DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W KLESZCZOWIE PRZY UL.SPORTOWEJ 8 I UL. SPORTOWEJ 3

Data publikacji 2014-12-31
Data zakończenia 2015-01-15 11:00:00
Instytucja "SOLPARK KLESZCZÓW" Sp. z o.o.
Miejscowość Kleszczów
Województwo łódzkie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Oleje zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Cukier i produkty pokrewne,
  • Kawa, herbata i podobne produkty,
  • Przyprawy i przyprawy korzenne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 424016 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 154110002, 156000004, 158000006, 158300005, 158600004, 158700007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do SOLPARK KLESZCZÓW Sp. z o.o. z siedzibą w Kleszczowie, przy ul. Sportowej 8 i ul. Sportowej 3.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 so SIWZ.
Przedmiot zamówienia określony w pkt. 4.1. obejmuje produkty wysokiej jakości, spełniające wymagania dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadające ważne terminy przydatności do spożycia (nie krótszy niż ¾ okresu przydatności od daty produkcji). Dostarczane produkty winny być wysokiej jakości zdrowotnej, zapewniających bezpieczeństwo konsumenta oraz odpowiadać normom i standardom określonym w obowiązujących przepisach prawnych w tym Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 roku. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 ze zm.) i deklarowanej przez producenta w jego oznakowaniu. Produkty powinny posiadać odpowiednie walory smakowe, zapachowe i sensoryczne dla danego produktu.
Przedmiot zamówienia tj. artykuły spożywcze dostarczane będą przez Wykonawcę
w opakowaniach jednostkowych oraz transportowych (zbiorczych) wykonanych z materiałów przeznaczonych do kontaktów z żywnością. Każde opakowanie musi zawierać etykietę informacyjną zawierającą dane: nazwę i adres producenta, nazwę produktu, datę produkcji, termin przydatności do spożycia (nie krótszy niż ¾ okresu przydatności od daty produkcji).
Przedmiot zamówienia musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym
i biochemicznym obniżającym jego wartość użytkową. Opakowania jednostkowe dla produktów muszą być suche, czyste i bez uszkodzeń mechanicznych i obcych zapachów oraz powinny zapewnić ochronę przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz zanieczyszczeniami, jak również odpowiednie warunki w czasie przechowywania i transportu.
Częstotliwość dostaw: Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb zamawiającego nie częściej niż 3 razy w tyg., na podstawie zamówień częściowych. Dostawa następować będzie w dniach pracy obiektu (od poniedziałku do soboty z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach uzgodnionych przez Zamawiającego z Wykonawcą w okresie czasowym od 6:00 do 11:00.
Transport do siedziby Zamawiającego powinien być realizowany środkami transportu dostosowanymi do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania towarów do obiektów Zamawiającego transportem na własny koszt i ryzyko.
Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczonego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego (strefa magazynowa lub strefa przyjęcia towaru).
Wielkość poszczególnych dostaw Zamawiający będzie zgłaszał z dwudniowym wyprzedzeniem na podstawie pisemnego zamówienia wysłanego w formie elektronicznej na adres e-mail.
W sytuacji, gdy skorzystanie ze skrzynki e-mailowej nie będzie możliwe z powodu usterek technicznych dopuszcza się porozumiewanie za pomocą telefonu bądź fax-u. Przy czym zaznaczamy, że Wykonawca jest zobowiązany do odesłania potwierdzenia otrzymania zamówienia na adres e-mail, z którego zamówienie zostało złożone w terminie nie później niż
6 godzin od złożenia zamówienia ze wskazaniem planowanej daty dostawy (dzień oraz godzina). W sytuacji, gdy skorzystanie ze skrzynki e-mailowej nie będzie możliwe z powodu usterek technicznych dopuszcza się potwierdzenie przyjęcia zamówienia za pomocą telefonu bądź fax-u. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty zamówienia do godziny 15:30 przed dniem realizacji.
Ilość asortymentu będącego przedmiotem zamówienia określona w kalkulacji cenowej produktów stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego ograniczenia ilości i związanej z nią wartości przedmiotu umowy do faktycznie zamówionego asortymentu (w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie obowiązywania niniejszej umowy wynikających z rodzaju diet klientów oraz ze zmiennej ilości klientów Zamawiającego uzależnionych od zakresu zarezerwowanych szkoleń, konferencji, eventów, sezonu w związku z zakresem świadczonych usług i prowadzonej przez Zamawiającego działalności).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany rodzaju asortymentu w czasie wykonywania umowy jeżeli produkt zaoferowany przez Wykonawcę zostanie wycofany z produkcji - w tej sytuacji po uzgodnieniu z Zamawiającym, Wykonawca może zaproponować inny produkt równoważny nie gorszy jakościowo po cenach zaproponowanych dla produktu wycofanego.
