| 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 2. Opis przedmiotu zamówienia:
 2.1. Przedmiotem zamówienia jest  dostawa i montaż sprzętu sportowego i dodatkowego wyposażenia  hali rekreacyjno-sportowej  w Piwnicznej-Zdroju
 2.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: dostawę (przywóz i wniesienie) montaż   i ustawienie sprzętu sportowego i dodatkowego wyposażenia w hali sportowej, oraz uprzątnięcie hali po zakończeniu dostaw  i prac montażowych.
 1) Dostawa sprzętu sportowego i dodatkowego wyposażenia do hali sportowej nastąpi transportem Wykonawcy i na jego koszt.  Składowanie urządzeń sportowych, wyposażenia i materiałów musi odbywać się w sposób zabezpieczający przed ich uszkodzeniem.Miejsce składowania materiałów będzie zlokalizowane w obrębie terenu budowy lub w pomieszczeniach sali w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym.
 2) Realizacja dostaw będzie odbywać się w oparciu o harmonogram realizacji dostaw przygotowany przez Wykonawcę po wyborze oferty i przedstawiony do akceptacji Zamawiającemu najpóźniej  w dniu podpisania umowy.
 Wykonawca każdorazowo potwierdzi Zamawiającemu (Oddział Gospodarki lokalnej : tel.18 4464043 wew.40)   termin danej dostawy, co najmniej na 3 dni przed tym terminem.
 3) Montaż (z użyciem sprzętu Wykonawcy i niezbędnych do montażu materiałów) oraz ustawienie dostarczonego sprzętu sportowego i elementów dodatkowego wyposażenia nastąpi w miejscach wskazanych przez Za-mawiającego. Zastosowany sprzęt nie może spowodować niekorzystnego wpływu na właściwości gruntu podłoża oraz na pogorszenie stanu podłóg. Sprzęt wykorzystywany przez Wykonawcę powinien być sprawny technicznie i spełniać wymagania techniczne w zakresie BHP.
 4) Świadczenie serwisu naprawczego i konserwacyjnego  w ramach rękojmi za wady w okresie wynoszącym min.  60 miesięcy licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru zamówienia.
 5) Przed wykonaniem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z Zamawiającym   i uzyskania jego akceptacji, dla zaproponowanych rozwiązań kolorystycznych materiałowych i funkcjonalnych, m.in. poprzez przedłożenie wzorników materiałowych, kolorystycznych lub materiałów informacyjnych z podstawowymi parametrami o sprzętach i urządzeniach objętych dostawą.
 6) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za dostawę i jakość ich wykonania, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, zgodność z dokumentacją projektową, niniejszym opisem przedmiotu zamówienia  i poleceniami Zamawiającego.
 Odstępstwa od wymagań podanych w niniejszym opisie mogą mieć miejsce tylko w przypadkach małych i prostych robót o niewielkim znaczeniu, dla których istnieje pewność, że podstawowe wymagania będą spełnione przy zastosowaniu metod wykonania, wynikających z doświadczenia oraz uznanych reguł i zasad sztuki budowlanej.
 2.3. Wyposażenie i urządzenia sportowe;
 - Ścianka wspinaczkowa
 - Kotara grodząca wraz z z napędem elektrycznym
 - Trybuna składania na ścianę trzyrzędowa
 - Zestaw do siatkówki
 - Tablica wyników do obsługi wszystkich gier zespołowych
 -Zestaw do piłki ręcznej
 - Zestaw do badmintona-
 - Zestaw do unihokeja
 - Zestaw do rekreacji; zajęcia joga
 - Zestaw do zajęć fitness
 - Zestaw do rekreacji
 - Zestaw do tenisa stołowego
 - Zestaw do koszykówki
 - Wyposażenie pokoju nauczycielskiego i szatni
 - Wyposażenie gabinetu pielęgniarki
 - Zestaw do organizacji wystaw
 - Mata ochronna podłogowa
 - Maszyna czyszcząca
 - Wyposażenie instalacji cctv
 - Wyposażenie telekomunikacyjne
 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr  1a  do niniejszej specyfikacji, który określa minimalne wymagane parametry techniczno-użytkowe dostarczanego wyposażenia. Wykonawca składając ofertę musi potwierdzić wymagane przez Zamawiającego parametry. Jeżeli oferowane wyroby nie spełnią minimalnych podanych parametrów, oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z treścią SIWZ.
 2.3.1 Wszystkie urządzenia muszą posiadać wymagane prawem Certyfikaty Zgodności z Normami Bezpieczeństwa Aprobaty techniczne produktów lub deklaracje ich zgodności z odpowiednimi normami, karty techniczne zastosowanych produktów - instrukcje producenckie, zgodnie z obowiązujmy prawem
 2.3.2 Wszystkie materiały stosowane do wykonania dostawy muszą odpowiadać wymaganiom niniejszego opisu przedmiotu zamówienia, atestom higienicznym dopuszczającym materiał do powszechnego stosowania  w budownictwie oraz innym przepisom i wymogom obowiązującego prawa .
 2.3.3 Niezależnie od powyższych wymagań urządzenia sportowe, wyposażenia boisk i pozostałych urządzeń muszą posiadać odpowiednie świadectwa dopuszczające je do użytkowania  oraz winny być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami sportowymi.
 2.3.4 Nie wymienienie tytułu jakiejkolwiek dziedziny, grupy, podgrupy czy normy  lub przepisu  nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku stosowania wymogów określonych  prawem .
 2.4 W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towarowego, normy, patentu lub pochodzenia, służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności  złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne.
 Kody Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV
 37.40.00.00-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
 37.42.00.00-8 - Sprzęt gimnastyczny
 37.46.00.00-0 - Gry tarczowe i stołowe oraz wyposażenie
 39.16.00.00-1- Meble szkolne
 32.52.20.00-8 - Sprzęt telekomunikacyjny
 32.24.00.00-7 - Instalacja Systemu Telewizji Dozorowej CCTV
 | 
		
