Wykonanie robót budowlanych przy realizacji projektu pn.: Poprawa efektywności energetycznej Szpitala Regionalnego w Kołobrzegu współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 w ramach programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii

Data publikacji 2015-03-25
Data zakończenia 2015-04-09 09:00:00
Instytucja Regionalny Szpital
Miejscowość Kołobrzeg
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 67126 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 453000000, 453310006, 93311009, 452230006, 315000001, 453170002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy realizacji projektu pn.: Poprawa efektywności energetycznej Szpitala Regionalnego w Kołobrzegu. W zakresie realizacji zamówienia przewiduje się wykonanie robót w obiekcie Regionalnego Szpitala
w Kołobrzegu. Zakres prac stanowiący przedmiot zamówieniem obejmuje:
Zakres robót obejmuje 5 obszarów:
1) Termomodernizację budynków:
docieplenie ścian zewnętrznych,
docieplenie stropodachu wentylowanego,
docieplenie stropodachu niewentylowanego,
docieplenie stropu nad przejazdem,
wymiana części stolarki okiennej,
wymiana części stolarki drzwiowej
2) Montaż instalacji kolektorów słonecznych.
3) Modernizacja instalacji c.w.u.
wymiana instalacji c.w.u.
wymiana pomp cyrkulacyjnych c.w.u.
4) Modernizacja instalacji c.o.
wymiana instalacji c.o.
wymiana pomp cyrkulacyjnych c.o.
nowa rozdzielnia ciepła wraz z systemem zarządzania energią.
5) Wymiana oświetlenia na energooszczędne:
wymiana oświetlenia na oparte na diodach LED,
elementy zarządzania oświetleniem.
Ww. roboty muszą zostać wykonane na podstawie dołączonej dokumentacji projektowej, STWiOR, przedmiarów robót.
2. Dane budynku, którego dotyczy zamówienie
adres: ul. Łopuskiego 31, 78-100 Kołobrzeg
całkowita powierzchnia użytkowa 16 338,90m2,
liczba kondygnacji - 8-3-1,
kubatura - 58 822,88 m3,
wysokość kondygnacji - 3,3 m,
3. Szczegółowo zakres robót określono w załącznikach do SIWZ (dokumentacja projektowa).
4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Ewentualne użycie w dokumentacji technicznej określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy, nie narusza zasad uczciwej konkurencji i służy określeniu klasy i jakości materiałów oraz stanowi przykładowe określenie parametrów technicznych. Zamawiający wymaga, aby użyte materiały, o ile są inne, posiadały parametry jakościowe, techniczne i eksploatacyjne nie gorsze niż określone w dokumentacji projektowej oraz w opisanych parametrach. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej przyszłego terenu budowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalny Szpital
Ulica ul. Łopuskiego 31
Nr domu 31
Miejscowość Kołobrzeg
Kod Pocztowy 78-100
Województwo zachodniopomorskie
Tel 94 3530262
Fax 94 3554408
Internet www.szpital.kolobrzeg.pl
Regon 00031149600000
E-mail Monika.Derwisz@szpital.kolobrzeg.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/01/2016
Wadium 325 000 PLN
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy PZP posiadania wiedzy i doświadczenia,
Wiedza 2) wymagane jest wykazanie przez wykonawcę wykonanie w okresie ostatnich 5 lat realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 6 000 000 zł brutto, polegającą na: kolektorów słonecznych (min. 100 m2), robót elektrycznych, instalacji c.o. i c.w.u., termomodernizacji w zakresie: docieplenia ścian zewnętrznych, docieplenia dachu, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej o powierzchni ścian nie mniejszej niż 1.500 m2 i kubaturze budynku min. 20.000 m3 (łącznie). Zamawiający wymaga, aby ww. roboty wykonane były w obiektach użyteczności publicznej działających w systemie pracy całodobowej z zapewnieniem nieprzerwanego działania budynku). Zamawiający dopuszcza przedstawienie wykazu robót w ww. branżach w zakresie jednej roboty lub dla każdej z branży osobno.
