Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych
|
Ulica |
Sękocin Stary, ul. Leśników 21C
|
Nr domu |
21C
|
Miejscowość |
Raszyn
|
Kod Pocztowy |
05-090
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
+48 22 219 61 78
|
Fax |
42 6772546
|
Internet |
www.zilp.lasy.gov.pl
|
Regon |
47321576000000
|
E-mail |
biuro@zilp.lasy.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki LP
|
Rodzaj zam inny |
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki LP
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 20 % wartości zamówienia i będą polegały na powtórzeniu zamówienia podstawowego.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
90
|
Wadium |
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,00 zł. Szczegóły formy oraz sposoby wniesienia wadium określa SIWZ
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada aktualne zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na prowadzenie działalności związanej z wykorzystaniem energii atomowej zgodnie z art. 4 ustawy Prawo Atomowe z dnia 29 listopada 2000 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 276), polegającej na obrocie, transporcie, składowaniu i obsłudze w zakresie instalowania, konserwacji, kontroli szczelności źródeł izotopowych czujek dymu.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończył 3 (trzy) roboty budowlane o wartości brutto nie mniejszej niż 400 000,00 zł każda, polegające na wymianie instalacji systemu sygnalizacji pożaru lub wykonaniu nowej instalacji systemu sygnalizacji pożaru.
|
Potencjał |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności:
a) kierownik robót budowlanych (1 osoba) - posiada uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
b) kierownik robót elektrycznych (1 osoba) - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energoelektrycznych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
- świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru, min. do 1 kV (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r.), - świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji min. do 1 kV (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r.).
c) projektant instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych (1 osoba) - konieczność posiadania przez projektanta uprawnień projektowych elektrycznych i elektroenergetycznych oraz co najmniej 5 - letnie doświadczenie w zakresie projektowania instalacji sygnalizacji pożarowych.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje kwotą lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 zł.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
2. Dopuszcza się zmianę umownego terminu, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności:
1) wystąpienie wydarzenia nieprzewidywalnego, losowego, pozostającego poza kontrolą
stron niniejszej Umowy, występującego po podpisaniu Umowy, a powodującego niemożliwość wywiązania się z Umowy w jej obecnym brzmieniu;
2) zmian istotnych przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego powodujących konieczność dostosowania przedmiotu zamówienia do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia;
3) działania organów administracji w szczególności przekroczenia określonych przepisami terminów dla uzyskania wymaganych pozwoleń, uzgodnień, decyzji lub opinii innych organów, niezbędnych do uzyskania koniecznych pozwoleń, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności;
4) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na zmianę obowiązujących przepisów, warunków uniemożliwiających prowadzenie robót, bezpieczeństwa pracy, a także zmian wynikających z innych nieprzewidywalnych istotnych okoliczności, których wprowadzenie będzie korzystne dla Zamawiającego;
5) wstrzymania przez Płatnika wykonania robót, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy;
6) okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu Umowy, tj. warunków atmosferycznych, archeologicznych, geologicznych, hydrogeologicznych, kolizji z sieciami infrastruktury utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu Umowy;
7) udzielenie zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających związanych z realizacją zamówienia podstawowego.
3. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy, wynikającego z okoliczności wymienionych w ust. 2, termin może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności.
4. Dopuszcza się zmianę sposobu wykonania przedmiotu Umowy w zakresie zmian technologicznych spowodowanych:
1) niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, PFU, SIWZ, spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń,
2) pojawieniem się na rynku materiałów, części lub urządzeń nowszej generacji niewskazanych w ofercie, PFU, SIWZ, pozwalających na zmniejszenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy,
3) koniecznością zrealizowania roboty przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych niż wskazane w ofercie, PFU i SIWZ, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy.
5. Dopuszcza się zmianę osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia z zastrzeżeniem, że wprowadzona zmiana nie może skutkować zmianą Wykonawcy zamówienia:
1) zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami o których mowa w SIWZ, ustawie Prawo budowlane lub innych przepisach powszechnie obowiązujących,
2) zmiana kluczowego personelu Wykonawcy, Zamawiającego lub Płatnika na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo-personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska. Zmiana kluczowego personelu Wykonawcy może nastąpić wyłącznie pod warunkiem okazania uprawnień co najmniej równoważnych,
3) wprowadzenie dodatkowego personelu Wykonawcy lub podwykonawcy z przyczyn o obiektywnym charakterze, zaakceptowanych przez Płatnika pod warunkiem spełnienia warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ,
4) zmiana koordynatora lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zamówienia po stronie Zamawiającego, Płatnika i Wykonawcy.
6. Dopuszcza się zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę.
7. Dopuszcza się proporcjonalne zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku częściowego odstąpienia od Umowy przez Zamawiającego na podstawie § 11 ust. 1 Umowy.
8. Dopuszcza się zmianę, wprowadzenie dodatkowego albo rezygnację z podwykonawcy na wniosek Wykonawcy. Jeżeli zmiana, wprowadzenie dodatkowego albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Dodatkowo dopuszcza się na wniosek Wykonawcy możliwość wprowadzenia przez Wykonawcę podwykonawcy pomimo deklaracji w ofercie wykonania zamówienia siłami własnymi.
9. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza możliwość wyrażenia zgody, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego.
10. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany Umowy z przyczyn, o których mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany.
11. Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany Umowy musi być uzasadniony a okoliczności, na które powołuje się Wykonawca muszą być udokumentowane.
12. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do Umowy Wykonawca sporządzi protokół, który zostanie podpisany przez Strony Umowy i Płatnika.
13. Zmiany teleadresowe, obsługi administracyjno-bankowej (np. zmiana numeru konta) oraz zmiany składu koordynatorów realizacji Umowy nie stanowią istotnych zmian w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie wymagają aneksu do Umowy, a jedynie pisemnego zawiadomienia.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin wykonania
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.zilp.lasy.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Zakład Informatyki Lasów Państwowych, Sękocin Stary, ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn
|
Data składania wniosków |
17/04/2015
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Zakład Informatyki Lasów Państwowych, Sękocin Stary, ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn, pokój nr 2
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% całkowitej ceny oferty brutto
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|