Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Oddziału Terapii Uzależnień Alkoholu z podziałem na 4 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 12/2015)

Data publikacji 2015-03-26
Data zakończenia 2015-04-03 10:00:00
Instytucja Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie
Miejscowość Iława
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Meble,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Wyroby artystyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 68314 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 320000003, 378200002, 374610007, 374400004, 425210004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Oddziału Terapii Uzależnień Alkoholu z podziałem na 4 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 12/2015)
Zadanie nr 1 Dostawa mebli
Zadanie nr 2 Dostawa sprzętu AGD i RTV
Zadanie nr 3 Dostawa sprzętu rekreacyjnego
Zadanie nr 4 Dostawa pochłaniacza dymu

Opis

1 Kanapa 2 osobowa zgodna z wymaganiami opisanymi w tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie mebli Szt. 1
2 Krzesła ze stojakiem do pisania zgodne z wymaganiami opisanymi w tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie mebli Szt. 34
3 Łóżka dla pacjentów zgodne z wymaganiami opisanymi w tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie mebli Szt. 34
4 Szafa ubraniowa 1 -drzwiowa zgodna z wymaganiami opisanymi w tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie mebli Szt. 4
5 Meble do pomieszczeń odwiedzin zgodne z wymaganiami opisanymi w tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie mebli Kpl. 2
6 Komody do gabinetów terapeutycznych zgodne z wymaganiami opisanymi w tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie mebli Szt. 7
7 Stoliki do sal pacjentów zgodne z wymaganiami opisanymi w tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie mebli Szt. 6
8 Lustra do sal pacjentów pokojowe zgodne z wymaganiami opisanymi w tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie mebli Szt. 11
9 Szafy lekarskie zgodne z wymaganiami opisanymi w tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie mebli Szt. 2
10 Waga lekarska zgodna z wymaganiami opisanymi w tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie mebli Szt. 1
11 Fotel ze zmywalną powierzchnią - z podłokietnikami zgodny z wymaganiami opisanymi w tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie mebli Szt. 15
12 Kinkiety ścienne zgodne z wymaganiami opisanymi w tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie mebli Szt. 37
13 Lampki biurowe do pokojów ćwiczeń pacjentów zgodne z wymaganiami opisanymi w tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie mebli Szt. 8
14 Kanapa 3 - osobwa zgodna z wymaganiami opisanymi w tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie mebli Szt. 1
15 Kosze na śmieci ze stali nierdzewnej zgodne z wymaganiami opisanymi w tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie mebli Szt. 20
16 Szafki nocne zgodne z wymaganiami opisanymi w tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie mebli Szt. 34
17 Szafy ubraniowe 3 - drzwiowe zgodne z wymaganiami opisanymi w tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie mebli Szt. 10
18 Krzesła tapicerskie z tkaniną zmywalną zgodne z wymaganiami opisanymi w tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie mebli Szt. 60
19 Stoły do stołówki dla pacjentów zgodne z wymaganiami opisanymi w tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie mebli Szt. 10
20 Kozetka lekarska zgodna z wymaganiami opisanymi w tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie mebli Szt. 1
21 Szafa aktowo- ubraniowa z drzwiami płycinowymi przesuwnymi 5 OH szerokości 120cm zgodna z wymaganiami opisanymi w tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie mebli Szt. 1
22 Szafa aktowa (nadstawka) z drzwiami płycinowymi przesuwnymi szerokości 120 cm zgodna z wymaganiami opisanymi w tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie mebli Szt. 11 Alkomat z drukarką do komputera 1
2 Laptop z opragromowaniem 2
3 Telewizor m.in.. 50 1
4 Radiomagnetofon na płyty CD-R/RW 2
5 Ekran ręcznie rozwjany na trójnogach 1
6 Rzutnik 1
7 Tablica ścienna szkolna do pisania cienkopisami 3
8 Pralka automatyczna 1
9 Urządzenie wielofunkcyjne - drukarka, ksero, skaner 1
10 Odtwarzacz DVD z zestawem kina domowego 11 Stół do tenisa stołowego 1
2 Siłownia (atlas do ćwiczeń) 1
3 Materace gimnastyczne 15
4 Zestawy malarskie 10Pochłaniacz dymu 1

