Zakres zamówienia obejmuje:
1) Dostarczenie 450 szt. koszy ulicznych o następujących parametrach:
a) pojemnik w kształcie walca o średnicy 35-40 cm, o pojemności 40-50 l,
b) montaż pojemnika na pojedynczym słupku z maskownicą i elementem kotwiącym (długość całego słupka 165-180 cm, z czego wysokość słupka nad powierzchnią podłoża 120-130 cm, długość słupka do montażu w podłożu 45-50 cm),
c) pojemnik powinien być przymocowany do słupka na takiej wysokości aby górna część pojemnika znajdowała się na wysokości 90-100 cm od podłoża,
d) opróżnianie pojemnika powinno odbywać się poprzez obrót pojemnikiem,
e) kosz powinien być zaopatrzony w daszek przymocowany do słupka na takiej wysokości aby odległość od daszka do górnej części pojemnika wynosiła 13-17 cm, średnica daszka powinna być równa średnicy pojemnika, wysokość daszka 5-10 cm, na powierzchni daszka powinien znajdować się popielnik (lub popielnica),
f) kosz powinien być wykonany z blachy stalowej ocynkowanej wg normy PN-EN 10346:2011 (ocynkowanie pojemnika na zewnątrz i wewnątrz) o grubości 0,9-2,0 mm, bez ażuru,
g) szerokość całego kosza (pojemnik ze słupkiem) nie powinna przekraczać 45 cm,
h) kosze powinny być pomalowane farbą proszkową w kolorze czarnym.
2) Montaż 410 szt. koszy ulicznych w pasach drogowych na terenie miasta Lublin zgodnie z następującą specyfikacją:
a) rozebranie istniejącej nawierzchni (kostka brukowa, kostka bazaltowa, płyty betonowe, nawierzchnia z asfaltu lanego itp.) lub zdjęcie darni z trawnika,
b) wykonanie wykopu pod słupek o wymiarach minimalnych 25x25x50 cm,
c) ustawienie słupka z elementem kotwiącym i maskownicą, a następnie wypełnienie dołka betonem C8/10,
d) pionowanie słupka i dogęszczenie betonu,
e) ułożenie rozebranej nawierzchni (j.w.) z wypełnieniem spoin piaskiem lub odtworzenie nawierzchni z asfaltu lanego w taki sposób aby ułożona nawierzchnia znajdowała się pod maskownicą (stały element kosza), albo odtworzenie nawierzchni trawnika poprzez oczyszczenie terenu, przekopanie wierzchniej warstwy gleby (10cm), wymieszanie jej z torfem, wyrównanie terenu pod wysiew nasion, wysiew mieszanki nasion i traw niskich (4kg/100m2).
3) Wykonanie i dostarczenie 1000 szt. nalepek o wymiarach 10cm x 10cm na folii samoprzylepnej, odpornej na warunki atmosferyczne, tło transparentne, grafika w kolorze białym o treści: Czysty Lublin. Budżet Obywatelski 2015 z piktogramem. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
|
Ulica |
ul. Krochmalna 13j
|
Nr domu |
13j
|
Miejscowość |
Lublin
|
Kod Pocztowy |
20-401
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
81 466 5700
|
Fax |
81 466 5701
|
Internet |
http://zdm.bip.lublin.eu
|
Regon |
06077887900000
|
E-mail |
zamowienia@zdm.lublin.eu
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: gminna jednostka budżetowa.
|
Rodzaj zam inny |
gminna jednostka budżetowa.
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
45
|
Wadium |
Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 4 300,00 zł (słownie: cztery tysiące trzysta złotych).
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą wykonanie w okresie ostatnich 3 przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy (lub dostaw) koszy ulicznych wraz z montażem o łącznej wartości minimum 80 000,00 zł brutto.
Wartość dostaw w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu, natomiast w przypadku braku przeliczenia przez Wykonawcę Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg kursu średniego NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o niniejszym zamówieniu.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Obowiązek wskazania w wykazie i potwierdzenia należytej realizacji dokumentem dotyczy: wykonania w okresie ostatnich 3 przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy (lub dostaw) koszy ulicznych wraz z montażem o łącznej wartości minimum 80 000,00 zł brutto.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 5. Wykaz towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych określający ich nazwy (symbole, typy) oraz zawierający porównanie pomiędzy parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi) towarów (materiałów i urządzeń) opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i towarów (materiałów i urządzeń) oferowanych przez wykonawcę - w przypadku zaoferowania zastosowania towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych. 6. Opis rozwiązań równoważnych potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w przypadku zaoferowania zastosowania rozwiązań równoważnych. 7. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego należy dołączyć karty katalogowe oferowanych towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych - w przypadku zaoferowania zastosowania towarów (materiałów i urządzeń) lub rozwiązań równoważnych. 8. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiąże się do udostępnienia powyższych zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 9. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w umowie. Stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT.
2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku:
a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
b) wystąpienia prac lub badań archeologicznych, powodujących konieczność wstrzymania dostaw, a w szczególności montażu koszy objętego niniejszą umową, o okres niezbędnych do wykonania dodatkowych prac lub badań,
3) powierzenie Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy określonego zakresu prac po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego z jednoczesną zmianą (rozszerzeniem) zapisów umowy poprzez wprowadzenie do umowy stosownych zapisów dotyczących Podwykonawcy,
4) zmiana podwykonawcy, dalszego podwykonawcy lub rezygnacja z realizacji określonego zakresu zamówienia za pomocą podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego lub Wykonawcę, że podwykonawca lub dalszy podwykonawca realizujący prace objęte przedmiotem zamówienia wykonuje je nienależycie. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca zamierza zmienić albo zrezygnować z podwykonawcy podmiotu, na którego zasoby powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, to Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
98
|
Kryt 2 |
Termin płatności
|
Kryt 2p |
2
|
Adres strony internetowej siwz |
http://zdm.bip.lublin.eu
|
Adres uzyskania siwz |
Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j, pokój nr 9 po okazaniu dowodu wpłaty 5,00 zł na konto: 27124015031111001040201730 lub za zaliczeniem pocztowym.
|
Data składania wniosków |
31/03/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:30
|
Miejsce |
Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j, pokój nr 9.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
2. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
1) W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Jolanta Kaszyńska - Mrowca - Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13i pok. nr 101 telefon 81-466-25-90.
2) W zakresie procedury: p. Grzegorz Tomczyk - Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie - ul. Krochmalna 13j piętro I, pokój nr 9, telefon 81-466-57-10.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|