zakup i dostawa mebli i wyposażenia do 2 apartamentów w UW Hera przy ul. Belwederskiej 26/30 w Warszawie

Data publikacji 2014-12-30
Data zakończenia 2015-01-09 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Warszawski
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Meble,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 421462 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002, 391000003, 397000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.zakup, dostawa i montaż mebli i wyposażenia do dwóch apartamentów w UW HERA przy ul. Belwederskiej 26/30 w Warszawie.
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia oznacza dostawę mebli i wyposażenia wraz z transportem, montażem, ustawieniem we wskazanych pomieszczeniach, podłączeniem do istniejących instalacji technicznych oraz uruchomieniem.
3. Wykonawca przed wykonaniem mebli i zakupem wyposażenia skontaktuje się z kierownikiem obiektu w celu sporządzenia protokołu uzgodnień, gdzie zostaną potwierdzone konkretne dane niezbędne do wykonania mebli (wymiar, kolor, rodzaj tapicerki) oraz planowany termin dostawy mebli i wyposażenia.
4. Przed planowaną dostawą (minimum dwa dni) Wykonawca skontaktuje się telefonicznie z osobami wyznaczonymi przez Zamawiającego celem potwierdzenia terminu dostawy zamówionych mebli.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Warszawski
Ulica ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
Nr domu 26/28
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-927
Województwo mazowieckie
Tel 022 5520360
Fax 022 5522507
Internet www.uw.edu.pl
Regon 00000125800000
E-mail dzp@adm.uw.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 42
Wadium 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium (jeżeli dzień wniesienia wadium wypada dla Zamawiającego w dniu ustawowo wolnym od pracy - stosuje się kurs z pierwszego dnia roboczego następującego po tym dniu. Dni robocze - dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, obowiązujących w Polsce). W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, w tytule przelewu należy wpisać wadium i numer postępowania.
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca wykaże główne dostawy wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez główne dostawy należy rozumieć wykonanie minimum 3 (trzech) dostaw mebli wraz z montażem, o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 brutto każda.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.uw.edu.pl
Adres uzyskania siwz UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych pok. 32 ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
Data składania wniosków 09/01/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych pok. 32 ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Inne dokumenty 1) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii, 2) dowód wniesienia wadium (wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału.
Informacje dodatkowe 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, przy spełnieniu wymogów określonych w ust. 4. Odwołania i wszelka korespondencja związana z odwołaniem może być przekazywana wyłącznie w formie pisemnej lub faksem. Oferty muszą być złożone wyłącznie w formie pisemnej. 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane do Zamawiającego uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do Zamawiającego na adres podany w ust. 5, przed upływem wymaganego terminu. 4. Zamawiający pracuje (z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w Zarządzeniu Rektora UW) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Silvana Królikowska - Dział Zamówień Publicznych -w sprawach proceduralnych- tel. 22 55-22-510. Adres, na który należy przesyłać korespondencję: UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych pok. 32 ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)