Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Młodzieszyn
|
Ulica |
ul. Wyszogrodzka 25
|
Nr domu |
25
|
Miejscowość |
Młodzieszyn
|
Kod Pocztowy |
96-512
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
46 8641750, 8641760
|
Fax |
46 8641765
|
Internet |
ugmlodzieszyn.bip.org.pl
|
Regon |
75014835400000
|
E-mail |
ugmlodzieszyn@o2.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
3
|
Wadium |
1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości: 8 000,00 zł słownie: osiem tysięcy złotych najpóźniej przed upływem terminu składania ofert:
2.Wadium może być wniesione :
1) w pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych
3) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
4) gwarancjach bankowych;
5) gwarancjach ubezpieczeniowych;
6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
3. Wadium wniesione w pieniądzu, należy przelać na rachunek bankowy :
Vistula Bank Spółdzielczy 34 9011 0005 0390 3274 2000 0020
Do oferty należy dołączyć kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowo wymagania w tym zakresie
|
Wiedza |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał:
1) jedną usługę doradczą o wartości minimum 250 000,00 PLN brutto obejmującą wsparcie przy projekcie IT, w tym rozliczenie projektu, o budżecie projektu nie mniejszym niż 5 000 000,00 PLN,
2) jedną usługę doradczą, w ramach której świadczone były usługi promocji projektu, przy czym budżet takiego projektu wynosił nie mniej niż 5 000 000,00 PLN,
3) jedną usługę doradczą, w ramach której świadczone były usługi rozliczenia projektu, przy czym budżet takiego projektu wynosił nie mniej niż 5 000 000,00 PLN.
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowo wymagania w tym zakresie
|
Zdolne |
Wymaga się, aby Wykonawca dysponował co najmniej czterema osobami tj. koordynatorem projektu, specjalistą ds. obsługi informatycznej, specjalistą ds. rozliczeń i sprawozdawczości, menadżerem ds. promocji i rekrutacji, spełniających poniższe wymagania:
1. Koordynator projektu
a) posiada wyższe wykształcenie,
b) posiada znajomość zasad zarządzania projektami zgodnie z metodyką powszechnie stosowaną i publicznie dostępną, która stanowi zbiór reguł i zasad postępowania stanowiący spójne pojęciowo podejście do wykonywania i zarządzania projektem oraz umożliwia adaptację do specjalnych potrzeb organizacji, programu lub projektu,
c) pełnił funkcję koordynatora/kierownika/menadżera projektu (lub zastępcy) w co najmniej jednym projekcie (odebranym przez zamawiającego i przekazanym do utrzymania), o wartości nie mniejszej niż 5 000 000,00 PLN brutto,
2. Specjalista ds. obsługi informatycznej
a) posiada wyższe wykształcenie,
b) brał udział w realizacji co najmniej jednej usługi w zakresie projektowania (tworzenia) architektury informatycznej,
c) posiada doświadczenie w co najmniej jednej usłudze, jako osoba odpowiadająca za zaprojektowanie lub nadzór nad wdrożeniem rozwiązań informatycznych,
3. Specjalista ds. rozliczeń i sprawozdawczości
a) posiada wyższe wykształcenie,
b) posiada doświadczenie w przygotowywaniu i utrzymywaniu dokumentacji projektowej zgodnie z metodyką powszechnie stosowaną i publicznie dostępną, która stanowi zbiór reguł i zasad postępowania stanowiący spójne pojęciowo podejście do wykonywania i zarządzania projektem oraz umożliwia adaptację do specjalnych potrzeb organizacji, programu lub projektu,
c) posiada doświadczenie w prowadzeniu biura projektu,
d) brał udział w rozliczeniu sprawozdawczości w wyodrębnionym projekcie współfinansowanych ze środków zewnętrznych
4. Menadżer ds. promocji i rekrutacji
a) posiada wyższe wykształcenie,
b) posiada doświadczenie w obszarze utworzenia i realizacji strategii promocyjnej określonych produktów,
c) posiada doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu planu komunikacji,
d) posiada doświadczenie w zarządzaniu relacjami z mediami
e) posiada doświadczenie w przygotowaniu treści informacyjnych,
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowo wymagania w tym zakresie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1) konieczności zmiany osoby/osób wchodzących w skład zespołu projektowego, w przypadku długotrwałej choroby lub śmierci oraz innych nieprzewidzianych zdarzeń losowych, pod warunkiem posiadania przez nowo wyznaczoną osobę/osoby przynajmniej takich samych kwalifikacji i doświadczenia co zastępowana osoba/osoby i z zastrzeżeniem, iż nowe osoby spełniają wszystkie wymogi postępowania przetargowego określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
2) konieczności wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć;
3) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy;
4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT;
5) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na sposób realizacji zamówienia.
2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego)
2) zmiany danych teleadresowych,
3) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
Czas pobytu w siedzibie Zamawiającego
|
Kryt 2p |
20
|
Adres strony internetowej siwz |
ugmlodzieszyn.bip.org.pl
|
Adres uzyskania siwz |
96-512 Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25
|
Data składania wniosków |
31/07/2015
|
Godzina składania wniosków |
08:15
|
Miejsce |
96-512 Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego Projektu z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
|
Czy unieważnienie |
Tak
|