W pozycjach dotyczących produktów wskazanych z nazwy handlowej Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (jak zapach, barwa, konsystencja) gramaturę/pojemność, a także zawierające
w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. W przypadku gdy Wykonawca będzie oferował artykuł równoważny, ma obowiązek zaznaczyć ten fakt w formularzu kalkulacji cenowej (złącznik nr 2 SIWZ), wpisując asortyment równoważny. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego. Nie wskazanie produktów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania produktów wymienionych w dokumentacji przetargowej.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa "SOLPARK KLESZCZÓW" Sp. z o.o.
Ulica ul. Sportowa 8
Nr domu 8
Miejscowość Kleszczów
Kod Pocztowy 97-410
Województwo łódzkie
Tel 44 731 65 00
Internet www.solpark-kleszczow.pl
Regon 10068625300000
E-mail biuro@kompleks-solpark.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Rodzaj zam inny SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data roz 23/01/2015
Wadium ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający określa minimalne wymagania, tj. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają ważną decyzję zatwierdzającą zakład ze wskazaniem zakresu działalności lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów, wystawione przez właściwego państwowego inspektora sanitarnego w sprawie rejestracji i zatwierdzenia zakładu na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2010 Nr 136 poz. 914 z późn. zm.) mając na uwadze przedmiot zamówienia: artykuły spożywcze.
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania, tj. związane z dostarczaniem artykułów spożywczych z czego jeden o wartości co najmniej 100 000,00 zł z podatkiem VAT wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługa te została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Potencjał Posiadają pojazdy (co najmniej 2) spełniające wymagania do przewożenia artykułów spożywczych do obiektu Zamawiającego w celu realizacji zamówienia wg. załącznika nr 8 do SIWZ
Zdolne Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
Sytuacja Warunek ten zostanie uznany, jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną sumę gwarancyjną co najmniej 150 000,00 PLN W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt. 12.1.1- 12.1.5 SIWZ, winien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy wspólnie.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 3 Tak
Inne dokumenty Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. pkt. 12 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedstawienia dokumentów dotyczących w szczególności: zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum firm lub spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia z wymienieniem nazwy, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, złożenie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) każdy z uczestników musi załączyć do oferty dokumenty określone w 13.2 Pozostałe dokumenty i oświadczenia przedkłada w imieniu wszystkich Wykonawców ustanowiony Wykonawca - Pełnomocnik jako wspólne - wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną lub osoby umocowane do działania u Wykonawców wspólnie składających ofertę. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika do podpisania oferty, jeżeli z dokumentów Wykonawcy nie wynika umocowanie do działania w firmie. WAŻNE! Pełnomocnictwa należy przedłożyć w oryginale lub w formie kserokopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem oraz powinny wskazywać postępowanie, którego dotyczą. W przypadku oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez podmioty występujące wspólnie, warunki te będą zsumowane w celu łącznej oceny. Nie dopuszcza się uczestnictwa danego Wykonawcy w więcej niż jednym podmiocie występującym wspólnie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający może odstąpić od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy oraz określa następujące warunki zmiany: zmiany środka transportu przy pomocy którego Wykonawca będzie realizował zamówienie - w przypadku, gdy Wykonawca nie będzie korzystać przy wykonywaniu zamówienia ze środka transportu wskazanego w załączniku nr 2 do umowy (np. gdy ulegnie awarii) obowiązany jest wskazać inny środek transportu przystosowany do przewozu produktów objętych przedmiotem niniejszego zamówieniem, sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych. Strony zgodnie oświadczają, że w przypadku nie uzyskania przez Zamawiającego zgody odpowiednich organów administracyjnych uprawniających do wykonywania przez Zamawiającego usług gastronomicznych bądź cofnięcia zgody lub wstrzymania takiej zgody oraz gdy świadczenie usług gastronomicznych w Solpark-u byłoby deficytowe i zagroziłoby to wypłacalności spółki, Zamawiającemu przysługuje prawo do jednostronnego odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od dnia zaistnienia tych zdarzeń. W przypadku odstąpienia od Umowy z tego powodu przez Zamawiającego Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze, na co Wykonawca wyraża zgodę i zrzeka się tym samym ewentualnych roszczeń z tego tytułu. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu rozpoczęcia realizacji usług w przypadku przedłużenia się procedury wyboru Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie obowiązywania niniejszej umowy. W zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie obowiązywania niniejszej umowy wynikających z diet klientów oraz ze zmiennej ilości klientów Zamawiającego uzależnionych od zakresu zarezerwowanych szkoleń, konferencji, eventów, sezonu w związku z zakresem świadczonych usługi i prowadzonej przez Zamawiającego działalności. Przedmiot zamówienia jest określony kalkulacyjnymi wartościami, które nie mogą stanowić podstawy do roszczeń ze strony wykonawcy w przypadku zamówienia mniejszej ilości przez Zamawiającego.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Minimum logistyczne
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.solpark.bip.kleszczow.pl
Adres uzyskania siwz W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO W KLESZCZOWIE (97-410) UL. SPORTOWA 8 - SEKRETARIAT BIURA ZARZĄDU - I PIĘTRO
Data składania wniosków 15/01/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO W KLESZCZOWIE (97-410) UL. SPORTOWA 8 - SEKRETARIAT BIURA ZARZĄDU - I PIĘTRO
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)