Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie
|
Ulica |
ul. Gen. Wł. Andersa 3
|
Nr domu |
3
|
Miejscowość |
Iława
|
Kod Pocztowy |
14-200
|
Województwo |
warmińsko-mazurskie
|
Tel |
89 6449601
|
Fax |
89 6492425
|
Internet |
szpital.ilawa.pl
|
Regon |
51087919600000
|
E-mail |
dzp@szpital.ilawa.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
4
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
49
|
Wadium |
11.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
Zadanie nr 1 Dostawa mebli - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100),
Zadanie nr 2 Dostawa sprzętu AGD i RTV - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100),
Zadanie nr 3 Dostawa sprzętu rekreacyjnego - 100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100),
Zadanie nr 4 Dostawa pochłaniacza dymu - 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100),
11.2.Wadium może być wniesione w następujących formach:
11.2.1. pieniądzu,
11.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
11.2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych, lub gwarancjach bankowych,
11.2.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz niektórych ustaw (tekst jednolity z 2007 r. nr 42 poz. 275 ze zm.)
11.3. W przypadku złożenia wadium w pieniądzu, wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego BGŻ SA O/Iława 25 2030 0045 1110 0000 0178 3970 z adnotacją Wadium - postępowanie nr 12/2015. Wadium złożone w pieniądzu winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert.
11.4. Poręczenia i gwarancje zagranicznych banków, gwarancje zagranicznych towarzystw ubezpieczeniowych powinny być potwierdzone przez polski bank.
11.5. Warunki zwrotu wadium lub jego utraty, stosownie do art. 46 ustawy.
11.6. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w budynku administracji I piętro Kancelaria. Zaleca się dołączenie kopi dokumentu do oferty.
11.7. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą oryginał dokumentu wniesienia wadium winien umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium.
11.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania , z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy.
11.9. Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
11.10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
11.11. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
11.12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 11.8., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11.13. Wykonawca, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy:
11.13.1 odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
11.13.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
11.13.3 zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
11.13.4 jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 w/w ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Potencjał |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
3.4.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - Zamawiający żąda dostarczenia:
Dla zadania nr 1 dostawa mebli
3.4.1. Poz. 3 Łóżka dla pacjentów
atest wytrzymałościowy
dokument potwierdzający spełnianie normy PN-EN 1725:2001,
dokument potwierdzający max. obciążenie leżyska 160 kg.
Materac:
atest PZH
dokument potwierdzający wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych
dokumenty potwierdzający spełnianie norm: PN-EN 597-1 : 1999, EN ISO 14971
3.4.2. Poz. 4 Szafa ubraniowa 1 -drzwiowa
atest wytrzymałościowy
dokumenty potwierdzający spełnianie norm: PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14073-3:2006 PN-EN 14074:2006
3.4.3. Poz. 5 Meble do pomieszczeń odwiedzin
dokument potwierdzający spełnianie norm PN-EN 527-1:2011 , PN-EN 527-2:2004, PN-EN 527-3:2004 lub nowsze wystawione przez niezależną jednostkę certyfikującą.
dokument potwierdzający odporność powierzchni metalowych na uderzenie i szlifowanie wg. Norm PN - F - 06001-2:1994 i PN-ISO 4211-4:1999 wystawiony niezależną jednostkę certyfikującą.
3.4.4. Poz. 6 Komody do gabinetów terapeutycznych
atest wytrzymałościowy
dokument potwierdzający spełnianie norm PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14073-3:2006, PN-EN 14074:2006
3.4.5. Poz. 7 Stoliki do sal pacjentów
dokument potwierdzający spełnianie norm PN-EN 527-1:2011 , PN-EN 527-2:2004, PN-EN 527-3:2004 lub nowsze wystawione przez niezależną jednostkę certyfikującą.
dokument potwierdzający odporność powierzchni metalowych na uderzenie i szlifowanie wg. Norm PN - F - 06001-2:1994 i PN-ISO 4211-4:1999 wystawiony niezależną jednostkę certyfikującą.
3.4.6. Poz.17 Szafy ubraniowe 3 - drzwiowe
atest wytrzymałościowy
dokument potwierdzający spełnianie norm PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14073-3:2006 PN-EN 14074:2006.
3.4.7. Poz. 19 Stoły do stołówki dla pacjentów
dokument potwierdzający spełnianie norm normy PN-EN 527-1:2011, PN-EN 527-2:2004, PN-EN 527-3:2004 lub nowsze wystawione przez niezależną jednostkę certyfikującą.
dokument potwierdzający odporność powierzchni metalowych na uderzenie i szlifowanie wg. Norm PN - F - 06001-2:1994 i PN-ISO 4211-4:1999 wystawiony niezależną jednostkę certyfikującą.
3.4.8. Poz. 21 Szafa aktowo- ubraniowa z drzwiami płycinowymi przesuwnymi 5 OH szerokości 120cm
atest wytrzymałościowy
dokument potwierdzający spełnianie norm: PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14073-3:2006PN-EN 14074:2006
|
Inne dokumenty |
1.Wypełniony formularz ofertowy 2. Wypełniony formularz specyfikacji przedmiotowej (formularz cenowy)
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty gdy:
1.1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy,
1.2. podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie.
1.3.w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp.
1.4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia
- w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp.
1.5.dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian. W przypadku zmiany podatku VAT cena brutto pozostaje bez zmian zmianie ulega cena netto.
1.6.konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć
w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany
i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy.
Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
97
|
Kryt 2 |
Termin realizacji zamówienia
|
Kryt 2p |
3
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpital.ilawa.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława pok nr 210.
|
Data składania wniosków |
03/04/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zakup dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013
|
Czy unieważnienie |
Nie
|