Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Ochotnica Dolna - wyposażenie

Data publikacji 2015-03-16
Data zakończenia 2015-03-24 14:30:00
Instytucja Gmina Ochotnica Dolna
Miejscowość Ochotnica Dolna
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble przedszkolne,
  • Przemysłowy sprzęt kuchenny,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
  • Grzałki wodne oraz ogrzewanie do budynków; sprzęt hydrauliczny,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 57328 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391610008, 481900006, 302131006, 323220006, 397151008, 397200005, 395154102, 444113007, 393140006, 441122000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia. Zakupy są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
2. W skład zamówienia wchodzić będą elementy wyposażenia, takie jak:
I CZĘŚĆ:
1.1. Meble do wyposażenia sal zajęć, 1.2. Umywalka, 1.3. Wyposażenie wypoczynkowe, 1.4. Wyposażenie do utrzymania czystości: parownica, myjka ciśnieniowa do okien, zestawy do sprzątania, 1.5. Programy multimedialne,
1.6. Sprzęt multimedialny - m.in. laptop z oprogramowaniem, 1.7. Pojemnik termoizolacyjny, 1.8. Termos, 1.9. Osuszacz powietrza
II CZĘŚĆ:
1.1. Meble do wyposażenia szatni - pomiar pomieszczenia, dostosowanie wymiarów mebli wraz z montażem, 1.2. Wykładzina dywanowa - pomiar powierzchni wraz z montażem, 1.3. Rolety - pomiar wraz z montażem, 1.4. Zabezpieczenie grzejników - pomiar wraz z montażem.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Ochotnica Dolna
Ulica Osiedle Dłubacze 160
Nr domu 160
Miejscowość Ochotnica Dolna
Kod Pocztowy 34-452
Województwo małopolskie
Tel 18 262 09 10
Fax 18 262 09 36
Internet www.ochotnica.pl
Regon 49189258700000
E-mail ligeza@ochotnica.pl, gmina@ochotnica.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Łączna wartość zleconych dostaw uzupełniających nie przekroczy 20% wartości zamówienia dostaw podstawowych.
Czas D
Data zakończenia 17/04/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie formułuje warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu mogą spełnić wspólnie.
Wiedza w zakresie realizacji dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, opis sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku - wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 2 dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto oraz wykazanie, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Potencjał Zamawiający nie formułuje warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu mogą spełnić wspólnie.
Zdolne Zamawiający nie formułuje warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu mogą spełnić wspólnie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu mogą spełnić wspólnie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty - 1.1 wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1, - wypełniony formularz z zestawienia rzeczowo finansowego (wg załączonego nr 2 a-d), - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych załącznik nr 4, - dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale: VII, VIII, IX SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W związku z art. 144 ustawy zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach: 1.1. Zmian ogólnych: - zmiany będące skutkiem poprawy oczywistej pomyłki pisarskiej bądź rachunkowej, - zmiany stanu prawnego mające wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, - zmiany terminów, warunków i sposobu płatności z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 1.2. Zmian wpływających na wynagrodzenie: - możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT) - możliwe jest obniżenie kosztu wykonania przedmiotu umowy, a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy (na korzyść Zamawiającego) wynikające z przyczyn technicznych, technologicznych, organizacyjnych, których przed zawarciem umowy nie można było przewidzieć. 1.3. Zmiany danych teleadresowych wykonawcy, nazwy wykonawcy, osób reprezentujących firmę, - na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego, 1.4. Zmiany podwykonawcy, przy pomocy, którego wykonawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego, 1.5. Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie dostawcy - na wniosek wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w terminie do 30 dni od daty uzyskania informacji o podstawie do odstąpienia w przypadkach wskazanych w ustawie oraz gdy: a. zostanie ogłoszona likwidacja lub złożony zostanie wniosek o ogłoszenie upadłości Wykonawcy, b. Wykonawca nie rozpoczął realizacji umowy w terminie, c. Wykonawca dopuścił się rażącego naruszenia innych istotnych postanowień umowy, d. Wykonawca przerwał realizację umowy z przyczyn leżących po jego stronie, 3. Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku zapłaty kar umownych i odszkodowania, o których mowa w § 7. 4. Zmiana umowy lub odstąpienie od niej wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.ochotnica.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Ochotnica Dolna os. Dłubacze 160, 34-452 Ochotnica Dolna Sekretariat pokój nr 17
Data składania wniosków 24/03/2015
Godzina składania wniosków 14:30
Miejsce Urząd Gminy Ochotnica Dolna os. Dłubacze 160, 34-452 Ochotnica Dolna Sekretariat pokój nr 17
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zakupy są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)