Zdolne 3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: osoby, którymi dysponuje wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia muszą posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w następującej specjalności: a) co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub kierownik robót, wpisaną na listę właściwej mu terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającą aktualnie opłacone składki ubezpieczenia OC działalności zawodowej. b) instalacyjnej z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownik robót) - co najmniej 1 osoba posiadająca minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w tym zakresie, c) instalacyjnej z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (kierownik robót) - co najmniej 1 osoba posiadająca minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w tym zakresie, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez dołączenie do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z potwierdzeniem uprawnień wydanych na podstawie ustawy Prawo Budowlane i Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278 lub wydane na podstawie nowych przepisów obowiązujących w dniu złożenia oferty) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz Ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394) i doświadczenia. Do oferty należy dołączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przesz nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Sytuacja Na potwierdzenie Wykonawca przedstawi, opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 2 000 000 złotych na jedno i wszystkie zdarzenia.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Stosownie do przepisu art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych postanowienia niniejszej umowy mogą ulec zmianie w stosunku do treści oferty Wykonawcy, jeżeli: 1) wystąpią zmiany przepisów prawa, które powodować będą konieczność dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 2) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT; 3) wystąpią zmiany w zakresie wytycznych dot. realizacji Projektu, 4) nastąpią zmiany zakresie osób wykazanych do realizacji niniejszej umowy; 5) wystąpią nieprzewidziane warunki i zjawiska atmosferyczne (kataklizmy), 6) wystąpi siła wyższa, 7) w razie konieczności wykonania zamiennej dokumentacji projektowej, 8) w razie konieczności przeprowadzenia nieprzewidzianych uzgodnień prawnych lub technicznych, 9) nastąpi wstrzymanie robót budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezależnych od Wykonawcy robót budowlanych, 10) nastąpi zmiana terminu realizacji umowy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym zmiana terminu realizacji umowy spowodowana wydłużeniem czasu realizacji robót budowlanych, 11) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia lub wysokości wynagrodzenia Wykonawcy np. z uwagi na zmianę stawki VAT (wynagrodzeni może być odpowiednio zwiększone lub zmniejszone w zależności od tego jaka będzie zmiana stawki podatku VAT), 12) nastąpi zmiana będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub dokonanie przez Zamawiającego zmiany w technologii wykonania robót, 13) pojawi się rozbieżność pomiędzy dokumentacją określoną w §1 ust. 2 pkt. 1-7 niniejszej umowy, a stanem rzeczywistym skutkującym koniecznością wprowadzenia zmian projektowych lub zmian technologii wykonania robót przewidzianych w ofercie Wykonawcy, której nie można było stwierdzić przed rozpoczęciem wykonywania prac, 14) nastąpi zmiana będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; 15) nastąpi brak dostępu do mediów na skutek awarii w dostawach energii elektrycznej, wody czy innych mediów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, proporcjonalnie o czas trwania awarii, 16) w razie dopuszczenia przez strony zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy dopuszczalna jest także zmiana postanowień umowy obejmująca wydłużenie terminu ważności zabezpieczeń, jeżeli strona trzecia, od której zależy przedłużenie ważności zabezpieczenia nie wydała zgody na takie przedłużenie, Wykonawca zobowiązany jest skorzystać z innych form zabezpieczenia, 17) w razie udzielenia przez Zamawiającego Wykonawcy zamówienia uzupełniającego lub dodatkowego, którego wykonanie uniemożliwia zakończenie prac objętych umowa podstawową w terminie, 18) nastąpi zmiana jakości, parametrów lub innych charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia. 19) nastąpi zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy wywołaną przerwami w realizacji robót przez Zamawiającego - niezależnych od Wykonawcy, 20) nastąpi zmiana formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 21) nastąpi ograniczenie zakresu robót, 22) nastąpi zmiana kierownika robót lub inspektora nadzoru, 23) nastąpi zmiana danych identyfikacyjnych Wykonawcy, 24) nastąpi zlecenie wykonania robót zamiennych po uprzednim przeprowadzeniu negocjacji, 25) nastąpi zmiana będzie podyktowana dostosowaniem umowy do wymogów Operatora Programu. 2. Niezależnie od powyższego, Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych Umowy, zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją Umowy, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do Umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie Umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. 3. Wszelkie zmiany wprowadzane do niniejszej Umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą. 4. Wszelkie zmiany warunków niniejszej Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szpital.kolobrzeg.pl
Adres uzyskania siwz Regionalny Szpital w Kołobrzegu ul. Łopuskiego 31 78-100 Kołobrzeg Pokój nr 11
Data składania wniosków 09/04/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Regionalny Szpital w Kołobrzegu ul. Łopuskiego 31 78-100 Kołobrzeg Pokój nr 11
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)