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie
Ulica ul. Gen. Wł. Andersa 3
Nr domu 3
Miejscowość Iława
Kod Pocztowy 14-200
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 89 6449601
Fax 89 6492425
Internet szpital.ilawa.pl
Regon 51087919600000
E-mail dzp@szpital.ilawa.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 49
Wadium 11.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 Dostawa mebli - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), Zadanie nr 2 Dostawa sprzętu AGD i RTV - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100), Zadanie nr 3 Dostawa sprzętu rekreacyjnego - 100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100), Zadanie nr 4 Dostawa pochłaniacza dymu - 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), 11.2.Wadium może być wniesione w następujących formach: 11.2.1. pieniądzu, 11.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 11.2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych, lub gwarancjach bankowych, 11.2.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz niektórych ustaw (tekst jednolity z 2007 r. nr 42 poz. 275 ze zm.) 11.3. W przypadku złożenia wadium w pieniądzu, wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego BGŻ SA O/Iława 25 2030 0045 1110 0000 0178 3970 z adnotacją Wadium - postępowanie nr 12/2015. Wadium złożone w pieniądzu winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. 11.4. Poręczenia i gwarancje zagranicznych banków, gwarancje zagranicznych towarzystw ubezpieczeniowych powinny być potwierdzone przez polski bank. 11.5. Warunki zwrotu wadium lub jego utraty, stosownie do art. 46 ustawy. 11.6. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w budynku administracji I piętro Kancelaria. Zaleca się dołączenie kopi dokumentu do oferty. 11.7. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą oryginał dokumentu wniesienia wadium winien umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. 11.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania , z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy. 11.9. Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 11.10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11.11. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 11.8., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.13. Wykonawca, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 11.13.1 odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 11.13.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 11.13.3 zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 11.13.4 jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 w/w ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
Potencjał Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 3.4.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - Zamawiający żąda dostarczenia: Dla zadania nr 1 dostawa mebli 3.4.1. Poz. 3 Łóżka dla pacjentów atest wytrzymałościowy dokument potwierdzający spełnianie normy PN-EN 1725:2001, dokument potwierdzający max. obciążenie leżyska 160 kg. Materac: atest PZH dokument potwierdzający wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych dokumenty potwierdzający spełnianie norm: PN-EN 597-1 : 1999, EN ISO 14971 3.4.2. Poz. 4 Szafa ubraniowa 1 -drzwiowa atest wytrzymałościowy dokumenty potwierdzający spełnianie norm: PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14073-3:2006 PN-EN 14074:2006 3.4.3. Poz. 5 Meble do pomieszczeń odwiedzin dokument potwierdzający spełnianie norm PN-EN 527-1:2011 , PN-EN 527-2:2004, PN-EN 527-3:2004 lub nowsze wystawione przez niezależną jednostkę certyfikującą. dokument potwierdzający odporność powierzchni metalowych na uderzenie i szlifowanie wg. Norm PN - F - 06001-2:1994 i PN-ISO 4211-4:1999 wystawiony niezależną jednostkę certyfikującą. 3.4.4. Poz. 6 Komody do gabinetów terapeutycznych atest wytrzymałościowy dokument potwierdzający spełnianie norm PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14073-3:2006, PN-EN 14074:2006 3.4.5. Poz. 7 Stoliki do sal pacjentów dokument potwierdzający spełnianie norm PN-EN 527-1:2011 , PN-EN 527-2:2004, PN-EN 527-3:2004 lub nowsze wystawione przez niezależną jednostkę certyfikującą. dokument potwierdzający odporność powierzchni metalowych na uderzenie i szlifowanie wg. Norm PN - F - 06001-2:1994 i PN-ISO 4211-4:1999 wystawiony niezależną jednostkę certyfikującą. 3.4.6. Poz.17 Szafy ubraniowe 3 - drzwiowe atest wytrzymałościowy dokument potwierdzający spełnianie norm PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14073-3:2006 PN-EN 14074:2006. 3.4.7. Poz. 19 Stoły do stołówki dla pacjentów dokument potwierdzający spełnianie norm normy PN-EN 527-1:2011, PN-EN 527-2:2004, PN-EN 527-3:2004 lub nowsze wystawione przez niezależną jednostkę certyfikującą. dokument potwierdzający odporność powierzchni metalowych na uderzenie i szlifowanie wg. Norm PN - F - 06001-2:1994 i PN-ISO 4211-4:1999 wystawiony niezależną jednostkę certyfikującą. 3.4.8. Poz. 21 Szafa aktowo- ubraniowa z drzwiami płycinowymi przesuwnymi 5 OH szerokości 120cm atest wytrzymałościowy dokument potwierdzający spełnianie norm: PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14073-3:2006PN-EN 14074:2006
Inne dokumenty 1.Wypełniony formularz ofertowy 2. Wypełniony formularz specyfikacji przedmiotowej (formularz cenowy)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty gdy: 1.1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy, 1.2. podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. 1.3.w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp. 1.4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp. 1.5.dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian. W przypadku zmiany podatku VAT cena brutto pozostaje bez zmian zmianie ulega cena netto. 1.6.konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz www.szpital.ilawa.pl
Adres uzyskania siwz Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława pok nr 210.
Data składania wniosków 03/04/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zakup dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)