Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Oddziału Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie

Data publikacji 2015-04-14
Data zakończenia 2015-04-22 10:00:00
Instytucja Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury,
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008

Szczegóły

Numer ogłoszenia 84094 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301921136, 302343001, 301976442, 301992301, 301995005, 301900007, 228000008, 301243007, 301251002, 301251105, 301251208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Oddziału Instytutu Meteorologii i gospodarki Wodnej - Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie, zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Część 1 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych:
a) Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i orientacyjną ilość artykułów biurowych określa Załącznik nr 7a do SIWZ.
b) Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 8a do SIWZ;
c) Zamawiający zastrzega, iż ilości artykułów biurowych podane w Załączniku nr 7a do SIWZ są ilościami orientacyjnymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w Załączniku nr 7a do SIWZ. Zakupy dokonywane w toku realizacji umowy mogą się różnić ilościowo dla poszczególnych pozycji od wartości podanych w Załączniku nr 7a do SIWZ.
d) Wymagany okres gwarancji jakości na dostarczone artykuły biurowe - 12 miesięcy od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
e) Dostawy przedmiotu zamówienia będą się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego.
f) Termin realizacji poszczególnych dostaw będzie wynosił maksymalnie 48 godzin od otrzymania zamówienia przez Wykonawcę.
g) Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do następujących lokalizacji:
- ul. Borowego 14, 30-215 Kraków,
- ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa,
- ul. Bratków 10, 40-045 Katowice,
- ul. Ciołkowskiego 2/3, 15-245 Białystok,
lokalizacja będzie każdorazowo wskazana w zamówieniu składanym Wykonawcy przez Zamawiającego.
h) Zamówienia na poszczególne dostawy będą składane pisemnie, za pośrednictwem faxu względnie emaila.
i) W zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, dostępnych w różnych wariantach kolorystycznych, Zamawiający określi dokładnie ilości oraz kolory w poszczególnych zamówieniach.
j) Rozliczenie dostaw odbywać się będzie sukcesywnie.
k) Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę po dostawie zamówionych materiałów.
Część 2 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek:
a) Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający oraz rodzaj i orientacyjną ilość materiałów eksploatacyjnych określa Załącznik nr 7b do SIWZ.
b) Pozostałe wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 8b do SIWZ.
c) Zamawiający zastrzega, iż ilości materiałów eksploatacyjnych wskazane w Załączniku nr 7b do SIWZ są ilościami orientacyjnymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w Załączniku nr 7b do SIWZ. Zakupy dokonywane w toku realizacji umowy mogą się różnić ilościowo dla poszczególnych pozycji od wartości podanych w Załączniku nr 7b do SIWZ.
d) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne są kompatybilne ze sprzętem Zamawiającego oraz gwarantują należyte bezpieczeństwo pracy. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie materiałów nie spowoduje utraty gwarancji producenta sprzętu, do którego są przeznaczone. Materiały eksploatacyjne muszą charakteryzować się pełną zgodnością z urządzeniami, do których są przeznaczone, w tym z zaimplementowanymi technologiami poprawiającymi parametry jakościowe druku i ich niezawodność.
e) Materiały eksploatacyjne dostarczone przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe, co oznacza, zostały wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego, z nowych elementów, wolne od wad, nieużywane, nienaprawiane, nieregenerowane (również fabrycznie), w oryginalnych opakowaniach producenta nienoszących znamion otwierania z widocznym opisem zawartości, a w szczególności:
- numerem katalogowym produktu,
- nazwą i typem urządzenia, do którego są przeznaczone,
- symbolem (logo) / nazwą producenta,
- terminem przydatności do użytku.
f) Materiały eksploatacyjne winny zostać wyprodukowane bez naruszenia praw własnościowych i patentowych ich właścicieli lub za ich zgodą. Stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie może w żadnym wypadku naruszać warunków gwarancji producenta urządzenia. W przypadku, jeżeli na skutek zamontowania lub używania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę nastąpi utrata gwarancji na urządzenie, Wykonawca zobowiązuje się pokryć roszczenie odszkodowawcze Zamawiającego wynikające z konieczności naprawy lub wymiany urządzenia na nowe nie gorsze od użytkowanego dotychczas.
g) Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jego uszkodzenie lub pogorszenie powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia. Koszty i ryzyko związane z naprawą ponosi Wykonawca.
h) Wykonawca zobowiązuje się pokryć roszczenie odszkodowawcze Zamawiającego wynikające z konieczności naprawy lub wymiany urządzenia na nowe nie gorsze od użytkowanego dotychczas, w przypadku gdy naprawa urządzenia nie jest możliwa na skutek zamontowania lub używania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę.
i) Wymagany okres gwarancji jakości na dostarczone materiały eksploatacyjne wynosi 24 miesięcy licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
j) Dostawy przedmiotu zamówienia będą się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego.
k) Termin realizacji poszczególnych dostaw będzie wynosił maksymalnie 48 godzin od otrzymania zamówienia przez Wykonawcę.
l) Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do następujących lokalizacji:
- ul. Borowego 14, 30-215 Kraków,
- ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa,
- ul. Bratków 10, 40-045 Katowice,
- ul. Ciołkowskiego 2/3, 15-245 Białystok,
lokalizacja będzie każdorazowo wskazana w zamówieniu składanym Wykonawcy przez Zamawiającego.
m) Zamówienia na poszczególne dostawy będą składane pisemnie, za pośrednictwem faxu względnie emaila.
n) W zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, dostępnych w różnych wariantach kolorystycznych, Zamawiający określi dokładnie ilości oraz kolory w poszczególnych zamówieniach.
o) Rozliczenie dostaw odbywać się będzie sukcesywnie.
p) Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę po dostawie zamówionych materiałów.

