Data publikacji |
2015-03-16 |
Data zakończenia |
2015-03-24 14:30:00 |
Instytucja |
Gmina Ochotnica Dolna |
Miejscowość |
Ochotnica Dolna |
Województwo |
małopolskie |
Branża |
- Komputery osobiste,
- Meble przedszkolne,
- Przemysłowy sprzęt kuchenny,
- Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny,
- Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
- Grzałki wodne oraz ogrzewanie do budynków; sprzęt hydrauliczny,
- Urządzenia multimedialne,
- Pakiety oprogramowania edukacyjnego
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
57328 / 2015 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
391610008, 481900006, 302131006, 323220006, 397151008, 397200005, 395154102, 444113007, 393140006, 441122000 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Ochotnica Dolna
|
Ulica |
Osiedle Dłubacze 160
|
Nr domu |
160
|
Miejscowość |
Ochotnica Dolna
|
Kod Pocztowy |
34-452
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
18 262 09 10
|
Fax |
18 262 09 36
|
Internet |
www.ochotnica.pl
|
Regon |
49189258700000
|
E-mail |
ligeza@ochotnica.pl, gmina@ochotnica.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Łączna wartość zleconych dostaw uzupełniających nie przekroczy 20% wartości zamówienia dostaw podstawowych.
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
17/04/2015
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie formułuje warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu mogą spełnić wspólnie.
|
Wiedza |
w zakresie realizacji dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, opis sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku - wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 2 dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto oraz wykazanie, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
|
Potencjał |
Zamawiający nie formułuje warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu mogą spełnić wspólnie.
|
Zdolne |
Zamawiający nie formułuje warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu mogą spełnić wspólnie.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu mogą spełnić wspólnie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
- 1.1 wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1, - wypełniony formularz z zestawienia rzeczowo finansowego (wg załączonego nr 2 a-d), - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych załącznik nr 4, - dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale: VII, VIII, IX SIWZ
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W związku z art. 144 ustawy zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach:
1.1. Zmian ogólnych:
- zmiany będące skutkiem poprawy oczywistej pomyłki pisarskiej bądź rachunkowej,
- zmiany stanu prawnego mające wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
- zmiany terminów, warunków i sposobu płatności z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
1.2. Zmian wpływających na wynagrodzenie:
- możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT)
- możliwe jest obniżenie kosztu wykonania przedmiotu umowy, a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy (na korzyść Zamawiającego) wynikające z przyczyn technicznych, technologicznych, organizacyjnych, których przed zawarciem umowy nie można było przewidzieć.
1.3. Zmiany danych teleadresowych wykonawcy, nazwy wykonawcy, osób reprezentujących firmę, - na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego,
1.4. Zmiany podwykonawcy, przy pomocy, którego wykonawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego,
1.5. Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie dostawcy - na wniosek wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w terminie do 30 dni od daty uzyskania informacji o podstawie do odstąpienia w przypadkach wskazanych w ustawie oraz gdy:
a. zostanie ogłoszona likwidacja lub złożony zostanie wniosek o ogłoszenie upadłości Wykonawcy,
b. Wykonawca nie rozpoczął realizacji umowy w terminie,
c. Wykonawca dopuścił się rażącego naruszenia innych istotnych postanowień umowy,
d. Wykonawca przerwał realizację umowy z przyczyn leżących po jego stronie,
3. Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku zapłaty kar umownych i odszkodowania, o których mowa w § 7.
4. Zmiana umowy lub odstąpienie od niej wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin dostawy
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.ochotnica.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Gminy Ochotnica Dolna os. Dłubacze 160, 34-452 Ochotnica Dolna
Sekretariat pokój nr 17
|
Data składania wniosków |
24/03/2015
|
Godzina składania wniosków |
14:30
|
Miejsce |
Urząd Gminy Ochotnica Dolna os. Dłubacze 160, 34-452 Ochotnica Dolna
Sekretariat pokój nr 17
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zakupy są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|