 302131006, 302313000, 317100006, 488200002, 302313206, 386534001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska Uniwersytetu Wrocławskiego realizowana w trzech Zadaniach:
1.1. Przedmiotem zamówienia dla Zadania 1 jest dostawa 16 komputerów stacjonarnych z klawiaturą i myszą, 2 monitorów, 1 notebooka wraz z oprogramowaniem,
1.2. Przedmiotem zamówienia dla Zadania 2 jest dostawa serwera z montażem i instalacją,
1.3. Przedmiotem zamówienia dla Zadania 3 jest dostawa monitora interaktywnego i ekranu ramowego.
12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach nr 4a, 4b, 4c do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia/Opis oferowanego produktu. Zadania 1, 2, 3.
3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa wzór umowy dla Zadania 1, 2, 3 stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 16 komputerów stacjonarnych z klawiaturą i myszą, 2 monitorów, 1 notebooka wraz z oprogramowaniem
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 4a do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia/Opis oferowanego produktu. Zadanie 1.
2. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia dla Zadania 2 jest dostawa serwera z montażem i instalacją.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 4b do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia/Opis oferowanego produktu. Zadanie 2.
2. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZPrzedmiotem zamówienia dla Zadania 3 jest dostawa monitora interaktywnego i ekranu ramowego.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 4c do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia/Opis oferowanego produktu. Zadanie 3.
2. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Wrocławski
Ulica pl. Uniwersytecki 1
Nr domu 1
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-137
Województwo dolnośląskie
Tel 071 3752234
Fax 071 3752472
Internet www.uni.wroc.pl
Regon 00000130100000
E-mail bzp@uni.wroc.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: spełniają następujący warunek szczegółowy: Wykonawca powinien wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie: dla Zadania 1: co najmniej jedną dostawę komputerów stacjonarnych o wartości dostawy nie mniejszej niż 20 000 zł brutto. dla Zadania 2: co najmniej jedną dostawę serwera/serwerów o wartości dostawy nie mniejszej niż 10 000 zł brutto. dla Zadania 3: co najmniej jedną dostawę monitora/monitorów interaktywnych o wartości dostawy nie mniejszej niż 6000 zł brutto. Jedna dostawa oznacza dostawę wykonywaną w ramach jednej umowy. Zamawiający zastrzega, że są to główne dostawy, jakie powinien wykazać Wykonawca. Do przeliczenia wartości finansowych występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale V pkt. 1 ppkt 1) i 2) SIWZ. Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca zobowiązany jest wskazać: dla Zadania 1: co najmniej jedną dostawę komputerów stacjonarnych o wartości dostawy nie mniejszej niż 20 000 zł brutto. dla Zadania 2: co najmniej jedną dostawę serwera/serwerów o wartości dostawy nie mniejszej niż 10 000 zł brutto. dla Zadania 3: co najmniej jedną dostawę monitora/monitorów interaktywnych o wartości dostawy nie mniejszej niż 6000 zł brutto Jedna dostawa oznacza dostawę wykonywaną w ramach jednej umowy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające wypełnione i podpisane Załączniki nr 4a, 4b, 4c do SIWZ (zależnie od Zadania na jakie składana jest oferta) pn.: Opis przedmiotu zamówienia/Opis oferowanego produktu
Inne dokumenty 1. Inne dokumenty: 1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Kalkulację cenową - załącznik nr 1a do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik. 5) Jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz www.uni.wroc.pl
Adres uzyskania siwz www.uni.wroc.pl
Data składania wniosków 09/01/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Uniwersytet Wrocławski Biuro Zamówień Publicznych ul. Kuźnicza 49/55 50-138 Wrocław
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1, 2 i 2a ustawy Pzp. 2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających 3. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 4. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów 5. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów, każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty i oświadczenia wystawione na niego w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w tym dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Pozostałe dokumenty i oświadczenia podmioty składają wspólnie tj. warunki w nich określone są spełnione gdy spełnia je podmiot składający ofertę wspólną lub podmioty spełniają je łącznie. 6. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach projektu. Akademia Rozwoju- kluczem wzmocnienia kadr polskiej gospodarki realizowanego przez Uniwersytet Wrocławski w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV, Działanie 4.3- Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni w obszarach kluczowych w kontekście celów Strategii Europa 2020, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)