Opis

Część 1 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych:
a) Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i orientacyjną ilość artykułów biurowych określa Załącznik nr 7a do SIWZ.
b) Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 8a do SIWZ;
c) Zamawiający zastrzega, iż ilości artykułów biurowych podane w Załączniku nr 7a do SIWZ są ilościami orientacyjnymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w Załączniku nr 7a do SIWZ. Zakupy dokonywane w toku realizacji umowy mogą się różnić ilościowo dla poszczególnych pozycji od wartości podanych w Załączniku nr 7a do SIWZ.
d) Wymagany okres gwarancji jakości na dostarczone artykuły biurowe - 12 miesięcy od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
e) Dostawy przedmiotu zamówienia będą się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego.
f) Termin realizacji poszczególnych dostaw będzie wynosił maksymalnie 48 godzin od otrzymania zamówienia przez Wykonawcę.
g) Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do następujących lokalizacji:
- ul. Borowego 14, 30-215 Kraków,
- ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa,
- ul. Bratków 10, 40-045 Katowice,
- ul. Ciołkowskiego 2/3, 15-245 Białystok,
lokalizacja będzie każdorazowo wskazana w zamówieniu składanym Wykonawcy przez Zamawiającego.
h) Zamówienia na poszczególne dostawy będą składane pisemnie, za pośrednictwem faxu względnie emaila.
i) W zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, dostępnych w różnych wariantach kolorystycznych, Zamawiający określi dokładnie ilości oraz kolory w poszczególnych zamówieniach.
j) Rozliczenie dostaw odbywać się będzie sukcesywnie.
k) Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę po dostawie zamówionych materiałów.Część 2 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek:
a) Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający oraz rodzaj i orientacyjną ilość materiałów eksploatacyjnych określa Załącznik nr 7b do SIWZ.
b) Pozostałe wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 8b do SIWZ.
c) Zamawiający zastrzega, iż ilości materiałów eksploatacyjnych wskazane w Załączniku nr 7b do SIWZ są ilościami orientacyjnymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w Załączniku nr 7b do SIWZ. Zakupy dokonywane w toku realizacji umowy mogą się różnić ilościowo dla poszczególnych pozycji od wartości podanych w Załączniku nr 7b do SIWZ.
d) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne są kompatybilne ze sprzętem Zamawiającego oraz gwarantują należyte bezpieczeństwo pracy. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie materiałów nie spowoduje utraty gwarancji producenta sprzętu, do którego są przeznaczone. Materiały eksploatacyjne muszą charakteryzować się pełną zgodnością z urządzeniami, do których są przeznaczone, w tym z zaimplementowanymi technologiami poprawiającymi parametry jakościowe druku i ich niezawodność.
e) Materiały eksploatacyjne dostarczone przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe, co oznacza, zostały wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego, z nowych elementów, wolne od wad, nieużywane, nienaprawiane, nieregenerowane (również fabrycznie), w oryginalnych opakowaniach producenta nienoszących znamion otwierania z widocznym opisem zawartości, a w szczególności:
- numerem katalogowym produktu,
- nazwą i typem urządzenia, do którego są przeznaczone,
- symbolem (logo) / nazwą producenta,
- terminem przydatności do użytku.
f) Materiały eksploatacyjne winny zostać wyprodukowane bez naruszenia praw własnościowych i patentowych ich właścicieli lub za ich zgodą. Stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie może w żadnym wypadku naruszać warunków gwarancji producenta urządzenia. W przypadku, jeżeli na skutek zamontowania lub używania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę nastąpi utrata gwarancji na urządzenie, Wykonawca zobowiązuje się pokryć roszczenie odszkodowawcze Zamawiającego wynikające z konieczności naprawy lub wymiany urządzenia na nowe nie gorsze od użytkowanego dotychczas.
g) Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jego uszkodzenie lub pogorszenie powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia. Koszty i ryzyko związane z naprawą ponosi Wykonawca.
h) Wykonawca zobowiązuje się pokryć roszczenie odszkodowawcze Zamawiającego wynikające z konieczności naprawy lub wymiany urządzenia na nowe nie gorsze od użytkowanego dotychczas, w przypadku gdy naprawa urządzenia nie jest możliwa na skutek zamontowania lub używania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę.
i) Wymagany okres gwarancji jakości na dostarczone materiały eksploatacyjne wynosi 24 miesięcy licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
j) Dostawy przedmiotu zamówienia będą się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego.
k) Termin realizacji poszczególnych dostaw będzie wynosił maksymalnie 48 godzin od otrzymania zamówienia przez Wykonawcę.
l) Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do następujących lokalizacji:
- ul. Borowego 14, 30-215 Kraków,
- ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa,
- ul. Bratków 10, 40-045 Katowice,
- ul. Ciołkowskiego 2/3, 15-245 Białystok,
lokalizacja będzie każdorazowo wskazana w zamówieniu składanym Wykonawcy przez Zamawiającego.
m) Zamówienia na poszczególne dostawy będą składane pisemnie, za pośrednictwem faxu względnie emaila.
n) W zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, dostępnych w różnych wariantach kolorystycznych, Zamawiający określi dokładnie ilości oraz kolory w poszczególnych zamówieniach.
o) Rozliczenie dostaw odbywać się będzie sukcesywnie.
p) Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę po dostawie zamówionych materiałów

