II etap modernizacji zaplecza kuchennego oraz wymiana podłóg w dwóch salach zajęć w Miejskim Przedszkolu Nr 12

Data publikacji 2015-03-27
Data zakończenia 2015-04-16 09:00:00
Instytucja Miejskie Przedszkole Nr 12
Miejscowość Knurów
Województwo śląskie
Branża
  • Przemysłowy sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 69656 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 393140006, 452625006, 453100003, 453110000, 453170002, 453300009, 453310006, 453311007, 453312008, 453323006, 453324007, 454000001, 454100004, 454211005, 454211108, 454300000, 454321005, 454421008, 454530007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. W zakresie dotyczącym wymiany podłóg na parterze budynku w salach nr 8 i 9:
1.1. usunięcie podłóg i posadzek w remontowanych pomieszczeniach;
1.2. przecieranie i naprawa tynków wewnętrznych;
1.3. wykonanie nowych posadzek w remontowanych pomieszczeniach wraz z ułożeniem izolacji termicznej ze styropianu o gr. 5 cm;
1.4. ułożenie nowych wykładzin w remontowanych pomieszczeniach wraz z wywiniętymi cokołami na ścianę przy zastosowaniu elastycznej wykładziny wielowarstwowej z przezroczystą warstwą użytkową, zabezpieczoną poliuretanem PUR, o następujących parametrach:
- grubość warstwy użytkowej 0,8 mm;
- grubość całkowita: 2,0 mm;
- odporność na poślizg klasa ds., r11;
- odporność na ścieranie: grupa t;
- odporność chemiczna: odporna;
- stosowane wykładziny powinna być co najmniej trudno zapalne;
- wykładzina powinna być odporna na działanie mikroorganizmów, przeznaczona do stosowana w budynkach użyteczności publicznej o intensywnym natężeniu ruchu oraz w pomieszczeniach przeznaczonych do stałego pobytu ludzi.
1.5. ułożenie gładzi gipsowej oraz malowanie ścian i sufitów w remontowanych pomieszczeniach.
2. W zakresie dotyczącym remontu kuchni:
2.1. wymianę wewnętrznej instalacji wod-kan, w zakresie montażu:
- zlewów i zlewozmywaków - wg technologii kuchni;
- armatury mieszającej, baterii zlewozmywakowej;
2.2. poszerzenie otworów drzwiowych;
2.3. częściowy demontaż ścian działowych;
2.4. wymianę stolarki drzwiowej;
2.5. demontaż okładzin ściennych, podłogowych, sufitowych;
2.6. wykonanie ścian działowych;
2.7. roboty wykończeniowe (tynkowanie, malowanie, układanie płytek ceramicznych, układanie płytek terakotowych, wykonanie sufitu podwieszanego);
2.8. dostawę i montaż wyposażenia w pomieszczeniach zgodnie z przedmiarem robót.

Przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa załączona do SIWZ, w tym m. in.:
1. projekty wykonawcze;
2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;
3. przedmiary na roboty ogólnobudowlane i branżowe.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejskie Przedszkole Nr 12
Ulica ul. Armii Krajowej 5
Nr domu 5
Miejscowość Knurów
Kod Pocztowy 44-194
Województwo śląskie
Tel 032 2352785
Fax 032 2352785
Regon 27200144800000
E-mail gn@knurow.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Samorządowa jednostka budżetowa
Rodzaj zam inny Samorządowa jednostka budżetowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data roz 29/06/2015
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), którego beneficjentem jest zamawiający, czyli Miejskie Przedszkole nr 12 im. im. Janusza Korczaka w Knurowie. 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Miejskiego Zespołu Jednostek Oświatowych w Knurowie - Pełnomocnika zamawiającego, w: GETIN NOBLE Bank S.A., konto nr 05 1560 0013 2097 8250 1000 0058 z informacją w tytule przelewu: Wadium - II etap modernizacji zaplecza kuchennego oraz wymiana podłóg w dwóch salach zajęć w Miejskim Przedszkolu Nr 12. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale w kancelarii Miejskiego Zespołu Jednostek Oświatowych w Knurowie - Pełnomocnika zamawiającego, al. Lipowa 12 (II piętro, pokój nr 307), nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w niniejszej SIWZ i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Szczegóły dotyczące wadium określone są w rozdz. VII SIWZ.