		
			                									
						| Biuletyn | 1 | 
							                							                							                									
						| Nazwa | Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój | 
							                									
						| Ulica | ul. Rynek 20 | 
							                									
						| Nr domu | 20 | 
							                							                									
						| Miejscowość | Piwniczna-Zdrój | 
							                									
						| Kod Pocztowy | 33-350 | 
							                									
						| Województwo | małopolskie | 
							                									
						| Tel | 0-18 4464043 | 
							                									
						| Fax | 0-18 4464186 | 
							                									
						| Internet | www.piwniczna.pl | 
							                									
						| Regon | 00053078400000 | 
							                									
						| E-mail | epolakiewicza@umig.piwniczna.sacz.pl | 
							                							                									
						| Obowiązkowa | Tak | 
							                									
						| Dotyczy | 1 | 
							                									
						| Adres dyn zak | nie dotyczy | 
							                									
						| Rodzaj zamówienia | Administracja samorządowa | 
							                							                									
						| Rodz zam | D | 
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy częsci | Nie | 
							                									
						| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej | Nie | 
							                									
						| Czy dialog | Nie | 
							                									
						| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających | Nie | 
							                									
						| Czas | D | 
							                									
						| Data zakończenia | 10/06/2015 | 
							                									
						| Wadium | 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium; 
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: kwota wadium: 12 000,00 (słownie:  dwanaście  tysięcy złotych 00/100); 
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Piwnicznej-Zdroju, BS Piwniczna, nr: 62 8813 0004 2001 0000 7100 0001, z adnotacją wadium - Wyposażanie  hali rekreacyjno-sportowej  w Piwnicznej-Zdroju  w ramach projektu pn. Poprawa rozwoju turystyki sportowej w  przygranicznych  miejscowościach Piwniczna-Zdrój- Sabinov  w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska -Republika Słowacka 2007-2013.
 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym;
 3) w gwarancjach bankowych;
 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) w terminie do 30.03.2015r. Sposób przekazania: oryginał dołączony do oferty; 
4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym; 
5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert , przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego;
 6. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę;
 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie;
 8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela;
 9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium, Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu; 
10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza;
 11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy;
 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
 14. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45   i 46 Prawa zamówień publicznych. | 
							                									