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
Ulica ul. Podleśna 61
Nr domu 61
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-673
Województwo mazowieckie
Tel 22 5694230, 5694416, 5694263
Fax 22 5694415
Internet www.imgw.pl
Regon 00008050700000
E-mail grazyna.glowacka-chlopas@imgw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowy Instytut Badawczy
Rodzaj zam inny Państwowy Instytut Badawczy
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 36
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia
Wiedza Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej: a) dla części 1 - dwóch dostaw, każda na kwotę min. 50 000,00 złotych brutto, polegające na dostawie materiałów biurowych, b) dla części 2 - dwóch dostaw, każda na kwotę min. 70 000 złotych brutto, polegające na dostawie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty wykazu i dowodów, metodą spełnia/nie spełnia.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu osób oraz oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu osób oraz oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż: a) dla części 1 -50 000,00 złotych, b) dla części 2 -70 000,00 złotych. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonej do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, metodą spełnia/nie spełnia. UWAGA: Wykonawcy składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, winni wykazać spełnianie warunku odpowiednio dla sumy części, na które składają ofertę.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ), Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy (Załącznik nr 7 a i 7 b do SIWZ), Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 6 SIWZ. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów zobowiązanie, w szczególności pisemne, innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy (sporządzone wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wszelkie zmiany Umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 144 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści Umowy w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a w szczególności gdy pojawią się: 1. zmiany lub wejście w życie przepisów prawa polskiego w zakresie realizowanych dostaw; 2. jakości lub innych parametrów materiałów biurowych lub materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej, przy czym zmiana taka może być spowodowaną: a) niedostępnością na rynku materiałów spowodowaną zaprzestaniem produkcji albo wycofaniem z rynku tych materiałów, b) dostępnością na rynku materiałów biurowych lub materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek pozwalających na zaoszczędzenie kosztów lub czasu realizacji przedmiotu Umowy, c) koniecznością zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych materiałowych biurowych lub materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 3. zmiany wynagrodzenia - zmiany stawki podatku od towarów i usług, 4. zmiany w innych, powiązanych z przedmiotem zamówienia przedsięwzięciach realizowanych lub przewidzianych do realizacji przez Zamawiającego, których to zmian nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu zamówienia; 5. zmiany w organizacji Zamawiającego, wpływające na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu zamówienia; 6. zmiany podejścia do realizacji wymagań opisanych w Załącznikach do Umowy, jeżeli taka zmiana wynika z nieprzewidzianych i niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy okoliczności, które wystąpiły w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz zmiana ta nie powoduje ograniczenia korzyści Zamawiającego; 7.gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. 19.4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych teleadresowych, 2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno- organizacyjną umowy (np. danych teleadresowych).
Kod kryterium B
Kryt 1p 93
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 2
Kryt 3 Długość okresu gwarancji
Kryt 3p 5
Adres strony internetowej siwz www.imgw.pl
Adres uzyskania siwz Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy, Oddział w Krakowie, ul. P. Borowego 14, 30-215 Kraków
Data składania wniosków 22/04/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy, Oddział w Krakowie, ul. P. Borowego 14, 30-215 Kraków, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)