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający wymaga wykazania w wykazie robót budowlanych doświadczenia w wykonaniu łącznie co najmniej: 1. 2 robót budowlanych o wartości brutto minimum 200.000,00 zł każda, obejmujących swym zakresem roboty ogólnobudowlane wykonane w budynkach w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2. 2 robót budowlanych o wartości brutto minimum 30.000,00 zł każda, obejmujących swym zakresem roboty ogólnobudowlane polegające na wykonaniu posadzek z wykładzin PCV, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Zdolne Zamawiający wymaga wskazania w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, osób posiadających uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj.: 1. kierownika budowy - osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; 2. kierownika robót w zakresie instalacji sanitarnych i gazowych - osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Dopuszcza się zmianę postanowień umowy w przypadku: 1) konieczności przedłużenia terminu wykonania robót z powodu przeszkód fizycznych jakich mimo doświadczenia Wykonawca nie mógł przewidzieć, a w szczególności konieczności wykonania, na podstawie odrębnych umów, zamówień dodatkowych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy (tj. zamówienia podstawowego), których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, określonych w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy prawo zamówień publicznych. 2) działania siły wyższej. Dla potrzeb umowy siła wyższa oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: a) katastrofalne działania przyrody, b) akty władzy ustawodawczej i wykonawczej, c) zaburzenia życia społecznego. Zmiana umowy wynikająca z powyższych okoliczności nie może wykraczać poza to, co jest konieczne w celu przeciwdziałania skutkom takiej zmiany okoliczności. 3) wprowadzenia rozwiązań zamiennych i robót zamiennych pod warunkiem, iż zmiany te zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 4) zmiany kierownictwa robót, o której mowa w § 1 ust. 9 i ust. 10 projektu umowy. 5) zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 6) ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 ust. 3 projektu umowy, 7) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w zakresie o którym mowa § 2 ust. 4 projektu umowy, 8) wad i braków w dokumentacji projektowej. 9) zmiany harmonogramu realizacji, 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 dopuszczalne są pod następującymi warunkami: 1) wprowadzenie zmian wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, 2) zmiany mogą być wprowadzone na podstawie udokumentowanego wniosku Wykonawcy i zaakceptowaniu go przez Zamawiającego, 3) protokół rozwiązań zamiennych i robót zamiennych zostanie zatwierdzony przez Zamawiającego i Wykonawcę, 4) zostanie dokonany wpis inspektora nadzoru w dokumentacji z realizacji robót w sprawie zawieszenia robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 5) protokół konieczności wykonania robót dodatkowych zostanie zatwierdzony przez Zamawiającego i Wykonawcę, 6) zmiany nie mogą pogarszać sytuacji Zamawiającego w stosunku do warunków na jakich umowa została zawarta, z zastrzeżeniem § 2 ust. 4 projektu umowy, 7) Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wprowadzenie zmian.
Kod kryterium B
Kryt 1p 99
Kryt 2 Okres realizacji
Kryt 2p 1
Adres strony internetowej siwz http://www.knurow.edu.pl/index.php/zp/br
Adres uzyskania siwz Miejski Zespół Jednostek Oświatowych, al Lipowa 12, 44 - 196 Knurów
Data składania wniosków 16/04/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Kancelaria - pokój 307, Miejski Zespół Jednostek Oświatowych, al Lipowa 12, 44 - 196 Knurów
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: 1. W sprawach związanych z procedurą przetargową: Koordynator Pionu Techniczno-Informatycznego - Grzegorz Niewidok (32) 441-97-49; 2. W sprawach związanych z zagadnieniami technicznymi: Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w MZJOś - Florian Wosz (32) 235 27 05.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)