Kompleksowe wsparcie Zamawiającego w zakresie realizacji i rozliczenia projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Młodzieszyn

Data publikacji 2015-07-23
Data zakończenia 2015-07-31 08:15:00
Instytucja Gmina Młodzieszyn
Miejscowość Młodzieszyn
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem

Szczegóły

Numer ogłoszenia 109851 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722240001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia polega na kompleksowym wsparciu Zamawiającego w zakresie realizacji i rozliczenia projektu w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską poprzez Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego Projektu nr POIG.08.03.00-14-020/12 pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Młodzieszyn zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ.
Kompleksowe wsparcie będzie dotyczyło następujących obszarów:
Koordynacja projektu,
Obsługa informatyczna,
Promocja i rekrutacja,
Rozliczenie i sprawozdawczość.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Młodzieszyn
Ulica ul. Wyszogrodzka 25
Nr domu 25
Miejscowość Młodzieszyn
Kod Pocztowy 96-512
Województwo mazowieckie
Tel 46 8641750, 8641760
Fax 46 8641765
Internet ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Regon 75014835400000
E-mail ugmlodzieszyn@o2.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 3
Wadium 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości: 8 000,00 zł słownie: osiem tysięcy złotych najpóźniej przed upływem terminu składania ofert: 2.Wadium może być wniesione : 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych 3) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu, należy przelać na rachunek bankowy : Vistula Bank Spółdzielczy 34 9011 0005 0390 3274 2000 0020 Do oferty należy dołączyć kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje szczegółowo wymagania w tym zakresie
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał: 1) jedną usługę doradczą o wartości minimum 250 000,00 PLN brutto obejmującą wsparcie przy projekcie IT, w tym rozliczenie projektu, o budżecie projektu nie mniejszym niż 5 000 000,00 PLN, 2) jedną usługę doradczą, w ramach której świadczone były usługi promocji projektu, przy czym budżet takiego projektu wynosił nie mniej niż 5 000 000,00 PLN, 3) jedną usługę doradczą, w ramach której świadczone były usługi rozliczenia projektu, przy czym budżet takiego projektu wynosił nie mniej niż 5 000 000,00 PLN.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje szczegółowo wymagania w tym zakresie
Zdolne Wymaga się, aby Wykonawca dysponował co najmniej czterema osobami tj. koordynatorem projektu, specjalistą ds. obsługi informatycznej, specjalistą ds. rozliczeń i sprawozdawczości, menadżerem ds. promocji i rekrutacji, spełniających poniższe wymagania: 1. Koordynator projektu a) posiada wyższe wykształcenie, b) posiada znajomość zasad zarządzania projektami zgodnie z metodyką powszechnie stosowaną i publicznie dostępną, która stanowi zbiór reguł i zasad postępowania stanowiący spójne pojęciowo podejście do wykonywania i zarządzania projektem oraz umożliwia adaptację do specjalnych potrzeb organizacji, programu lub projektu, c) pełnił funkcję koordynatora/kierownika/menadżera projektu (lub zastępcy) w co najmniej jednym projekcie (odebranym przez zamawiającego i przekazanym do utrzymania), o wartości nie mniejszej niż 5 000 000,00 PLN brutto, 2. Specjalista ds. obsługi informatycznej a) posiada wyższe wykształcenie, b) brał udział w realizacji co najmniej jednej usługi w zakresie projektowania (tworzenia) architektury informatycznej, c) posiada doświadczenie w co najmniej jednej usłudze, jako osoba odpowiadająca za zaprojektowanie lub nadzór nad wdrożeniem rozwiązań informatycznych, 3. Specjalista ds. rozliczeń i sprawozdawczości a) posiada wyższe wykształcenie, b) posiada doświadczenie w przygotowywaniu i utrzymywaniu dokumentacji projektowej zgodnie z metodyką powszechnie stosowaną i publicznie dostępną, która stanowi zbiór reguł i zasad postępowania stanowiący spójne pojęciowo podejście do wykonywania i zarządzania projektem oraz umożliwia adaptację do specjalnych potrzeb organizacji, programu lub projektu, c) posiada doświadczenie w prowadzeniu biura projektu, d) brał udział w rozliczeniu sprawozdawczości w wyodrębnionym projekcie współfinansowanych ze środków zewnętrznych 4. Menadżer ds. promocji i rekrutacji a) posiada wyższe wykształcenie, b) posiada doświadczenie w obszarze utworzenia i realizacji strategii promocyjnej określonych produktów, c) posiada doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu planu komunikacji, d) posiada doświadczenie w zarządzaniu relacjami z mediami e) posiada doświadczenie w przygotowaniu treści informacyjnych,
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje szczegółowo wymagania w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) konieczności zmiany osoby/osób wchodzących w skład zespołu projektowego, w przypadku długotrwałej choroby lub śmierci oraz innych nieprzewidzianych zdarzeń losowych, pod warunkiem posiadania przez nowo wyznaczoną osobę/osoby przynajmniej takich samych kwalifikacji i doświadczenia co zastępowana osoba/osoby i z zastrzeżeniem, iż nowe osoby spełniają wszystkie wymogi postępowania przetargowego określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2) konieczności wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć; 3) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy; 4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT; 5) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na sposób realizacji zamówienia. 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) 2) zmiany danych teleadresowych, 3) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Czas pobytu w siedzibie Zamawiającego
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Adres uzyskania siwz 96-512 Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25
Data składania wniosków 31/07/2015
Godzina składania wniosków 08:15
Miejsce 96-512 Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego Projektu z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)