						| Zaliczka | Nie | 
							                									
						| Uprawnienie | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie | 
							                									
						| Wiedza | Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej  dwóch  dostaw  i montażu sprzętu sportowego do hali sportowej o wartości nie mniejszej niż   300 tyś. złotych brutto każda z nich oraz jednej dostawy i montażu ścianki wspinaczkowej odpowiadającej swoim rodzajem  przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 tyś. brutto  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wraz       z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów , na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W przypadku podmiotów działających wspólnie doświadczenie podlega sumowaniu.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia)nie spełnia, w oparciu  o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty | 
							                									
						| Potencjał | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. | 
							                									
						| Zdolne | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. | 
							                									
						| Sytuacja | Wymagane jest wykazanie się przez Wykonawcę posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł, oraz posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż   300 000,00 zł.
W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia)nie spełnia, w oparciu  o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty. | 
							                									
						| Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenie potwierdzenia 12 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenie potwierdzenia 13 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenie potwierdzenia 15 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenie potwierdzenia 16 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 5 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 6 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 7 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak | 
							                									
						| Dok grup kap 1 | Tak | 
							                									
						| Dokument podmiotów | Tak | 
							                									
						| Dok podm zag 2 | Tak | 
							                									
						| Dok podm zag 3 | Tak | 
							                									
						| Dok podm zag 4 | Tak | 
							                									
						| Dok podm zag 5 | Tak | 
							                									
						| Inne dokumenty | A.	Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 
A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 
A.2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 
A.3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
 A.4) Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej z art. 26 ust. 2d Prawa zamówień publicznych   
A.5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień ) pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.  [x] 
 A.6) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
 A.7 )Inne dokumenty   zgodnie z SIWZ | 
							                									
						| Niepełnosprawne | Nie | 
							                									
						| Kod trybu zamówienia | PN | 
							                									
						| Czy zmiana umowy | Tak | 
							                									
						| Zmiana umowy | 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. W związku z brzmieniem art. 144 ustawy PZP, Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania  zmiany niniejszej umowy:
1)	w zakresie przedmiotu zamówienia, w okolicznościach, których nie dało się przewidzieć w chwili podpisania umowy, a w szczególności w sytuacji pojawienia się na rynku nowych rozwiązań technologicznych i materiałowych,
2)	w przypadku zmiany terminów wykonania dostaw, zwłaszcza gdy dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca,
3)	w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia, zwłaszcza w sytuacji zmniejszenia zakresu dostaw,
4)	w zakresie terminów realizacji - jeżeli pojawiły się okoliczności. których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy,
5)	w zakresie zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia w zawiązku ze zmianą stawki VAT                           w zakresie przedmiotu zamówienia. 
3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn, o których mowa w niniejszym paragrafie, może nastąpić tylko i wyłącznie o okres niezbędny do wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres uwzględniający faktyczną niemożność wykonania przedmiotu umowy | 
							                									
						| Kod kryterium | B | 
							                									
						| Kryt 1p | 95 | 
							                									
						| Kryt 2 | Rękojmia | 
							                									
						| Kryt 2p | 5 | 
							                									
						| Adres strony internetowej siwz | www.piwniczna.pl baner BIP | 
							                									
						| Adres uzyskania siwz | Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój
33-350 Piwniczna-Zdrój, ul. Rynek 20 | 
							                									
						| Data składania wniosków | 30/03/2015 | 
							                									
						| Godzina składania wniosków | 10:00 | 
							                									
						| Miejsce | Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój
33-350 Piwniczna-Zdrój, ul. Rynek 20
Pokój nr 15 | 
							                									
						| Termin | D | 
							                									
						| Okres data do | 28/04/2015 | 
							                									
						| Informacje dodatkowe | w ramach projektu pn. Poprawa rozwoju turystyki sportowej w  przygranicznych  miejscowościach Piwniczna-Zdrój- Sabinov w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska -Republika Słowacka 2007-2013. | 
							                									
						| Czy unieważnienie | Nie |