UMW/AZ/PN-76/14: Prenumerata naukowych czasopism wydawców zagranicznych wraz z seriami i suplementami na 2015 rok

Data publikacji 2014-12-30
Data zakończenia 2015-01-09 09:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Czasopisma,
  • Usługi bazy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 265733 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 222120009, 799800007, 723200004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, terminowa dostawa czasopism wydawców zagranicznych oraz dostęp on-line do wskazanych tytułów w prenumeracie na 2015 rok wraz z seriami i suplementami, wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Parkowej 1/3 50-616 Wrocław.
2. Zamawiana prenumerata obejmuje 38 tytułów czasopism wraz z seriami i suplementami wg 3 różnych modeli subskrypcji (print, print+online lub online) oraz bezpłatnymi dostępami online przysługującymi z tytułu prenumeraty drukowanej, które Wykonawca wskaże poprzez zaznaczenie w kolumnie: Bezpłatny dostęp online.
3. Załącznik nr 1 zawiera tytuły czasopism, ich ISSN, nazwę wydawcy oraz model subskrypcji.
4. Dostawa czasopism w wersji print powinna następować w trybie standardowym sukcesywnie w ciągu 2015 r., a po jego upływie, aż do wyczerpania numerów lub tytułów wydanych w 2015 roku, w możliwie najkrótszym terminie od ich opublikowania, lecz nie później niż do 31.03.2016 r.
5. Wykonawca zapewni dostęp online do prenumerowanych czasopism w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Do Dostawcy należy zakwalifikowanie Zamawiającego do odpowiedniej grupy tier przy uwzględnieniu poniższych danych:
- typ biblioteki: biblioteka naukowa, biblioteka uczelni wyższej;
- typ szkoły: uniwersytet medyczny;
- nadawane stopnie: lic., mgr, dr, dr hab.;
- FTE:
a) studenci stacjonarni + pracownicy naukowi - 4.134 + 1.070
b) studenci ogółem + pracownicy naukowi - 5.349 + 1.070
- instytucja/jednostka rządowa - tak (jednostka sektora finansów publicznych)
- instytucja non-profit - tak
6. Zamawiający będzie miał zapewniony dostęp do prenumerowanych czasopism ze wszystkich komputerów znajdujących się na terenie siedziby Zamawiającego i jego podjednostek, identyfikujących się zgłoszonymi numerami IP oraz za pośrednictwem serwera HAN. Lista autoryzowanych adresów IP będzie stanowić Załącznik nr 2 do umowy.
7. Wykonawca zapewni dostęp do miesięcznych zbiorczych analiz statystycznych dotyczących wykorzystania czasopism elektronicznych przez Zamawiającego.
8. Pakiet prenumerowanych czasopism elektronicznych objęty będzie prawem do archiwizacji, a Zamawiający zachowa dostęp do wydań, które ukazały się do czasu wygaśnięcia prenumeraty.
9. Wykonawca jest zobowiązany uruchomić, nie później niż do 31.01.2015 r., serwis elektroniczny do udostępniania czasopism online, w odniesieniu do tytułów dostępnych w ramach modelu print+online i online oraz dostępów bezpłatnych przysługujących z tytułu prenumeraty drukowanej. Zamawiający nie dopuszcza udostępniania czasopism w wersji elektronicznej na zasadzie podawania linków do stron wydawcy i rejestracji na tych stronach.
10. Wykonawca powinien posiadać serwis elektroniczny do obsługi prenumeraty czasopism, dostępny dla Zamawiającego w trybie online (realizacja prenumeraty, reklamacje, itp.).
11. Wykonawca będzie zobowiązany do potwierdzania zgłoszeń reklamacyjnych ilościowych i jakościowych otrzymywanych od zamawiającego oraz ich realizacji w terminie nie dłuższym niż 2 miesiące.
12. Zamawiający i Wykonawca wskażą osoby odpowiedzialne za współpracę i uprawnione do kontaktów.
13. Wykonawca zapewnia całkowitą obsługę odpraw celnych dostarczanych czasopism i ponosi wszystkie związane z tym koszty.
14. Cena oferowana za prenumeratę obejmuje wszystkie należności związane z realizacją dostawy i uwzględnia rabaty gwarantowane uczestnikom konsorcjów:
- cena DDP dla czasopism wydawanych przez Elsevier,
- cena DDP dla czasopism wydawanych przez Wiley Blackwell,
- cena DDP dla czasopism wydawanych przez Springer,
- cena DDP dla czasopism wydawanych przez BMJ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Ulica ul. Pasteura 1
Nr domu 1
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-367
Województwo dolnośląskie
Tel 71 784 11 74; 784 11 73
Fax 71 784 00 45
Internet www.umed.wroc.pl
Regon 00028898100000
E-mail monika.komorowska@am.wroc.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/03/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w postępowaniu UMW/AZ/PN-76/14
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena na zasadzie spełnia / nie spełnia
Wiedza Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w wypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje min. dwie dostawy czasopism zagranicznych o wartości brutto minimum 150 000,00 PLN każda (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy PLN i 00/100). Dla wartości wskazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli średni kurs nie będzie w tym dniu publikowany, to Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania
Potencjał Na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena na zasadzie spełnia / nie spełnia
Zdolne Na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena na zasadzie spełnia / nie spełnia
Sytuacja Na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena na zasadzie spełnia / nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy Formularz Ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - jeżeli dotyczy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający, zgodnie z art. 144 Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian umowy, w razie: a) zmiany stawki podatku VAT dla dostaw należących do przedmiotu zamówienia w toku wykonywania umowy - do wynagrodzenia Wykonawcy netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; b) wejścia w życie innych, niż wymienione w lit. a, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; c) zmiany danych dotyczących oznaczenia Zamawiającego i/lub Wykonawcy; d) zmian organizacyjnych Zamawiającego (między innymi zmiany miejsca dostawy)
Kod kryterium B
Kryt 1p 94
Kryt 2 Częstotliwość generowania statystyk (liczba wejść do tytułu czasopisma i liczba ściągniętych pełnych tekstów tytułu czasopisma)
Kryt 2p 5
Kryt 3 Możliwość customizacji platformy
Kryt 3p 1
Adres strony internetowej siwz www.umed.wroc.pl
Adres uzyskania siwz Zespół ds. Zamówień Publicznych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, 50-368 Wrocław, ul. Mikulicza - Radeckiego 5; pokój 221
Data składania wniosków 09/01/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Zespół ds. Zamówień Publicznych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, 50-368 Wrocław, ul. Mikulicza - Radeckiego 5; pokój 221
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)