P/14/2015 ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI.

Data publikacji 2015-07-20
Data zakończenia 2015-07-29 09:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Środki organiczne powierzchniowo czynne,
  • Środki czyszczące,
  • Pasty i proszki czyszczące,
  • Środki czyszczące zawierające amoniak,
  • Alkaliczne środki czyszczące,
  • Preparaty piorące,
  • Ręczniki papierowe do rąk,
  • Perfumy i produkty toaletowe,
  • Produkty do pielęgnacji rąk,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 183218 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 337600005, 337119006, 337410006, 337411007, 337412008, 337630006, 337710005, 337720002, 398130004, 398200006, 398210003, 398220000, 398300009, 398310006, 398311007, 398312008, 398312101
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do magazynu technicznego Zamawiającego środków higienicznych i czystości mieszczącego się przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole z podziałem na 12 zadań:

Zadanie I- Środki czystości ZWYKŁE;

Zadanie II - Profesjonalne środki do utrzymania czystości i konserwacji powierzchni
w ramach tego zadania Zamawiający wymaga:
- aby pozycje od 1-3 wskazane w Załączniku nr 1A były kompatybilne ze sobą i z preparatem z pozycji 5, czyli pochodziły od jednego producenta
- aby pozycje od 4-7 wskazane w Załączniku nr 1A były kompatybilne ze sobą, czyli pochodziły od jednego producenta;
- w ramach tego zadania do pozycji 4, 5, 6, i 7, Zamawiający na czas trwania umowy wymaga dostarczenia bezpłatnie 15 szt. automatycznych systemów. W skład każdego systemu wchodzi urządzenie umożliwiające podłączenie 4 preparatów i dozowanie ich w stężeniu od 0,1% oraz 3 zamykane na klucz pojemniki na 1 l. butelki z koncentratem uniemożliwiającym dostęp do koncentratu osobom postronnym oraz 15 szt. zalaminowanych planów higieny;
- Do poz. 6 Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia bezpłatnie 20 butelek o pojemności 650 ml ze spryskiwaczem wraz z naklejkami opisującymi roztwór roboczy.
UWAGA:
Systemy dozujące i pojemniki będą dostarczone i zamontowane przez Wykonawcę we wskazane przez Zamawiającego miejsca do 10 dni od dnia podpisania umowy lub nie później niż na 2 dni przed pierwszą dostawą zakupionych środków.
Wszystkie zaproponowane preparaty muszą być zgodne z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosownych ograniczeń w zakresie chemikaliów REACH 1907/2006. Zgodność ta musi być potwierdzona w dostarczonych kartach charakterystyki oferowanych preparatów.
Zadanie III- Mopy i pady;
Zadanie IV - Środki czystości do kuchni - w ramach tego zadania Zamawiający wymaga:
- pozycje 1- 5 powinny być ze sobą kompatybilne czyli pochodzić od jednego producenta;
- do pozycji 3 i 4 Zamawiający wymaga dostarczenia na czas trwania umowy automatycznego systemu do pianowego mycia i dezynfekcji powierzchni z ok. 15m wężem i pistoletem pianotwórczym umożliwiającego podłączenie 2 preparatów i dozowanie gotowych roztworów.
Wszystkie zaproponowane preparaty muszą być zgodne z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosownych ograniczeń w zakresie chemikaliów REACH 1907/2006. Zgodność ta musi być potwierdzona w dostarczonych kartach charakterystyki oferowanych preparatów
Zadanie V - Worki;
Zadanie VI - Ręczniki , papier toaletowy i prześcieradła jednorazowe;
Zadanie VII - Mydło w pianie, ręcznik w roli KC, mydło w saszetkach;
Zadanie VIII - Ręcznik papierowy w rolach do automatycznych dozowników MERIDA;
Zadanie IX - Dezynfekcja sanitariatów;
Zadanie X - Ścierki do kuchni;
Zadanie XI - Preparat do udrażniania rur;
Zadanie XII - płynny preparat do mycia i płukania basenów i kaczek szpitalnych.
UWAGA:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania oferentów do uzupełnienia dodatkowych dokumentów lub prezentacji oferowanych produktów w siedzibie Zamawiającego w celu potwierdzenia ich zgodności z SIWZ.
2. Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego w zakresie zaoferowanego asortyment
3. Termin wykonania całości zamówienia: sukcesywnie przez 24 miesiące od daty obowiązywania umowy nie wcześniej niż:
Umowa obowiązuje dla zadań: I-IV, VI - VIII X-XII od dnia 24.08.2015 r.
Umowa obowiązuje dla zadania V od dnia 22.08.2015 r.
Umowa obowiązuje dla zadania IX od dnia 21.08.2015 r.
4. Zamawiający informuje, iż wskazana data rozpoczęcia realizacji umowy dla wszystkich pakietów jest tylko datą przewidywaną rozpoczęcia realizacji zamówienia.
5. Termin realizacji zamówień cząstkowych: maksymalnie do 3 dni roboczych od godz. 8:00 do godz. 12:00 od złożenia przez Zamawiającego zamówienia cząstkowego w formie telefonicznej lub pisemnej w tym też dopuszczalne jest nadanie zamówienia faksem. Wybór sposobu składania zamówienia należy do Zamawiającegou przed pierwszym użyciem.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi
Ulica ul. Wodociągowa 4
Nr domu 4
Miejscowość Opole
Kod Pocztowy 45-221
Województwo opolskie
Tel 077 5414100
Fax 077 5414237
Internet www.wszn.opole.pl
Regon 00029430300000
E-mail sekretariat@wszn.opole.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 12
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1.Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, tj. oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego jakie muszą zostać dołączone do oferty: 1.1 Zamawiający wymaga dostarczenia aktualnych kart charakterystyki preparatów niebezpiecznych do następujących pozycji poszczególnych zadań w celu umożliwienia porównania Zamawiającemu parametrów opisanych w Załączniku nr 1A z oferowanymi przez Wykonawcę: a. zadanie II - poz. 1-7; b. zadanie IV- poz. 1-7; c. zadanie IX- poz. 1; d. zadanie XI - poz. 1; e. zadanie XII - poz. 1. 1.2 Zamawiający wymaga dostarczenia kart technicznych produktów lub ulotek wystawionych przez ich producenta do następujących pozycji poszczególnych zadań w celu umożliwienia porównania Zamawiającemu parametrów opisanych w Załączniku nr 1A z oferowanymi przez Wykonawcę: a. zadanie II - poz. 1-7; b. zadanie III - poz. 1 i 2; c. zadanie IV - poz. 3, 4, 5 i 6; d. zadanie IX- poz. 1; e. zadanie XI - poz. 1; f. zadanie XII - poz. 1. 1.3 Dotyczy zadania I: Zamawiający wymaga od Wykonawców załączenia etykiet, ulotek znajdujących się na oryginalnym opakowaniu produktu z opisem działania, dawkowania i składem preparatu (etykieta wystawiona przez producenta). 1.4 Dotyczy zadania II: Zamawiający wymaga od Wykonawców załączenia do oferty karty technicznej systemu dozującego i zdjęcia przedstawiającego kompletny system dozujący. 1.5 Zamawiający wymaga dołączenia do oferty informacji o oddziaływaniu środków czystości w kontakcie z żywnością dla zadania IV. 1.6 Dotyczy zadania IV: Zamawiający wymaga od Wykonawców załączenia do oferty karty technicznej systemu dozującego. 1.7 Dotyczy zadania VI: Zamawiający wymaga od Wykonawców załączenia do oferty kart katalogowych produktu dla poz. 1, 2, 3 i 4 potwierdzając spełnianie wymaganych parametrów. 1.8 Dotyczy zadania IX: Zamawiający wymaga od Wykonawców załączenia do oferty aktualnego pozwolenia na obrót produktem biobójczym, w którym potwierdzone zostanie wymagane spektrum działania preparatu zgodnie z opisem w Załączniku nr 1A do SIWZ. UWAGA: Każdy dokument (w przypadku kserokopii potwierdzony za zgodność z oryginałem) należy opisać w prawym górnym rogu - którego zadania i której pozycji dotyczy, dokumenty ułożyć wg kolejności wynikającej z Załącznika nr 1A. 2. Próbki, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z opisem w SIWZ: Dla zadania VIII w ilości : po jednej sztuce ręcznika białego w roli dla poz. 1 i po jednej sztuce ręcznika białego w roli dla pozycji 2. UWAGA: Opis sposobu badania dostarczonych próbek: ZADANIE VIII: Badanie dołączonych do oferty próbek ma stwierdzić w przypadku próbki dla poz. 1 zadania VIII: czy oferowany ręcznik w roli zgodnie z wymaganiami Zamawiającego jest biały, kompatybilny z posiadanym przez Zamawiającego dozownikiem Merida Top Maxi oraz czy w trakcie osuszania nim rąk ręcznik ten nie rozpada się, w przypadku próbki dla poz. 2 zadania czy oferowany ręcznik w roli zgodnie z wymaganiami Zamawiającego jest biały, kompatybilny z posiadanym przez Zamawiającego dozownikiem Merida Top Mini oraz czy w trakcie osuszania nim rąk ręcznik ten nie rozpada się. W trakcie całego trwania umowy Zamawiający będzie sprawdzał i wymagał aby dostawy częściowe przebiegały zgodnie z ofertą.
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz OFERTA PRZETARGOWA stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi formularzami - Załącznik nr 1A, 3, 4 i 5 do niniejszej specyfikacji; 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Wzór umowy stanowi odpowiednio załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: a) zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inna firmą. 3.Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4.Wykonawca gwarantuje stałość cen jednostkowych netto przez cały okres obowiązywania umowy. Ewentualna zmiana ceny brutto może nastąpić w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT proporcjonalnie do tej zmiany. Wprowadzenie nowych cen brutto z uwagi na zaistnienie niniejszej okoliczności wymaga niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego poprzez przesłanie załącznika nr 1A zawierającego wskazanie nowych cen brutto. Zawiadomienie to nie stanowi zmiany niniejszej umowy, w konsekwencji czego nie winno mieć charakteru aneksu. 5. Dopuszcza się zmianę terminu realizacji umowy określonego w ust. 1 w przypadku niezrealizowania maksymalnej ilości asortymentu określonego w załączniku 1A do niniejszej umowy o prognozowany czas realizacji całości przedmiotu umowy nie dłużej jednak niż o maksymalnie do 12 miesięcy. 6. Zmiana realizacja umowy określona w ust. 5 wymaga zgody każdej ze stron niniejszej umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Termin wymiany wadliwego asortymentu
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz www.wszn.opole.pl
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole.
Data składania wniosków 29/07/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Oferty należy składać w Sekretariacie Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)